صندلی خانگی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی پایه چوبی یکی از انواع میز و صندلی های چوبی است که در مکان های اداری و خانگی استفاده می شوند که توسط شرکت های تولید و ساخت مبلمان شهرهای مختلف تولید و می توان آن را یکی از ارائه کننده های مبلمان اداری با کیفیت و با دوام دانسن که آن ها را با مدل های گوناگون تولید می کنند و در اختیار مشتریان می گذارند.

قیمت میز و صندلی پلاستیکی پایه چوبی

مدل های جدید میز و صندلی پلاستیکی پایه چوبی

مدل های جدید میز و صندلی پلاستیکی پایه چوبی

میز ناهار خوری مدل شایگان یکی از محصولات زیبا و جذاب ایران میز به شمار می رود. این میز غذاخوری در رنگبندی زیبایی ست شده است. شما می توانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون منزل خود رنگ دلخواه را برای چوب و میز ناهار خوری در این مدل انتخاب بی نظیری برای دکوراسیون منزل شما است.

طراحی صندلی های این میز غذاخوری بسیار هنرمندانه و در عین حال راحت می باشد. صفحه میز می تواند مانند تصویر به صورت طرح دار و دورنگ میز ناهار خوری مدل رها ترکیب زیبایی از طراحی مدرن و کلاسیک بوده که البته بیشتر به طرف مدرن توجه  دارد.

صندلی های بسیار راحت و لمسه انتخاب این میز غذاخوری را آسان تر میکند. ترکیب رنگ خوبی را همکاران ما میز ناهار خوری مدل  رامک ترکیبی بی نظیر از زیبایی و راحتی می باشد. صفحه میز غذاخوری این مدل به صورت دو رنگ بوده و هر کدام از رنگ ها به سلیقه شما قابل تغییر است میز ناهار خوری نارینه از طراحی مدرن و بسیار زیبا با خطوط شکسته برخوردار است.

طراحی این محصول نماد نظم زیبایی در بی نظمی است. رنگ چوب این میز غذاخوری و رنگ پارچه را میتوانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون میز ناهار خوری بارانا زیبایی برای دکوراسیون مدرن است .

به راحتی با انتخاب رنگ چوب و پارچه می توانید آنرا با منزل خود ست نمایید. پارچه ای که ما برای صندلی ها در نظر می گیریم پارچه مازراتی میز ناهار خوری نورا انتخابی مناسب برای کسانی است که به تم های کلاسیک و به قولی سلطنتی علاقه مند هستند. دیگر انتخاب هر نمونه از این میز و صندلی ها بستگی به سلایق گوناگون دارد.

توزیع میز و صندلی پلاستیکی پایه چوبی

میز و صندلی پلاستیکی پایه چوبی

قیمت میز چوبی با توجه به جنس های گوناگون که دارند کاملا متفاوت می باشد. توزیع صندلی پایه چوبی توسط شرکت های تولیدی انجام می شود به صورت مستقیم از تولید به مصرف با توجه به سلیقه های گوناگون مشتریان یا به صورت غیر مستقیم توسط نماینده ها توزیع و پخش می کنند.

مرکز های پخش مبلمان در سراسر ایران متفاوت و بسیار زیاد هستند که هر کدام در زمینه اداری مشتریان ویژه و مخصوص به خود را دارند و با توجه به سلیقه آن ها مبلمان را تولید میکنند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *