در حقیقت میز پلاستیکی تاشو از محصولات پلاستیکی پرطرفدار می باشد. زیرا  این میز علاوه بر مصرف کاربردی، ویژگی جمع شدن در ابعاد کوچک تر را هم خواهد داشت.

در نتیجه این محصول، گزینه مناسبی برای انواع سالن ها، فضا های کوچک و محیط های باز می باشد.

و به دلیل تقاضای بالای این محصول، تولید کنندگان، اقدام به پخش میز پلاستیکی تاشو به صورت عمده به سرتاسر ایران نموده اند تا عموم مردم توانایی دسترسی به این محصول را داشته باشند.

پخش عمده میز پلاستیکی تاشو

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع میز پلاستیکی

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع میز پلاستیکی

میز پلاستیکی از محصولات پلاستیکی با تنوع بسیار زیاد می باشد به گونه ای که افراد زیادی تمایل به استفاده از آن را خواهند داشت.

از این رو نمونه های مختلف میز پلاستیکی با توجه به نوع کاربردی که داشته تولید می گردد و در این بخش عوامل تاثیر گذار بر کیفیت انواع میز پلاستیکی را به اختصار شرح خواهیم داد.

در حقیقت مهم ترین عاملی که بر کیفیت انواع میز پلاستیکی تاثیر گذار بوده، کیفیت مواد به کار رفته در تولید میز خواهد بود.

هم چنین میز های پلاستیکی باکیفیت از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشند. به طوری که در زمان استفاده، میز استحکام کافی داشته و به راحتی دچار ترک و یا شکستگی نگردد.

[av_icon_box position=’left’ icon_style=” boxed=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=’custom’ custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” admin_preview_bg=”]
هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم میز و صندلی پلاستیکی به قیمت کارخانه با امکان خرید حضوری و غیر حضوری[/av_icon_box]

و از آن جایی که از میز های پلاستیکی در فضای باز استفاده می نمایند، بنابراین باید در برابر نور خورشید و تغییرات جوی مانند سرما و گرما، مقاوم باشد.

از سویی دیگر میز باید دارای ابعاد استاندارد باشد. به گونه ای که طول، عرض و ارتفاع میز باید بر اساس اندازه های دقیق تولید گردد.

پایه های میز پلاستیکی ممکن است که از جنس پلاستیک و یا فلز باشد. اما نکته ای که درباره پایه های میز باید توجه داشته باشیم، این است که پایه های میز از استحکام بالایی برخوردار بوده و توان نگه داری میز و وسایلی که بر روی میز قرار گرفته است را داشته باشد‌.

قیمت نهایی میز پلاستیکی تاشو

 

میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی تاشو از جمله وسایل پرکاربردی بوده که بر اساس تنوع در ابعاد، کیفیت، مدل، رنگ و غیره تولید می گردد. و در واقع این تنوع در محصول منجر به ایجاد قیمت های متفاوتی خواهد شد.

و در مجموع می توان گفت که قیمت نهایی میز پلاستیکی تاشو به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت که در ادامه به شرح این موارد خواهیم پرداخت.

در واقع می توان اولین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت میز را با توجه به کیفیت مواد اولیه، پایه میز و لولا های به کار رفته شده مشخص نمود.

هم چنین قیمت میز پلاستکی رابطه ای مستقیم با ابعاد و ضخامت میز پلاستیکی داشته و هر چه میز بزرگ تر و ضخیم تر  باشد، در نتیجه قیمت میز بیشتر خواهد بود.

از سویی دیگر برای تعیین قیمت نهایی میز باید به عواملی نظیر شرکت تولید کننده،  تحولات بازار و نوسانات ارز، نحوه فروش میز و هزینه های جا به جایی آن توجه ویژه نمود‌.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *