میز پلاستیکی

امروزه انسان تا حد زیادی به استفاده از ماده مصنوعی به نام پلاستیک روی آورده و محصولات بسیار با کیفیتی را در این زمینه تولید و روانه بازار کرده است. یکی از بهترین محصولاتی که در حال حاضر می توان از آن در بسیاری از مکانهای مختلف استفاده کرد و جذابیت بسیاری را نیز به فضا دارد، میز پلاستیکی است. میزهای پلاستیکی در حال حاضر به عنوان محصولی معرفی می شوند که شما می توانید با استفاده از آنها، محیطی کاملا کاربردی را برای خود به همراه داشته باشید. در این مطلب با هیراد پلاست همراه باشید تا به هر آنچه که باید در رابطه با میزهای پلاستیکی و پخش آنها به قیمت ارزان بدانید، بپردازیم.

بررسی میز پلاستیکی و کاربردهای آن

 

بررسی میز پلاستیکی و کاربردهای آن

پلاستیک ماده ای است که از ترکیبات آلی، مصنوعی یا نیمه مصنوعی تشکیل شده است که خاصیت چکش خواری را دارند و بنابراین می توان آنها را به شکل اجسام جامد با طرحهای مختلف درآورد. این ویژگی به پلاستیکها کاربردهای گسترده ای می دهد. نام آن از پلاستیسیته گرفته شده است، خاصیت مواد، که به توانایی تغییر شکل بدون شکستن اشاره دارد. خواص و ویژگیهای بیشتر پلاستیک‌ها (اگرچه همیشه در پلاستیکهای خاص مشخص نمی‌ شوند) به شرح زیر است:

  • آسان برای کار و قالب.
  • هزینه تولید پایینی دارند.
  • چگالی کمی دارند.
  • معمولا ضد آب هستند.
  • عایق های الکتریکی خوب هستند.
  • عایق های حرارتی خوب، اگرچه اکثر آنها در برابر دمای بسیار بالا مقاومت نمی کنند.
  • مقاوم در برابر خوردگی و بسیاری از عوامل شیمیایی.

میزهای پلاستیکی تمام موارد اشاره شده را با خود به همراه دارند. این محصولات در انواع طرحها و اشکال مختلف تولید شده اند و از کاربرد آنها می توان به استفاده در محیطهای آموزشی، باغ، تراس، حیاط، رستوران و کافی شاپها اشاره کرد. البته ناگفته نماند که شما می توانید در هر جایی که مد نظرتان است، به استفاده از این میزهای پرطرفدار بپردازید. ویژگیهای بی نظیر این محصول آنقدر بالا است که میزهای پلاستیکی را تبدیل به یکی از بهترین و منحصر به فردترین محصولات کرده است.

انواع میز پلاستیکی

 

انواع میز پلاستیکی

حال در این بخش قصد داریم به معرفی انواع میز پلاستیکی بپردازیم که در حال حاضر در فروشگاه هیراد پلاست از فروش بسیاری برخوردار هستند.

میزهای رنگی پلاستیکی

میزهای رنگی پلاستیکی زمینه استفاده بسیاری را برای خود به همراه دارند. این محصول را می توانید در مهد کودکها، مدارس، کافی شاپ ها یا مکان هایی که رنگ و بویی شاد دارند، استفاده کرد.

میز پلاستیکی حصیری

یکی دیگر از انواع میزهای پرفروش موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، میز پلاستیکی حصیری است که به شکل تک یا به همراه صندلیهای مخصوص خود برای فروش ارائه می شوند.

میزهای پلاستیکی پایه فلزی و پایه چوبی

از دیگر میزهای بسیار پرطرفدار موجود در هیراد پلاست می توان به میزهای پایه فلزی و پایه چوبی اشاره کرد که تا به امروز توانسته اند جایگاه خوبی را در بازار از آن خود کنند.

دسته بندی میز پلاستیکی از لحاظ ابعاد

 

دسته بندی میز پلاستیکی از لحاظ ابعاد

یکی از مهم ترین مواردی که هر فرد به هنگام خرید میزهای پلاستیکی به آن توجه دارد این است که ابعاد آن به چه صورت است و آیا مناسب برای زمینه استفاده آن هست یا خیر. به طور کلی، میزهای پلاستیکی به دو دسته ارتفاع بلند و ارتفاع کوتاه تقسیم بندی می شوند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که میزهای مخصوص کودکان در دسته بندی جداگانه قرار می گیرند.

میز پلاستیکی قد بلند برای افرادی که استفاده های شخصی دارند، مانند استفاده در باغ یا حیاطها گزینه بسیار مناسبی هستند. از سویی دیگر، میزهای کوتاه، بیشتر برای مکانهای عمومی مانند رستورانها یا کافی شاپها مورد استفاده قرار می گیرند. میزهای پلاستیکی همچنین دارای یک دسته بندی به نام ابعاد استاندارد نیز هستند که مناسب برای تمامی افراد در تمامی سنین می باشند. این دسته نیز برای استفاده عمومی مناسب است.

مشخصات 4 نفره حصیری کد 323

مشخصات میز پلاستیکی 4 نفره حصیری کد 323

یکی از میزهای بسیار پرطرفداری که در فروشگاه هیراد پلاست نیز برای فروش ارائه می شوند، میز پلاستیکی 4 نفره حصیری کد 323 است. این میز از برند پرطرفدار ناصر پلاستیک ارائه شده و همان طور که از نامش پیداست، دارای بافتی حصیری است. شما می توانید این میز را به شکل میز و صندلی یا به شک تک خریداری کنید و در باغ یا محل کار خود قرار دهید. از مشخصات بارز این میز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میز پلاستیکی حصیری کد 323 از پلاستیکی کاملا مستحکم ساخته شده و کاملا ضد آب است.
  • این محصول دارای پایه های پلاستیکی بسیار مستحکم بوده که در برابر ضربات کاملا مقاوم هستند.
  • رنگ آمیزی این میز به گونه ای است که به شکل کامل در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم بوده و شما می توانید بدون نگرانی، آن را در فضای آزاد قرار دهید.

لیست قیمت

 

لیست قیمت میز پلاستیکی

میز پلاستیکی در انواع طرحها و مدلهای مختلف قیمت بسیار مناسبی را برای خود دارد زیرا همان طور که اشاره کردیم این میز توسط برند ناصر که یک برند ایرانی است تولید شده و وارد بازار فروش شده اند. البته ناگفته نماند که موارد بسیاری در این بین وجود دارند که می توانند روی قیمت نهایی میزهای پلاستیکی تاثیر بگذارند اما به صورت کلی این محصول دارای قیمت مناسبی است.

شما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به مشاهده کردن قیمت انواع میز پلاستیکی در طرحها و مدلهای مختلف بپردازید و آنها را محصولات مشابه مقایسه کنید تا خودتان به این نتیجه برسید که تا چه اندازه محصولات تولید شده توسط برند ناصر دارای قیمت مناسب تر و بهتر از محصولات تولید شده توسط برندهای خارجی است که به صورت وارداتی به بازار خرید و فروش این محصولات راه پیدا می کنند.

هیراد پلاست همواره سعی بر این دارد تا به جلب رضایت مشتریان خود بپردازد. از این که شما ما را برای خرید محصولات خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم و امیدواریم که توانسته باشیم بهترین میزهای پلاستیکی را در اختیار شما عزیزان بگذاریم. شما می توانید همین حالا با شماره تلفنی که در ابتدای این مطلب درج شده است، تماس حاصل فرمایید و ثبت سفارش خود را از این طریق انجام دهید.

plastic table

0 / 5. 0

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *