میز پلاستیکی بلند

میز پلاستیکی بلند انتخابی عالی برای باغها، حیاط یا ویلاها هستند. این دسته از میزها یکی از کاربردی ترینها برای زمانی می باشند که شما می خواهید مهمانی را در فضای بیرون خانه برگزار کنید و نیاز به زمینه ای برای پذیرایی مناسب دارید. این دسته از میزها که تا 6 نفر را در کنار خود جای می دهند، امروزه تبدیل به یکی از بهترین محصولاتی شده اند که شما می توانید با قیمتی بسیار عالی برای خود خریداری کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با این محصول و نحوه خرید آن بپردازیم.

انواع میز پلاستیکی بلند

 

انواع میز پلاستیکی بلند

میز پلاستیکی پایه بلند توسط تولید کنندگان و کارخانه های مطرح ایرانی مانند هیراد پلاست تولید می شود. این مدل میز پلاستیکی در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید و به بازار  عرضه می شود. این تنوع ابعادی و اندازه باعث می شود که مشتری بر حسب نیاز و نوع کاربرد خود بتوانند میز صندلی پلاستیکی مورد نیاز خود را تهیه نمایند. میز پلاستیکی پایه بلند در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این مکان ها شامل تالارهای عروسی و پذیرایی، رستوران های خیابانی، کافی شاپ، باغ و ویلا و حتی مهد کودک  ها هستند.

میز پلاستیکی پایه بلند مانند سایر انواع میز صندلی پلاستیکی در مدل های متفاوت تولید و به فروش می رسد.

این مدل ها شامل موارد زیر است:

  • میز پلاستیکی با پایه های پلاستیکی: این میز پلاستیکی در اشکال مربع، دایره، مستطیل، بیضی تولید می شود.
  • میز پلاستیکی پایه فلزی ثابت: این میز دارای صفحه پلاستیکی و پایه فلزی ضد زنگ است.
  • میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو: این میز دارای صفحه پلاستیکی است و پایه های فلزی آن قابلیت جمع شو یا همان تاشدن دارد.این میزها بسیار مناسب فضاهای کوچک، مسافرت و پیک نیک می باشد.
  • میز پلاستیکی حصیربافت: این مدل میز در پایه های پلاستیکی، فلزی ثابت و فلزی تاشو تولید می شود.

خصوصیات مهم میز پلاستیکی پایه بلند

 

خصوصیات مهم میز پلاستیکی پایه بلند

امروزه انواع میز صندلی پلاستیکی با بهترین کیفیت در رنگ های شاد و زیبا توسط شرکت های مطرح ایرانی طراحی و تولید می شود. این میزها علاوه بر ویژگی های بالا نیز سبک هستند. این سبکی باعث می شود حمل و نقل و جابجایی آن بسیار آسان صورت گیرد. به دلیل مواد به کار رفته در این میزهای پلاستیکی حشرات به درون آنها نمی توانند نفوذ کنند.

میز پلاستیکی پایه بلند به دلیل مواد اولیه مرغوبی که در آن استفاده می شود از استحکام بالایی برخوردار است. این استحکام باعث می شود تحمل فشار و وزن بالا را داشته باشد. میز صندلی پلاستیکی در برابر نور خورشید و اشعه UV پایداری بالایی دارد. این پایداری باعث می شود رنگ این محصولات ثابت باشد و تغییر رنگ ندهد. میز پلاستیکی همچنین در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و این ضد آب بودن باعث می شود زنگ نزند. میز پلاستیکی گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در فضاهای باز و حتی زیر بارش برف وباران است. این میزها در برابر شرایط جوی و نغییرات دمایی مقاومت خوبی دارند.

  1. اولین و مهمترین ویژگی میز پایه بلند کیفیت بسیار عالی و بارز آن می‌باشد هر چه در فرآیند تولید محصول از پلاستیک‌های فشرده درجه یک و مرغوب و بهتری استفاده شود بنابراین طول عمر آن بیشتر خواهد بود با مشتریان می توانند پس از خرید به مدت چند سال از این محصول استفاده کنید.
  2. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مهم میز پلاستیکی طول عمر بالای آن می باشد همانطور که می دانید میزهای شیشه ای طول عمر کمتری دارد و در کمترین زمان ممکن است ممکن است دچار ترک خوردگی و شکستن بشود اما میزهای پلاستیکی هیچگاه دچار ترک خوردگی نمی شوند و این موضوع باعث شده است که بیشتر افراد تمایل به استفاده از میزهای پلاستیکی به جای انواع میز شیشه ای و چوبی داشته باشند.
  3. حمل و نقل این محصول بسیار مناسب و ارزان می باشد و شما می توانید به راحتی میز پایه بلند را جابه جا نماید و سبب شده بیشتر رستوران ها و کافی شاپ ها نیز تمایل به استفاده از این محصولات را داشته باشند که امروزه نوع پایه الان داد جزء زیبا ترین و به روز ترین نوع این محصول می باشد که استفاده از آن باعث افزایش زیبایی ظاهری و دکوراسیون محیط رستوران می شود و از این طریق می توان مشتریان بیشتری را نیز جذب نمود.

شرکت توزیع میز پلاستیکی پایه بلندمیز پلاستیکی بلند

 

شرکت توزیع میز پلاستیکی پایه بلندمیز پلاستیکی بلند

مراکز بسیاری در شهر تهران وجود دارد که به پخش میز پلاستیکی بلند می پردازند اما از بین آنها معتبر ترینشان می تواند فروشگاه هیراد پلاست باشد. این فروشگاه تا به امروز توانسته به خوبی از بسیاری از تولید کنندگان در این زمینه حمایت داشته باشد و همین حمایت باعث شده تا تمامی افراد بتوانند از بهترین محصولات برای خود استفاده کنند.

انتخاب مرکز پخش میز پلاستیکی بلند برای خرید این محصول باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی در هزینه های خود صرفه جویی بسیاری را با همراه داشته باشید. علت اصلی این موضوع نیز این است که هزینه ها در این مرکز به شدت کاهش یافته و همین موضوع باعث می شود تا خرید آن بیش از قبل افزایش داشته باشد و هزینه ها نیز کاهش بیابد.

شما با انتخاب هیراد پلاست برای خرید میز پلاستیکی بلند در واقع در زمان و همچنین هزینه های خود در کنار یک دیگر صرفه جویی می کنید، زیرا دیگر نیازی نیز زمانی را برای رسیدن به فروشگاه صرف کنید و یا برای خرید این محصول در صفهای انتظار قرار بگیرید. کافیست تنها از طریق تلفن همراه خود یا سیستم کامپیوتری خود وارد این فروشگاه شوید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی میز ۶ نفره

 

خرید اینترنتی میز ۶ نفره

شما می توانید همین حالا خرید اینترنتی میز 6 نفره خود را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست انجام دهید.

  • برای انجام این کار کافیست با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمایید و به طور مستقیم با کارشناسان هیراد پلاست، گفت و گو کنید.

شما در هر زمان از شبانه روز می توانید با کارشناسان مجموعه هیراد پلاست ارتباط برقرار کنید.

از این که ما را برای خرید اینترنتی میزهای پلاستیکی خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *