گلدان پلاستیکی سایز 30

یکی از بهترین بسترهای همیشگی یا موقت برای گیاهان، گلدانهای پلاستیکی هستند که قیمت بسیار عالی را نیز برای خود به همراه دارند. این دسته از گلدانها تا به امروز با فروش بسیاری رو به رو بوده اند و همین موضوع باعث شده تا انواع مختلفی از این گلدان برای فروش ارائه شود. یکی از مدلهایی که به عنوان یک گلدان پرفروش پلاستیکی معرفی می شود، گلدانهای سطلی هستند که سایز 30 آن به عنوان یک گلدان فوق العاده کاربردی معرفی می شود. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با گلدان پلاستیکی سایز 30 سطلی مشکی و مواردی دیگر پیرامون این محصول بپردازیم.

گلدان پلاستیکی سایز 30

ابعاد گلدان پلاستیکی سایز 30

گلدان پلاستیکی سایز 30 یکی از انواع گلدانهای بسیار پرفروشی است که در حال حاضر می توانید آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید. در رابطه با گلدان پلاستیکی سایز 30 باید گفت که بسیاری از افراد قبل از خرید این محصول به دنبال این موضوع هستند که اصلا این گلدانها چه ابعادی دارد و آیا مناسب کاشت گیاهان می باشد یا خیر. در این بخش قصد داریم شما را با ابعاد این دسته از گلدانها بیشتر آشنا کنیم تا به هنگام خرید بتوانید انتخابی بهتر و راحت تر را برای خود به همراه داشته باشید.

ارتفاع گلدان

گلدان سطل 30 دارای ارتفاع 24 سانتی متری است. این موضوع به این معناست که شما می توانید به راحتی بسیاری از گیاهان کوچک تا گیاهانی که در ابعاد متوسط رشد می کنند را در این گلدان کاشته و از آن‌ها بدون این که در آینده نیاز داشته باشید گلدان آن‌ها را تغییر دهید، نگه داری کنید.

قطر زیرین گلدان

قطر زیرین گلدان سطل 30، 4 سانتی متر است. در واقع مهم ترین چیزی که به هنگام تولید یک گلدان پلاستیکی باید مد نظر قرار بگیرد این است که این گلدان چه مقدار قطر را برای خود دارد. قطر گلدان اجازه می دهد که زمانی که گیاه و خاک در آن قرار گرفتند با سطح زیرین گلدان به صورت مستقیم در تماس نباشند تا به هنگام سنگین شدن وزن، سطح زیرین گلدان شکسته یا ترک بردارد. در واقع قطر زیرین به نوعی محافظ گلدان معرفی می شود.

عرض کلی گلدان

به صورت کلی، قطر کلی گلدان 30 سانتی متر است که این موضوع نیز می توانند مانند قطر زیرین بسیار حائز اهمیت باشد. به نوعی هر چقدر که قطر گلدان بالا باشد، گلدان می تواند وزن بیشتری را متحمل شود و در نهایت گلدان می تواند بستر بسیار خوبی برای بسیاری از انواع گیاهان باشد.

با توجه به ابعاد این گلدان می توان گفت که گلدان سطل 30 مناسب برای کاشت انواع گیاهان است و از این رو توانسته فروش بسیاری را از آن خود کند. شما نیز می توانید به راحتی این گلدان را توسط هیراد پلاست خریداری کنید و به پرورش هر مدل گیاهی که مد نظرتان است در این دسته از گلدانهای بسیار با کیفیت بپردازید.

گلدان پلاستیکی سایز 30

 

فروش گلدان پلاستیکی سایز 30 مشکی

اگر به ابعاد این دسته از گلدانها توجه داشته باشید، متوجه می شوید که هم می توانند بستری عالی برای گیاهان با ریشه عمیق بوده و هم می توانند یک بستر بسیار خوب برای گیاهانی باشند که ریشه کوتاهی دارند، اما رشد بسیار زیاد. از این رو می توان گفت که گلدان پلاستیکی سایز 30 مشکی تا به امروز فروش بسیاری را برای خود به همراه داشته است، زیرا بسیار کاربردی بوده و می تواند برای هر مدل گیاه آپارتمانی یا حیاطی مناسب باشد.

هیراد پلاست این زمینه را برای شما مهیا می کند تا بتوانید با قیمتی عالی اقدام به خرید این دسته از گلدانهای پلاستیکی کنید. در واقع هیراد پلاست امکان خرید حضوری و همچنین خرید اینترنتی را برای شما مهیا کرده است تا با توجه به این که کدام روش برای شما مناسب تر است، اقدام به خرید گلدان پلاستیکی سایز 30 کنید. مزایای بسیاری که این گلدان نیز با خود به همراه دارد باعث شده تا فروش آن بیش از دیگر گلدانها با رونق بسیار زیادی برخوردار باشد. در واقع اگر بخواهیم به برخی از مزایای استفاده از این گلدان اشاره داشته باشیم، می توانیم موارد زیر را برای شما عزیزان شرح دهیم:

گلدان سایز 30

  • گلدان پلاستیکی سایز 30 مشکی می تواند مدت زمان بیشتری رطوبت را در خود نگهدارد که موجب صرفه جویی در هزینه های آبیاری شما می شود.
  • گلدان پلاستیکی سایز 30 وزن بسیار پایینی دارد که همین موضوع باعث جا به جایی راحت این گلدانها می شود.
  • این دسته از گلدانها به عنوان محصولی معرفی می شوند که شما می توانید همزمان چندین گیاه را در آن پرورش دهید.
  • قیمت فوق العاده ارزان آنها می تواند این زمینه را برای شما ایجاد کند که با شکل عمده نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

تنها نکته ای که باید به هنگام خرید این گلدانها توجه داشته باشید، این است که آنها می توانند گرما را به راحتی به خود جذب کنند، همین موضوع باعث می شود تا ریشه سریعا خشک شود. پس توصیه می شود تا در فصول گرم آنها را به شکل مستقیم زیر نور آفتاب قرار ندهید.

گلدان سطل

 

قیمت گلدان پلاستیکی سایز 30 سطلی

گلدانهای پلاستیکی سایز 30 سلطی به طور کلی دارای قیمت مناسبی هستند. در این بین اگر توزیع کننده معتبری را نیز انتخاب کنید که محصولات با کفیتی را با قیمت کارخانه برای شما ارائه دهد، می توانید سود بسیار زیادی در خرید و فروش خود به همراه داشته باشید. گلدانهای پلاستیکی سایز 30 سطلی با قیمتی عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای شما عزیزان عرضه می شوند.

هیراد پلاست امروزه با حذف تمامی واسطه ها در این بین توانسته است محصولاتی بسیار با کیفیت با قیمتی عالی را برای شما عزیزان عرضه کند. در واقع شما می توانید با انتخاب هیراد پلاست، با هر میزان بودجه ای که برای خود به همراه دارید به خرید انواع گلدان پلاستیکی سایز 30 سطلی بپردازید. این موضوع باعث می شود تا با صرفه جویی در هزینه های خود و تحویل گلدانها درب منزل، بهترین خرید اینترنتی را با خود به همراه داشته باشید. از این که هیراد پلاست را برای خود انتخاب می کنید بسیار سپاس گذاریم و همواره سعی بر این داریم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

گلدان سطلی

0 / 5. 0

1 دیدگاه

  • گلدان هل مقاومی در برابر رشکستگی هستند و قابلیت مناسب پرورش گیاهان با حجم ریشه بالا دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *