صندلی پلاستیکی تاشو

همگام با پیشرفت تکنولوژی، صنایع پلاستیک کشور نیز از آن غافل نشدند. به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شد تا بتوانند عرضه کننده مستقیم این محصولات بویژه صندلی پلاستیکی تاشو باشند.

صندلی پلاستیکی تاشو

کاربرد های صندلی پلاستیکی تاشو

از بهترین و مقرون به صرفه ترین صندلی هایی که می توان در محیط های باز مانند باغ، حیاط، پشت بام و بالکون و حتی در محیط های بسته مانند آشپزخانه استفاده نمود صندلی های پلاستیکی تاشو هستند.
این صندلی ها به دلیل طرح و رنگ وسیعی که دارند می توانند امکانات زیادی در تغییر دکوراسیون هم از نوع تغییر در چیدمان و هم از نوع تغییر رنگ مخصوصا برای بالکن ها و حیاط مطابق با سلیقه متقاضیان فراهم کند.

صندلی پلاستیکی تاشو

مزایای استفاده از صندلی پلاستیکی تاشو

  • از مزیت های مهم این نوع صندلی ها این است که به دلیل سبک بودن به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد.
  • همچنین این نوع صندلی ها محدودیت صندلی های فلزی و چوبی را در محیط های باز در فصل های بارانی را ندارد. می توان بدون دغدغه آسیب رسیدن این صندلی ها را در هر مکان و فضایی استفاده نمود.

افرادی که می خواهند برای بار اول اغذیه‌ فروشی کوچک مانند فست فود، بستنی فروشی، اسنک فروشی و …را راه اندازی کنند می توانند برای کم شدن هزینه ها از این صندلی ها استفاده نمایند.
کیفیت این گونه صندلی ها بسیار مهم است. هرچه پلاستیک استفاده ده در این گونه صندلی ها مرغوب تر باشد طول عمر صندلی بیشتر و در نتیجه زمان ماندگاری آن نیز برای مصرف کنندگان بیشتر است.

صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی پلاستیکی تاشو با کیفیت

این صندلی ها از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و انتخاب مناسب و ایده آل برای کسانی است که به دنبال صندلی های آسیب ناپذیر در منزل خود هستند. این صندلی های تاشو دارای استاندارد اروپا (CE) هستند. همچنین این نوع صندلی ها در برابر رطوبت، خط و خش و ضربه کاملا مقاوم و به آسانی قابل شست و شو می باشند. از موارد کاربردهای این صندلی با کیفیت می توان به عنوان چهارپایه برای برداشتن وسایل از طبقات بالایی کابینت و در خارج از منزل برای نشستن استفاده نمود.
مقاومت این صندلی ها بسیار بالا است و براحتی میتوان روی آن سرپا ایستاد. میتوان این صندلی ها را تا کرد و در گوشه ای گذاشت تا فضای بسیار کمتری را اشغال نماید. رنگ های متنوع و شاد دارند.
داشتن دسته نیز حمل این صندلی 1200 گرمی را راحت کرده است. این صندلی ها تا وزن 130 کیلو گرم را تحمل می کنند. مناسب برای سفر، پیک‌نیک، پارک و منزل هستند و به صورت اینترنتی قابل سفارش هستند و در بسته بند های کم حجم ارسال می شوند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *