صندلی چهارپایه پلاستیکی

گاهی اوقات ما نیاز داریم تا برای رسیدن به طبقات بلند کابینت ها، قدمان را تا حدی بلندتر کنیم یا به هنگام گردش، وسیله ای را برای خود به همراه داشته باشیم که بتوانیم ساعاتی را برای استراحت روی آن بنشینیم.

صندلی چهارپایه پلاستیکی بهترین انتخاب در این بین است.

این صندلی به شما اجازه می دهد که هم استفاده خانگی و هم استفاده تفریحی و گردش از آن داشته باشید.

هیراد پلاست امروزه بهترین چهار پایه پلاستیکی ایه را برای شما ارائه می دهد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی این موارد بپردازیم.

ویژگی صندلی چهارپایه پلاستیکی چیست؟

 

ویژگی صندلی چهارپایه پلاستیکی چیست؟

سبک وزنی صندلی چهارپایه پلاستیکی از ویژگی های خوب آن است.

این محصول وزن خود را مدیون جنس به کار رفته در آن یعنی پلاستیک است. پلاستیک از پلیمرها، نفت و سایر مواد ساخته می شود. به دو نوع ترموست و ترموپلاستیکها تقسیم شده اند. ترموستها با حرارت به شکل مورد نظر رسیده اند و بعد از این فرآیند اگر مجدد گرما ببینند تغییر شکل نمی دهند و فقط می سوزند. این نوع پلاستیک در لوازم خانگی، عایق حرارت، قطعات الکترونیکی و… کاربرد دارند. ترموپلاستیک برعکس مدل قبلی است. با هر بار حرارت تغییر شکل می دهد. در ساخت لوازمی مانند مسواک، اسباب بازی، بطری و… به کار می رود. به طور کلی پلاستیک باعث می شود که چهارپایه ها دوام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و فرسودگی پیدا کنند.

انواع مدل های پایه فلزی پایه فلزی

 

انواع مدل های پایه فلزی پایه فلزی

باید یادآوری شود که گاهی این محصول تمام پلاستیکی نیست. پایه ها ممکن است از فلز ساخته شوند. چهارپایه پلاستیکی پایه فلزی وزن بیشتری را می تواند تحمل کند. ضمنا این پایه ها با روکش کروم آبکاری می شوند. یک لایه کروم توسط آبکاری بر روی این فلز سبک پایه ها قرار می گیرد. این آبکاری که قدمت 70 ساله دارد موجب می شود پایه ها زیبا و صیقلی تر از حالت معمولی شوند و در برابر خوردگی مقاوم گردند. پایه ها به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می شوند. برای اینکه پایه ها روی فرش یا موکت آسیبی نرسانند یک تکه پلاستیک در زیر آن نصب می شود. این پلاستیکها موجب می شوند که چهارپایه روی زمین سر نخورند و محکم سرجای خود قرار بگیرند.

کاربردهای مختلف چهارپایه پلاستیکی

 

کاربردهای مختلف چهارپایه پلاستیکی

صندلی چهارپایه پلاستیکی قیمت مناسبی دارد. به همین دلیل در هر خانه حداقل یکی از آن پیدا می شود. یکی از خصوصیات چهارپایه پلاستیکی امکان استفاده در امکان مختلف است. این محصول در آشپزخانه کاربرد دارد. بعضی افراد در حمام نمی توانند به مدت طولانی بایستند پس یک صندلی چهارپایه پلاستیکی کوچک کمک کننده است. اگر نمی خواهید گلدانها روی زمین قرار گیرند، آنها را روی چهارپایه پلاستیکی بگذارید. مهد کودک ها هم می توانند از چهارپایه های با کیفیت استفاده کنند. در باغ و فضای باز هم می توان از چهارپایه پلاستیکی بهره گرفت.

انواع چهارپایه پلاستیکی ارزان

 

انواع چهارپایه پلاستیکی ارزان

این محصول یکی از متنوع ترین کالاهای موجود در سایت هیراد پلاست است. چهارپایه پلاستیکی با طراحی خاص کاربردهای مختلفی پیدا می کند. انواع آن شامل چهارپایه پلاستیکی پله دار، چهار پایه پلاستیکی پله دار بلند، چهارپایه پلاستیکی سه پله، تاشو، چهارپایه پلاستیکی تاشو بلند، چهارپایه پلاستیکی حصیری، چهارپایه پلاستیکی پشتی دار و… است. هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند.

  • چهارپایه پلاستیکی پله دار که مانند یک نردبان عمل می کند. ارتفاع چهارپایه پلاستیکی پله دار بلند آن از سایر مدل ها مرتفع تر است. این محصول مناسب آشپزخانه و نصب پرده ها یا تمیز کردن پنجره ها و این چنین مواردی است. چهارپایه پلاستیکی سه پله نیز در بازار وجود دارد.
  • چهار پایه پلاستیکی حصیری یکی از زیباترین مدل هاست. طرح حصیری واقعی به نظر می رسد و در کنار صندلی پلاستیکی حصیری مناسب فضای باغ است. معمولا رنگ قهوه ای سوخته آن پرفروش تر است زیرا زیباتر و شبیه طرح حصیر می باشد.
  •  چهارپایه پلاستیکی پشتی دار به دلیل یک برآمدگی کوچک در کنار نشیمن مناسب نشستن است. می توان در حمام از این مدل استفاده کرد. البته این چهارپایه بسیار کاربردی است.

به طور کلی تهیه چهارپایه پلاستیکی بلند به عنوان یک نردبان کوچک و کاربردی برای هر خانه ای از واجبات است. مرتفع ترین چهار پایه در فروشگاه اینترنتی چندسو حدود 70 سانتی متر است.

طراحی زیبا این محصول

 

طراحی زیبا این محصول

چهارپایه پلاستیکی با همه نوع طراحی در ابعاد مختلف در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست موجود است. شما با توجه به سلیقه و قیمت مد نظرتان به راحتی می توانید خرید کنید. نکته ای که در چهارپایه ها مورد توجه است سوراخ وسط قسمت نشیمن آن است. این سوراخ به ظاهر کم اهمیت موجب می شود که آب به راحتی از آن عبور کند. آب بر روی آن جمع نخواهد شد. اگر نشیمن کاملا یکدست باشد احتمال ترک خوردن افزایش می یابد اما با وجود این سوراخ مشکل حل شده است. گاهی می توان طی ها و جارو ها را در این قسمت جای داد و باعث نظم بیشتر آشپزخانه شد.

چهارپایه پلاستیکی با شیارها و طراحی های مختلفی وجود دارد که به زیبایی بیشتر آن کمک می کند. تولیدکنندگان کالیته رنگی کاملی برای چهارپایه ها در نظر گرفته اند. افراد با سلیقه های مختلف می توانند رنگ های دلخواهشان را انتخاب کنند. گاهی این کالا با دو رنگ عرضه می شود. سطح کلی چهارپایه پلاستیکی، مربعی یا دایره ای است.

خرید اینترنتی صندلی چهارپایه پلاستیکی

 

خرید اینترنتی صندلی چهارپایه پلاستیکی

اگر در خرید اینترنتی چهارپایه یکسری از شرایط رعایت شود قطعا خرید خوبی خواهید داشت. عکس چهارپایه پلاستیکی با کیفیتی در هیراد پلاست در قسمت خرید محصول قرار گرفته است. شما با مشاهده تصاویر و مطالعه جزئیات کالا به راحتی می توانید چهارپایه پلاستیکی مورد نظرتان را انتخاب کنید. لیست قیمت چهارپایه پلاستیکی را مقایسه کنید. قیمت ها معمولا با تخفیف خوبی عرضه می شوند. چهارپایه پلاستیکی ناصرپلاستیک یکی از با کیفیت ترین برندهای موجود در چندسو است. قیمت چهارپایه پلاستیکی ناصر به راحتی در سایت قابل مشاهده است.

از این که هیراد پلاست را برای خرید اینترنتی صندلی چهارپایه پلاستیکی خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم. امیدواریم که همواره بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. از این که تا انتها همواره ما بودید، مچکریم.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *