صندلی پلاستیکی پایه فلزی یکی از محصولات بسیار کاربردی در خانه یا محل کار است. این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و روانه بازار شده است. همین موضوع باعث شده تا تمامی افراد بتوانند از طریق فروشگاه های معتبر مانند هیراد پلاست، اقدام به خرید صندلی پلاستیکی پایه فلزی کنند. از این رو ما در این مطلب قصد داریم به هر آنچه که شما می بایست در رابطه با صندلی پلاستیکی پایه فلزی بدانید، بپردازیم و سپس بهترین روش خرید آن را نیز در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید.

انواع صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

انواع صندلی پلاستیکی پایه فلزی

در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی وجود دارند که عمده آن‌ها صندلیهای بدون دسته تشکیل می‌ دهند. این دسته از صندلیها به دلیل ظاهر بسیار منحصر به فردی که دارند می توانند به عنوان بهترین و پرفروش ترین صندلیهای پلاستیکی شناخته شوند. در واقع صندلی یک وسیله متحرک است که باید بادوام باشد و قطعا این موضوع بسیار مهم است، چه صندلی در در مدرسه استفاده شود، چه در اداره و چه حتی در خانه.

افراد این نظر را دارند که صندلیهای چوبی اندازه بسیار بزرگی دارند و وزن آنها نیز بسیار زیاد است. این نظر کاملا درست است و صندلیهای چوبی با چوب های ضخیم، سنگین و بسیار محکم ساخته شده‌ اند و قطعا نمی توان این دسته از صندلیها را بسیار جا به جا کرد، چه بسا که حتی می تواند خساراتی را نیز به همراه جا به جایی به همراه داشته باشند. اما صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی بسیار سبک وزن هستند. حتی یک کودک می تواند صندلی را هر کجا که بخواهد حرکت دهد.

تمامی مدلهای صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی وزن بسیار سبکی را برای خود دارند که از این رو می‌توان گفت یکی از دلایل فروش عمده این محصول، جا به جایی و حمل بسیار راحت آن است. به صورت کلی اگر بخواهیم نگاهی به تمامی انواع صندلی‌ پلاستیکی پایه فلزی بی اندازیم، موارد به شرح زیر هستند:

  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی بدون دسته
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی با دسته
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی مخصوص کودکان
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی فانتزی
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی مخصوص کانتر ناهار خوری

کاربردهای صندلی کد 880

 

کاربردهای صندلی کد 880

در خرید صندلیهای کافی شاپ، رستوران و یا حتی صندلیهای مورد نیاز برای استفاده شخصی در منازل و حیاط خانه و باغ به قیمت و کیفیت محصول توجه می شود. کیفیت و استفاده از مواد اولیه مزغوب در ساخت صندلی بدون دسته پایه فلزی کد 880 اولین ویژگی و نکته ی مثبت است که در این محصول وجود دارد، علاوه بر کیفیت، ظاهر زیبا و همه پسند صندلی بدون دسته پایه فلزی کد 880 هموطنان عزیز را به خود جذب کرده است.

مقاوم در برابر فشار و وزن زیاد، نشیمن راحت، استفاده از رنگ های متنوع و شاد، دارای پایه های فلزی محکم، عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید از دیگر ویژگی این محصول است. امکان قرار دادن چند صندلی بدون دسته پایه فلزی کد 880 بر روی هم وجود دارد. همانطور که می دانید رنگ کالیته و کالا در مونیتورهای مختلف با اندکی تفاوت نمایش داده می شود، شما با انتخاب رنگ درواقع طیف رنگ مربوطه را انتخاب کرده اید. اگر قصد خرید صندلی بدون دسته پایه فلزی کد 880 را دارید با هیراد پلاست تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید تا درب منزل آن را تحویل بگیرید.

همان طور که می دانید، بسیاری از برندها در حال حاضر در حوزه تولید انواع صندلیهای پلاستیکی به فعالیت می پردازند که یکی از آنها برند ناصر است. برند ناصر تا به امروز به عنوان یکی از بهترین برندها شناخته شده که به تولید انواع صندلی پلاستیکی پایه فلزی مشغول بوده. یکی از صندلیهای بسیار پرفروش آن که در بسیاری از مراکز مختلف نیز به چشم می‌خورد، صندلی پلاستیکی پایه فلزی کد 880 است. این دسته از صندلیها دقیقا همان محصولی هستند که افراد به دنبال خرید آن می‌ باشند.

کاربردهای صندلی پلاستیکی کد 990

 

کاربردهای صندلی پلاستیکی کد 990

صندلی دسته دار با پایه فلزی کد 990 از جمله صندلی های موجود در هیراد پلاست است که قصد داریم آن را معرفی کنیم، اگر تصمیم به خرید صندلیهای مختص تراس و محیط باز و حتی برای محیط های کاری از جمله رستوران ها ، و … دارید ما به شما صندلی دسته دار با پایه فلزی را پیشنهاد می کنیم، صندلیها در انواع مختلفی ساخته می شوند که با توجه به سلیقه و کاربرد مورد نیاز یکی از آنها انتخاب می شود، شما عزیزان می توانید انواع مختلف صندلیها را در جنسها و شکلهای مختلف در هیراد پلاست مشاهده کنید. در ادامه ویژگی های صندلی دسته دار با پایه فلزی گفته می شود ، همراه ما باشید.

ویژگی های صندلی دسته دار با پایه فلزی کد 990

در این مبحث ویژگی های صندلی دسته دار با پایه فلزی کد 990 را مشاهده خواهید کرد، همانطور که گفته شد قبل از خرید باید ویژگیهای صندلی مورد نظر را بررسی کنید، اما ویژگیها صندلی دسته دار با پایه فلزی چیست؟ ابتدا باید از کیفیت مواد اولیه صحبت کنیم صندلی دسته دار با پایه فلزی از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است بنابراین طول عمر بیشتری نسبت به سایر صندلیها خواهد داشت. این محصول دارای رنگ بندی است و شما عزیزان میتوانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از آنها را انتخاب کنید. وزن ایده‌ آل این صندلی ویژگی دیگر آن است. در ادامه برخی از ویژگیها را به اختصار ذکر می کنیم.

  • کیفیت مطلوب مواد اولیه
  • تحمل بالا در برابر وزن زیاد
  • ثابت ماندن رنگ در برابر نور خورشید
  • دارای تکیه گاه و نشیمن راحت
  • عدم لغزندگی در سطوح صاف و لغزنده مااند سرامیک و ..
  • زیبا و شیک

خرید صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

خرید صندلی پلاستیکی پایه فلزی

همان طور که می دانید، خرید صندلی پلاستیکی پایه فلزی از رونق بسیاری برخوردار است و علت آن نیز کیفیت بسیار بالای محصولاتی است که توسط هیراد پلاست برای شما عزیزان عرضه می شود. اگر شما نیز جزء دسته افرادی هستید که قصد دارید صندلی را خریداری کنید که قیمت بسیار مناسبی داشته باشد، هیراد پلاست به عرضه مستقیم این دسته از صندلیها می پردازد و همین موضوع نیز باعث می شود تا خرید این محصول بسیار رونق داشته باشد.

هیراد پلاست با حذف واسطه های متعددی که در حین خرید محصولات سد راه افراد قرار می گیرند، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان معرفی کند و قیمت نهایی محصولات خود را بسیار پایین نگهدارد. با خرید صندلی پلاستیکی پایه فلزی از هیراد پلاست نه تنها در بودجه خود صرفه جویی می کنید، بلکه به دلیل این که خرید اینترنتی را برای خود انتخاب کرده اید می توان گفت که در زمان خود نیز صرفه جویی کرده و در نتیجه محصولی با کیفیت بسیار بالایی خواهید داشت.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *