انواع میز با کاربرد های مختلفی تولید و ساخته می شوند که مواد اولیه هر کدام متفاوت است. بنا براین میز با جنس و کیفیت متنوع به بازار عرضه می شود. این میز ها از نظر طرح و رنگ تنوع بیش تری دارند. این جنس میز در سایز و اندازه های مختلفی ساخته می شود که بخاطر استحکام خوبی که دارد، جز محصولات صادراتی است. صادرات انواع میز پلاستیکی 8 نفره در ایران جز محصولات پر سود صادراتی می باشد.

صادرات انواع میز پلاستیکی 8 نفره

آشنایی با میز پلاستیکی طرح دار

آشنایی با میز پلاستیکی طرح دار میز های پلاستیکی با انواع طرح و رنگ و اندازه تولید می شوند که کیفیت و مرغوبیت هر کدام به نوع برند محصول بستگی دارد‌. برای آشنایی با میز پلاستیکی طرح دار در هر اندازه ای می توانید به سایت مربوط به همان برند مراجع کنید.

میز پلاستیکی طرح دار بخاطر تنوع بالایی که دارد، به راحتی با هر مکان و وسیله ای ست می شود. همه ی اشخاص با هر نوع سلیقه ای که دارند می توانند محصول مد نظر خود را پیدا کنند. طرح ها با توجه به هر رده سنی متفاوت هستند.

  1. برای مثال میزهایی که برای کودکان طراحی شده اند با رنگ های شاد و عکس های بچگانه و یا شخصیت های کارتنی انتخاب شده اند‌ و در سایز های کوچک هستند.
  2. از مزایای دیگر استفاده از میز پلاستیکی مقاومت بالا آن در برابر ضربه و نور خورشید و گرما است‌.
  3. این جنس میز به راحتی قابل شستشو است و ما می توانیم با خیال راحت این نوع میز برای کودکانمان استفاده کنیم‌.
  4. این جنس میز وزن بسیار کم و سبکی دارد که از مزایای مهم این محصول می باشد. افرادی که تنوع در دکور را دوست دارند و زیاد تغییر دکوراسیون می دهند، بهتر است از این نوع وسیله سبک استفاده کنند. یا افرادی که مستاجر هستند و مجبور به جابه جایی اند استفاده از وسایل سبک و کم وزن به آن ها پیشنهاد می شود.
  5. در فضا های باز مانند آلاچیق ها و برخی کافی شاپ ها معمولا از این نوع میز استفاده می کنند زیرا علاوه بر تنوع و زیبایی ظاهری که دارند، از نظر قیمت هم بسیار مناسب هستند و نسبت به سایر میز ها قیمت ارزان تری دارند. میز های پلاستیکی معمولا مدل تاشو هم دارند که برای مسافرت، گردش و پیکنیک بسیار مناسب و راحت هستند. فضای کمی را اشغال می کنند و قابل حمل و جا به جایی است.

نکات مهم در انتخاب میز پلاستیکی گرد

نکات مهم در انتخاب میز پلاستیکی گرد انواع میز پلاستیکی با اشکال متفاوتی ساخته می شوند‌. پر طرفدار ترین نوع میز بین افراد، مدل گرد آن است. مدل گرد، ظاهری ساده و زیبا دارد که مناسب هر کار و مکانی است‌ و مهم تر از همه با هر سلیقه ای سازگار و مورد پسند عموم مردم است. در هنگام خرید میز به برخی مسائل باید توجه داشته باشید. نکات مهم در انتخاب میز پلاستیکی گرد که باید به آن ها توجه کنید به شرح زیر است.

  1. به نوع پلاستیک و جنس میز دقت کنید تا کیفیت خوبی داشته باشد‌.
  2. توجه داشته باشید که لبه های میز تیز نباشند. به مقاومت آن دقت کنید که در برابر گرما و اشعه ی UV مقاوم باشد.
  3. طول عمر زیادی داشته باشد و در برابر ضربه به راحتی حالت و ظاهر خود را از دست ندهد.
  4. در ساخت بعضی از این میز های پلاستیکی برای زیبایی بیش تر کالا از پایه های چوبی استفاده شده است که در این صورت باید به جنس و استحکام پایه ها هم توجه کنید.

شاخصه های بارز میز پلاستیکی تاشو

شاخصه های بارز میز پلاستیکی تاشو شاخصه‌ های بارز میز پلاستیکی تاشو باعث فروش بالای این محصولات شده است. امروزه بسیار استفاده از این کالاها در بین افراد مختلف رواج دارد. این محصولات جزء پرکاربردترین میزها برای مکان های مختلف هستند.

  1. از شاخصه های آشکار این محصول می ‌توان به کم جا بودن و فضای کم اشغال کردن آن ها اشاره نمود.
  2. بسیار از جنس با کیفیت و مرغوبی تولید شده ‌اند. در ساخت آن ها از ترکیبات درجه یکی از پلی اتیلن استفاده شده است.
  3. قیمت این محصول بسیار متناسب با کیفیت آن است.
  4. در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند.
  5. به صورت ۴ نفره، ۶ نفره، ۲ نفره، ۸ نفره، می باشند.
  6. این محصولات بسیار از وزن سبکی برخوردار هستند و چون به راحتی جمع می شوند، بنابراین فضای کمی را اشغال می کنند. زمانی که نیاز به این میز باشد، آن را باز کرده و استفاده می ‌کنیم و زمانی که نیاز به میز نباشد، به راحتی می ‌توان آن را تا کرد و در جای مناسبی قرار داد.
  7. وزن آن بسیار سبک است. می ‌توان به راحتی میز را جابجا نمود. این ویژگی آن ها سبب شده که استفاده از آن ها در سفر ها نیز رایج شود.
  8. دچار پوسیدگی نمی‌ شود و با هر ضربه ای نمی شکند.
  9. مقاوم در برابر سرما و گرما است.
  10. به راحتی قابل شستشو می باشد.
  11. برای مسافرت نیز می ‌توان این میز را با خود حمل نمود و در مکان های مورد نظر استفاده کرد.
  12. این میزها به صورت میز پلاستیکی طرح دار نیز تولید می شوند.

مراکز فروش میز پلاستیکی 8 نفره

مراکز فروش میز پلاستیکی 8 نفره مراکز فروش میز پلاستیکی ۸ نفره در سراسر کشور این محصول را ارائه می دهند. چون از میزهای پرمتقاضی محسوب می‌ شوند، بنابراین از فروش بالایی برخوردار هستند. میز پلاستیکی ۸ نفره نیز برای خانواده های پرجمعیت بسیار گزینه مناسبی است.

این میزها در اشکال مختلفی مانند میز پلاستیکی گرد تولید می ‌شوند. میز پلاستیکی تاشو تولیدات بسیاری دارد. زیرا مصرف کنندگان آن هر روز در حال افزایش می باشند. فروش میز پلاستیکی در مدل ‌های مختلفی در بازارهای داخلی و خارجی انجام می ‌شود و بسیار کم جا هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

این میز استقبال کنندگان خوبی را به خود اختصاص داده است. هر ساله فروش های استثنایی در این مرکز از این میز صورت می ‌گیرد. بسیار باب سلیقه بیشتر افراد می باشد. این میزها برای کودکان که تکالیفشان را بر روی آن انجام دهند، نیز بسیار مناسب است. از قیمت های باورنکردنی برخوردار است.

راه های مختلفی برای خرید و فروش این محصول از طرف این مرکز برای راحتی مشتریان اعمال شده است. در هنگام انتخاب جنس و نوع میز باید به نیاز خود توجه کنیم و با توجه به نیازی که داریم میز مناسب کارمان را انتخاب و خریداری کنیم‌‌. میز های پلاستیکی معمولا برای همه مکان ها قابل استفاده هستند..

0 / 5. 0

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *