خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

یکی از گلدانهای بسیار کاربردی موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، انواع گلدانهای پلاستیکی ژله ای هستند که تا به امروز نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. این دسته از گلدانها می توانند بهترین گزینه برای افرادی باشند که قصد دارند به صورت عمده این محصول را خریداری کنند و بستری دائمی برای گیاهان خود داشته باشند. در این مطلب ما قصد داریم به تمامی اطلاعاتی که می بایست دمورد خرید گلدان پلاستیکی ژله ای بدانید بپردازیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

 

بازار خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

گلدانهای پلاستیکی ژله ای به عنوان گلدانهایی معرفی می شوند که بعد گلدانهای پلاستیکی ساده، بازار فروش بسیار پررونقی دارند. این دسته از گلدانها تا به امروز توانسته اند فرش بسیاری را از آن خود کنند، زیرا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. شما می توانید آنها را در خانه، محل کار، گلخانه ها و مواردی از این قبیل قرار دهید و به هیچ عنوان نگران این نباشید که مشکلی برای گلدان یا گیاه به وجود آید. هیراد پلاست نیز یکی از عرضه کنندگان تاثیر گذار در بازار خرید این دسته از گلدانها است. شما می توانید با قیمتی عالی از این فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید انواع گلدانهای پلاستیکی کرده و آنها را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

گلدانهای پلاستیکی ژله ای، یکی از بهترین محصولاتی هستند که شما می توانید برای کاشت گیاهانی نظیر نشاها یا انواع گیاهان آپارتمانی از آن استفاده کنید. این دسته از گلدانها از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث می شود تا بتوان آنها را به عنوان بستر همیشگی برای کاشت گیاهان در نظر داشت. حال که بخشی از اطلاعات را درمورد این محصول دانستید، به سراغ دیگر اطلاعات در رابطه با این دسته از گلدانها فوق العاده کاربردی می رویم تا بتوانید دقیق تر و با دیدی واضح اقدام به خرید انواع گلدانهای پلاستیکی ژله ای داشته باشید.

خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

 

خرید سایزهای متفاوت گلدان پلاستیکی ژله ای

همان طور که می دانید، گلدان پلاستیکی ژله ای از شماره 3 شروع شده تا شماره 14 ادامه پیدا می کند. البته این ارقام نشان دهنده سایز ابعاد آن نیست و هر کدام با توجه به شماره ای که دارند، سایزهای مختلفی را برای خود دارند. در این قسمت به معرفی سایز آنها می پرداریم.

گلدان شماره 6

گلدان شماره 6 دارای دهانه 6 سانتی متری و ارتفاع 5 تا 5/5 سانتی متری است که معمولا گیاهانی مانند کاکتوس در آن کاشته می شود.

گلدان شماره 9

گلدان شماره 9 دارای دهانه 9 سانتی متری و ارتفاعی حدودا 8 تا 5/8 سانتی متری دارد. این گلدان معمولا مناسب کاشت بنفشه های آفریقایی است.

گلدان شماره 10

این گلدان پلاستیکی دارای دهانه 10 سانتی متری و ارتفاعی بین 8 تا 10 سانتی متر است. معمولا گل‌هایی که ریشه طویلی ندارند در این گلدانها کاشته می شوند.

خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

 

گلدان شماره 12

گلدانهای شماره 12 دارای دهانه 12 سانتی متری و ارتفاعی 5/9 تا 11 سانتی متری دارند. این گلدان‌ها بیشتر برای کاشت پیاز یا نشا گیاهان استفاده می شود.

گلدان شماره 14

گلدان شماره 14 که بیشتر برای گیاهان یک ساله مورد استفاده قرار می گیرد، دارای دهانه 14 سانتی متری و ارتفاع 10 الی 11 سانتی متری است.

گلدان شماره 19

گلدانهای شماره 19 برای گیاهانی استفاده می شود که قصد دارند زندگی دائمی درون این گلدان‌ها داشته باشند. دهانه این گلدان 19 سانتی متر و ارتفاع آن نیز حدود 15 سانتی متر است.

گلدان سطل 4

این گلدانها جزء دسته گلدانهای بزرگ محسوب می شود که برای کاشت گیاهانی مانند سنسوریا از آن‌ها استفاده می شود. این گلدان دارای دهانه 20 سانتی متری و ارتفاعی 18 سانتی متری است.

گلدان سطل 7

این گلدان نیز در دسته گلدانهای سایز بزرگ گلخانه ای قرار می گیرد که مناسب برای کاشت گیاهانی با ریشه عمقی است. دهانه این گلدان 23 سانتی متر و ارتفاع آن 5/21 سانتی متر است.

خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

 

قیمت خرید گلدان پلاستیکی ژله ای از کارخانه

همان طور که از ابتدا بارها به این موضوع اشاره شد، گلدان پلاستیکی ژله ای دارای قیمت بسیار مناسبی است، البته در صورتی که هیراد پلاست انتخاب شما برای خرید این محصول باشد. هیراد پلاست با حذف واسطه ها توانسته قیمت خام را روی محصولات خود قرار دهد و همین موضوع باعث شده تا افراد اولین انتخاب خود را برای خرید گلدانهای پلاستیکی ژله ای خود، هیراد پلاست را قرار دهد.

اگر شما نیز می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و گلدانی را برای خود خریداری کنید که قیمت بسیار مناسبی را داشته باشد، گلدان پلاستیکی گلخانه ای که توسط هیراد پلاست عرضه می شود، می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخابها در این زمینه باشد. هیراد پلاست تماما تا به امروز سعی بر این داشته تا بتواند بهترین گلدانها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه اقدام به خرید این دسته از گلدانها با قیمت کارخانه کنید. در واقع نکته مهم در این است که هیراد پلاست این زمینه را برای شما مهیا می کند تا به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهید.

خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

اگر ساکن شهر تهران هستید، می توانید خرید حضوری خود را از فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست انجام داده و سپس اقدام به کاشت گیاهان زیبای خود کنید. شما می توانید این گلدانها را در تعداد بسیار بالا یا به صورت جزئی از هیراد پلاست خریداری کرده و درب خانه خود تحویل بگیرید. شما همچنین می توانید دیگر گلدانها مد نظر خود را نیز در کنار گلدانهای پلاستیکی ژله ای از هیراد پلاست خریداری کنید.

مزایای خرید گلدان پلاستیکی گلخانه ای توسط هیراد پلاست این است که شما می توانید با قیمتی بسیار پایین گلدانی را برای خود داشته باشید که می تواند سالیان محل زندگی گل و گیاه شما باشند. همچنین نیازی نیست برای خرید این محصول مسافت بسیاری را صرف کنید تا به فروشگاه مد نظر برسید. کافیست تنها از تلفن همراه یا لپ تاپ خود برای ثبت سفارش استفاده کنید. از این که هیراد پلاست را برای خرید گلدانهای پلاستیکی خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم و همواره سعی بر این داریم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با قیمتی مناسب نسبت به خرید آنها اقدام کرده و در هزینه های بودجه خود صرفه جویی بسیار خوبی را به همراه داشته باشید.

خرید گلدان پلاستیکی ژله ای

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *