گلدان پلاستیکی فضای باز

یکی از بهترین محصولاتی که شما می توانید به کمک آن به تزئین فضا بپردازیم، گلدان پلاستیکی فضای باز است. این دسته از گلدانها از انواع طرحها و ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شوند تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه خود اقدام به خرید گلدانهای پلاستیکی کند. فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نیز تا به امروز سعی بر این داشته تا خرید گلدانهای پلاستیکی در فضای باز را با قیمتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا به هر آنچه که می بایست در رابطه با گلدان پلاستیکی فضای باز بدانید، بپردازیم و بهترین روش خرید آن را به شما معرفی کنیم.

انواع گلدان پلاستیکی فضای باز

 

انواع گلدان پلاستیکی فضای باز

همان طور که اشاره کردیم، گلدانهای پلاستیکی مخصوص فضای باز دارای انواع مختلفی هستند و این موضوع را مدیون مواد اولیه ای می باشند که در ساخت آنها به کار رفته است. پلاستیک یک ماده کاملا انعطاف پذیر بوده و همین موضوع باعث می شود تا تولید کنندگان بزرگی مانند هیراد پلاست بتوانند با استفاده از قالبهای مختلف به ساخت انواع گلدانهای پلاستیکی بپردازند. حال در این بخش به معرفی برخی از این گلدانها می پردازیم.

انواع مدل های مختلف به همراه زیرگلدانی خود

این دسته از گلدانها که معمولا از پلاستیک ضخیم تری نیز نسبت به دیگر انواع گلدان پلاستیکی تولید می شوند، بیشتر برای بستری دائمی گل و گیاه ها معرفی می شوند. شما می توانید تمامی گیاهان را در این دسته از گلدانها بکارید.

انواع گلدان های دسته دار در رنگ های مختلف

این دسته از گلدانها که در انواع مدلهای مختلف در بازار شناخته می شوند، به دلیل این که معمولا گیاهانی مانند نهال در آنها کاشته می شوند و نیاز است که حجم زیادی از خاک را در خود نگهدارند، در کنار آنها دسته هایی نصب می شوند تا افراد بتوانند به راحتی گلدانها را جا به جا کنند.

انواع مدل های مختلف در سایزهای بزرگ و کوچک

این دسته از گلدانها نیز که تا به امروز قطعا بارها و بارها در مکانها مختلف مشاهده کرده اید، دسته گلدانهایی هستند که در ابعاد مختلف تولید و به عنوان بستر همیشگی یا موقت گیاهان معرفی می شوند. گلدان پلداستیکی کوچک و بزرگ به شکل دایره یا مستطیل تولید می شوند.

گلدان پلاستیکی آویز

 

گلدان پلاستیکی آویز

یکی از انواع گلدانهای پلاستیکی که محیط بیرون بسیار کاربردی است، گلدانهای پلاستیکی آویز نام دارد. این دسته از گلدانها از بهترین مواد اولیه تهیه شده و افراد می توانند گیاهانی که رشد رونده دارند را در آنها بکارند. شما می توانید این مدل از گلدانها را در انواع طرحها و رنگهای مختلف مشاهده کرده و با خرید آنها، جلوه ای مناسب را به محیط اطراف خود هدیه دهید.

گلدانهای پلاستیکی آویز وزن بسیار پایینی دارند و همین موضوع باعث می شود تا قیمتی بسیار مناسب را نیز از آن خود کنند. از سویی دیگر، وزن پایین آنها باعث می شود تا به هنگام آویز شدن، سنگینی بر محل آویز ایجاد نکنند که همین موضوع نشان دهنده این است که تولید کنندگان چگونه از علم و تکنولوژی برای ساخت گلدانهای پلاستیکی آویز استفاده می کنند.

گلدان پلاستیکی پایه دار

 

گلدان پلاستیکی پایه دار

گلدانهای پلاستیکی پایه دار یکی از بهترین محصولاتی است که فروش آنها از طریق فروشگاه هیراد پلاست بسیار رونق دارد و خرید آنها نیز از طریق فروشگاه بدون واسطه انجام می شود. استفاده از این دسته از گلدانها مزایای بسیاری را برای شما به همراه دارند که برخی از مهم ترین آنها عبارت اند از:

  • در یک ماده، ما می توانیم تغییرات مختلفی را انتخاب کنیم. آنهایی که بالاترین کیفیت را ارائه می دهند PVC، رزین یا پلی اتیلن هستند. گلدانهای پلاستیکی تماما از این مواد تهیه می شوند.
  • با توجه به نوع موادی که از آن ساخته شده اند، انتخاب گلدانهای پلاستیکی به معنای کنار گذاشتن روکشهای اصلی مانند سنگ، چوب یا گل نیست.
  • گلدانهای پلاستیکی بسیار سبک هستند، بنابراین حمل و نقل آنها آسان است.
  • صرف نظر از آب و هوا، آنها دچار تغییرات فیزیکی با یخبندان یا سرما نمی شوند.
  • از آنجایی که این ماده غیر متخلخل است، رطوبت را کاملا حفظ می کند.
  • آنها برای هر فضایی مناسب هستند. می توانید به راحتی در داخل و خارج از خانه از این محصول به راحتی استفاده کنید.
  • از نظر زیبایی شناسی، چشمگیرترین و بیشترین استفاده را برای تزئین دارند.
  • از بیرون میناکاری شده اند، مانند گلدانهای سفالی معمولی رفتار نمی کنند. پوشش بیرونی اجازه نفوذ رطوبت خارجی را نمی دهد. یک جنبه مثبت به خصوص در ماه های سرد و این باعث می شود آنها در برابر سرما مقاوم باشند.

گلدان پلاستیکی خورجینی

 

گلدان پلاستیکی خورجینی

قطعا یکی از بخشهایی که بسیاری از افراد علاقه به تزئین آن دارند، نرده های پنجره و تراس است. این بخش از خانه به همراه گلدانهای خورجینی به بهترین شکل ممکن تزئین خواهد شد. گلدانهای پلاستیکی خورجینی همان طور که از نامشان پیداست می توانند مانند یک خورجین روی نرده قرار گرفته و زیبایی بی نظیری را به فضا ارائه دهند. از سویی دیگر، گلدانهای پلاستیکی می توانند یکی از بهترین محصولاتی باشند که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری می کنید، زیرا می توانید به طور همزمان از چند گیاه در یک گلدان محافظت کنید.

همین حالا می توانید با قیمتی عالی نسبت به خرید گلدانهای پلاستیکی خورجینی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، اقدام کنید.

خرید گلدان پلاستیکی فضای باز

 

خرید گلدان پلاستیکی فضای باز

خرید گلدان پلاستیکی فضای باز از طریق فروشگاه هیراد پلاست به راحتی انجام می شود. برای خرید گلدانهای پلاستیکی فضای باز کافیست تنها از طریق شما تلفنی که در ابتدای این صفحه قرار دارد، استفاده کرده و سپس به ثبت سفارش این دسته از گلدانها بپردازید. از سویی دیگر، گلدانهای پلاستیکی که در فضای باز قرار دارد بهترین انتخاب برای تمامی افراد است و شما می توانید به راحتی آنها را در هر جایی که مد نظرتان است، قرار دهید.

شایان ذکر است که ساکن شهر تهران هستید، می توانید این دسته از گلدانها را با قیمتی بسیار عالی از طریق فروشگاه هیراد پلاست به شکل حضوری خریداری کنید. از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات را به شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

خرید گلدان پلاستیکی فضای باز

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *