میز پلاستیکی پایه کوتاه

میز پلاستیکی پایه کوتاه با توجه به کیفیت بالا و مزیتهای زیادی که دارند یکی از پرفروش ترین انواع میزها در سطح کشور می‌ باشند و امروزه در انواع طرح و ابعاد متنوع طراحی و ساخته می‌ شوند.

در حال حاضر شرکت پخش میز پلاستیکی، هیراد پلاست این محصول را به روش های مختلف به مشتریان ارائه می‌کند و با توجه به کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید این محصول صورت می‌ گیرد.

هیراد پلاست از گذشته تا به امروز سعی بر این داشته تا بتوانید بهترین میزهای پلاستیکی را برای شما عزیزان ارائه دهد تا بتوانید با یک قیمت مناسب محصولی بسیار با کیفیت را برای خود خریداری کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات پیرامون این موضوع بپردازیم.

کاربرد میز پلاستیکی پایه کوتاه

 

کاربرد میز پلاستیکی پایه کوتاه

کاربرد میز پلاستیکی پایه کوتاه چیست؟ این میز استفاده های زیادی دارد که می‌توان به استفاده به عنوان میز ناهار خوری، استفاده به عنوان میز تحریر و یا میز لپ تاپ و …. استفاده کرد. این میز دارای پایه های متحرک و تاشو می‌ باشد و برخی از مدلهای آن قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارند.

  • این میزها فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار می‌ باشند. همچنین در برابر ضربه و شکستگی مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهند. این محصول وزن بسیار سبکی داشته و دارای طراحی شکیل و زیبایی است و تنوع بالایی در رنگ و طرح داشته و در رنگهای زیبای سفید، آبی، زرد و … مشاهده می‌ شود.
  • میز پلاستیکی درجه یک در مقابل نور خورشید و تغییرات دمایی مقاومت بالایی داشته و قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد. این میزها نسبت به انواع دیگر قیمت بسیار مناسب تری دارد و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار  . همچنین حمل و جابجایی راحت و آسانی دارند و با توجه به ویژگیهای مثبت فراوان این روزها فروش بالایی را به خود اختصاص داده‌ اند.

صادرات انواع میز پلاستیکی پایه کوتاه

 

صادرات انواع میز پلاستیکی پایه کوتاه

صادرات انواع میز پلاستیکی پایه کوتاه توسط شرکتهای بازرگانی با ضمانت کیفیت به کشورهای عراق، افغانستان و …. صورت می‌گیرد و با توجه مرغوبیت و طراحی خوب و زیبا در کشورهای مقصد نیز بسیار پرطرفدار بوده و متقاضیان زیادی دارد.

صادرات انواع میز و صندلی های پلاستیکی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها می‌ شود. همچنین زمینه های ایجاد فرصت های شغلی جدید را فراهم نموده که این امر در کاهش نرخ بیکاری موثر می ‌باشد.

این روزها انواع میز پلاستیکی پایه کوتاه با استفاده از بهترین مواد پلی اتیلنی در کارخانه های تولیدی به وسیله پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی و ساخته می‌شود و با توجه به استاندارد بودن از دوام و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و توانسته است فروش خوبی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

برای پاکیزگی میزها چه مواردی را باید رعایت کرد؟

 

برای پاکیزگی میزها چه مواردی را باید رعایت کرد؟

برای پاکیزگی یک میز پلاستیکی باید موارد مختلفی را رعایت کنید. باید در ابتدا آب را مایع صابون ترکیب کرد. ابتدا آب را باید در یک سطل ریخته شود. بعد از آن پنج یا شش لیوان مایع صابون را به این آب باید اضافه کنید. اسفنج یا پارچه مورد نظر خود را باید به این محلول آغشته کرد. سپس می توان میز شما با این اسفنج به طور قابل ملاحظه ای تمیز می شود.

باید برای حذف کامل جرم ها از روی سطح میز حداقل به مدت ده تا پانزده دقیقه صبر کرد. بعد از آن برای پاکیزگی کامل میز از هر نوع ماده ای شیلنگ آب باید روی آن گرفته شود. پس از آن میز مورد نظر را برعکس کنید. این کار موجب خشک شدن سریعتر آن می گردد. از به کار بردن وسایلی مانند سیم ظرفشویی و پشم فلز بر روی آن باید خودداری شود. این کار خراش های متعددی را بر روی سطوح این میز ها ایجاد می کند.

طرح های جدید این محصول

 

طرح های جدید این محصول

میز پلاستیکی در بازار امروز طرحهای بسیار تازه ای را برای خود به همراه دارند. هر یک از این طرحها به عنوان یک محصول پرفروش در بین افراد معرفی می شوند. به عنوان مثال، میزهای پلاستیکی یکی از بهترین طرحهایی است که تولید کنندگان برای عرضه صندلیهای پلاستیکی از آنها استفاده می کنند و فروش بسیاری را نیز از آن خود می‌ کنند. از سویی دیگر، مزایای طرح های جدید میز پلاستیکی نیز مورد بعدی است که خرید این محصول را بسیار افزایش داده.

اولین یا شاید مهم ترین مزیتی خرید میز پلاستیکی در طرحهای جدید این است که هیچ آفتی وجود ندارد که از پلاستیک به عنوان غذا یا لانه لذت ببرد. این یک مزیت بزرگ است زیرا لازم نیست به فکر تماس با متخصص باشید تا به شما در محافظت از صندلیهای پلاستیکی خود در برابر این دسته از حشرات کمک کند.

مزیت دیگر که برای صرفه جویی در هزینه ها نیز بسیار مهم است این است که آنها برای مدت طولانی دوام می آورند و این دوام نیز به این دلیل است که هرکسی که شروع به خرید انواع میزهای پلاستیکی می کند، در واقع محصولی را خریداری می کنید که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. موادی که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و همچنین ضربه گیر بسیار خوبی نیز هستند. از این رو شما با خرید این محصول صرفه جویی در هزینه ها خود دارید.

 

قیمت میز پلاستیکی پایه کوتاه

مهم ترین چیزی که هر فرد برای خرید یک محصول از یک فروشگاه می خواهد، این است که بتواند قیمت را مشاهده کند و چیزی که مد نظرش است را برای خود خریداری کند. بررسی قیمتها این اجازه را به افراد می دهد تا با توجه به بودجه ای که برای خود در دسترس دارند، اقدام به خرید میز پلاستیکی بدون دسته کنند. شما می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست نسبت به مشاهده کردن قیمت میز پلاستیکی بدون دسته خود اقدام کنید.

کافیست تنها از طریق مرورگر تلفن همراه خود یا مرورگر سیستم کامپیوتری خود نام فروشگاه هیراد پلاست را جستجو کنید و سپس وارد آن شوید. پس از این که قیمت ها را مشاهده کردید، اگر چیزی مد نظرتان بود کافیست تنها ثبت سفارش را انجام دهید تا صندلی پلاستیکی بدون دسته در محل مورد نظر شما ارسال شود. علت ارزان بودن قیمتهای فروشگاه هیراد پلاست نیز به دلیل حذف واسطه ها در این بین و فروش مستقیم آنها است

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *