با گسترش زندگی آپارتمان نشینی و معایب آن که از بزرگ ترینش دور شدن از طبیعت است، کارکرد گلدان پلاستیکی هم بیش از پیش روشن شد. در هر نقطه از کشور این نمونه از محصولات به چشم می آیند و خریداران زیادی دارند.

با تهیه گلدان پلاستیکی پایه دار به صورت عمده، قیمت خرید پایین تر هم خواهد آمد و افراد می توانند خرید به صرفه تری را تجربه نمایند.

خرید عمده گلدان پلاستیکی پایه دار

آنچه باید از گلدان پلاستیکی رنگی بدانید

آنچه باید از گلدان پلاستیکی رنگی بدانید انواع گلدان‌ های پلاستیکی علاوه بر این که بسیار زیبا هستند، دارای مقاومت خوبی می باشند که در سایزهای مختلف و در شکل‌ های متنوعی به بازار ارائه می‌شوند. همچنین تنوع قیمت در آن‌ ها بالاست که هر فردی می تواند با توجه به بودجه مالی خود نوعی از گلدان را خریداری نماید. گلدان ها را می توان با توجه به رنگ بندی متنوع و زیبایی که دارند به راحتی با محیط ست کرد و زیبایی را دو چندان نمود.

گلدان پلاستیکی رنگی مورد استفاده در فضاهای داخلی نسبت به فضای خارجی ظریف تر و کوچک تر می باشند، این گلدان ها معمولاً از جنس پلاستیک هستند و از آن ها در فضای خانه، فروشگاه، هتل ها، رستوران و… استفاده می شود. سطح این گلدان ها صیقلی و صاف می باشد، به همین دلیل کاملا شفاف هستند.

در حال حاضر نمونه های کرم، صورتی، قرمز، قهوه ای، سبز، آبی، مشکی، زرد و … وجود دارد که افراد می‌ توانند با هر طیف سلیقه ای آن ها را خریداری نمایند. گلدان های متناسب برای فضاهای خارجی نسبت به نمونه گلدان داخلی آن بزرگ تر است و کیفیت و ظرافت گلدان داخلی را به هیچ عنوان ندارد، اما در عوض مقاومت آن ها بسیار بالا بوده و می‌ تواند شرایط مختلف آب و هوایی را به خوبی تحمل کند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی چه ویژگی هایی دارد؟

گلدان پلاستیکی مستطیلی چه ویژگی هایی دارد؟

گذراندن زمانی از اوقات فراغت با گل و گیاه امری لذت بخش است در این زمینه متخصصان زیادی به انجام این کار توصیه می کنند. انجام باغبانی در منزلی که دارای باغچه است، کار راحتی است و در منازلی که باغچه وجود ندارد، استفاده از گلدان گزینه مناسبی است. ما دارای انواع بسیار زیادی از گلدان ها هستیم که هر کدام از آنها دارای سایز بندی خاص خود هستند و افراد بنا به فضایی که در اختیار دارند، یکی از آن‌ ها را خریداری می نمایند.

همچنین گلدان پلاستیکی مستطیلی در طرح های مختلفی تولید می شوند و برای هر فرد با هر سلیقه ای نمونه‌ ای از گلدان وجود دارد. گلدان های شکل مکعب مستطیل در ابعاد متنوعی وجود دارند که از حجم بسیار بزرگی برخوردارند و خاک بسیاری در آن ها قرار خواهد گرفت به همین دلیل در این گلدان ها نیاز به آبیاری بیش تر است.

وقتی که آبیاری زیاد شود تجمع آب در بخش پایینی گلدان زیادتر خواهد شد و در دراز مدت می‌ تواند آسیب به ریشه گیاه وارد کند و در نهایت گیاه را پوسیده نماید و از بین ببرد، بنابراین بهتر است که از گلدان های دارای زهکشی مناسب استفاده نمایید که بتواند آب اضافه را از گلدان خارج نماید و تبادل هوایی مناسبی برای ریشه گیاه فراهم کند.

گلدان مستطیلی از جنس پلاستیک است و از ارتفاع و عمق متنوعی برخوردار است. وزن آن ها مختلف است و از زهکشی خوبی برخوردارند. افرادی که تمایل به داشتن انواع و اقسام گیاهان در اطراف خود دارند، نسبت به خرید انواع گلدان پلاستیکی رغبت نشان می دهند.

از کاربرد گلدان های پلاستیکی، می توانیم به مهیا کردن شرایطی مناسب برای رشد گیاهان اشاره داشته باشیم. این نمونه از محصولات حمل و نقل راحتی دارند و برای افرادی که اجاره نشین هستند، بهترین گزینه برای مصرف است.

با داشتن گلدان های زیبا و متنوع از جنس پلاستیک، می توانید طبیعت کوچکی را در محیط منزل خود فراهم نمایید. از طرفی کارخانه های تولید محصولات پلاستیکی، گلدان های زیبا و متنوعی را در رنگ‌ های زیبایی به بازار ارائه می‌ دهند که چشم هر خریداری را به خود جلب می نماید.

در گل فروشی ها و یا برای افرادی که در گلخانه ها فعالیت دارند و برای گل های خود نیاز به گلدان مناسب و در سایز متنوعی دارند، می توانند به راحتی گلدان های مورد نیاز خود را در بازار تهیه نمایند و به گل های خود، زیبایی منحصر به فردی ببخشند. این افراد می توانند محصولات خود را به صورت عمده تهیه نمایند که در این حالت قیمت برای آن‌ ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود، چرا که هم شامل تخفیف خواهند شد و هم دست واسطه از بین آن ها حذف می شود و می توانند با قیمتی باور نکردنی گلدان مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

مختصری درباره فرآیند تولید گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی پایه دار

از پر استفاده ترین انواع گلدان ها می توانیم به گلدان پلاستیکی اشاره داشته باشیم، گلدان‌ های پلاستیکی دارای وزن سبکی هستند و سایزهای مختلفی از آن ها تولید می‌ شود، برخی از آن ها شکلی شبیه به گلدان های سفالی و سرامیکی دارند و جذابیت ظاهری آن ها بسیار زیاد می باشد.

اما برای تولید انواع گلدان های پلاستیکی، هنرمندان خبره و با تجربه ای روی کار آمده اند که کاملاً به طراحی مسلط می باشند‌. در حال حاضر انواع گلدان های در دو مدل کاربردی در فضای داخلی و کاربردی بیرونی یا فضای باز ارائه می‌ شوند و هر فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید، اما شما می توانید از انواع گلدان های مناسب برای فضای بیرون و فضاهای داخلی هم استفاده کنید.

مراکز عرضه گلدان پلاستیکی پایه دار

مراکز عرضه گلدان پلاستیکی پایه دار

در حال حاضر انواع گلدان پلاستیکی پایه دار در رنگ ها و طرح های متنوعی به بازار ارائه می‌ شود که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند.

اما گلدان های مستطیل طرفداران بیش تری دارد، چرا که بسیار شیک است و به راحتی با فضا ست می‌ شود عرضه گلدان پلاستیکی به دلیل استقبال بسیار زیادی که از آن شده است در هر نقطه از کشور وجود دارد و افراد می توانند به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه‌ ای بهترین و با کیفیت‌ترین آن را خریداری نمایند.

از طرفی واردات گلدان کار را برای خریداران راحت‌ تر کرده است، چرا که تنوع در آن بیش تر هم شده است.

بازار تولید گلدان پلاستیکی با توجه به استفاده بسیار زیاد این سری از محصولات بسیار داغ بوده و افراد می‌ توانند با توجه به نیاز خود با کیفیت ترین آن ها را تهیه کنند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *