صندلی پلاستیکی ساده

صندلی پلاستیکی ساده یکی از محصولات بسیار کاربردی است که در خانه، محل کار، مدارس و هرجایی که فکرش را بکنید می توانید از آن استفاده کرده و یکی محصول بسیار شیک را برای خود به همراه داشته باشید. صندلی پلاستیکی ساده امروزه تبدیل به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شده است و شما می توانید با قیمتی عالی آن را برای خود خریداری کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با این موضوع بپردازیم.

آشنایی با صندلی پلاستیکی

 

آشنایی با صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی نوع خاصی از صندلی است که از پلی پروپیلن ساخته شده است، بسیار سبک و به راحتی روی هم چیده می شود. اولین تولیدات صندلی پلاستیکی به سال 1967 باز می گردد، زمانی که طراح ایتالیایی ویکو ماگیسترتی با الهام از طرحی از معمار جو کلمبو الهام گرفت، در دهه 1970. از آن زمان، میلیون ها دلار در کشورهایی مانند روسیه، تایوان، استرالیا، مکزیک، ایالات متحده، ایتالیا، فرانسه، آلمان، مراکش، آرژانتین، ترکیه، اسرائیل و چین ساخته شده است. تنوع طراحی بسیاری از ایده اصلی وجود دارد.

صندلی مونوبلوک این نام را دارد زیرا از پلی پروپیلن ترموپلاستیک قالب گیری تزریقی ساخته شده است. گلوله ها تا حدود 220 درجه سانتیگراد گرم می شوند و پلاستیک مذاب به داخل قالب تزریق می شود. دروازه قالب معمولا روی صندلی قرار می گیرد تا از جریان روان همه قسمت های ابزار اطمینان حاصل شود. هزینه تولید این صندلی ها در حدود 3 دلار آمریکا است که آنها را در سراسر جهان در دسترس قرار می دهد.

انواع صندلی پلاستیکی

 

انواع صندلی پلاستیکی

انواع و اقسام صندلیهای پلاستیکی مختفی در جهان وجود دارد، اما از بین آنها در کشور ایران مدل های بی نظیری وجود دارند که تا به امروز نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. با مراجعه به فروشگاه هیراد پلاست شما با مدلهای زیر رو به رو خواهید شد:

  • صندلیهای پلاستیکی دسته دار
  • صندلیهای پلاستیکی پایه دار
  • صندلیهای پایه فلزی پلاستیکی
  • صندلیهای پایه چوبی پلاستیکی
  • انواع و اقسام مدلهای رنگی
  • انواع و اقسام مدل های ساده

تمامی این محصولات را می توانید با قیمتی بسیار فوق العاده توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

آشنایی با ویژگی های صندلی پلاستیکی ساده

 

آشنایی با ویژگی های صندلی پلاستیکی ساده

صندلی های پلاستیکی از پلی پروپیلن (پلاستیک شماره 5) ساخته شده اند. پلی پروپیلن 100٪ قابل بازیافت است. اقلام، صندلیها و میزهای بازار معمولا هنگام بازاریابی برای صنعت به عنوان “پلاستیک سفت و سخت” شناخته می شوند. حال فرآیند بازیافت چگونه است؟ اگر مواد به درستی طبقه بندی شده باشد، یعنی اگر پلی پروپیلن از مثلا PET جدا شود، فرآیند بازیافت ساده می شود. این فرآیند شامل آسیاب کردن و شستن پلاستیک برای تبدیل آن به گلوله یا پوسته است. صنعت این گلوله ها را به عنوان یک نهاده یا ماده اولیه به دست می آورد و به این ترتیب، این ماده در یک فرآیند تولید جدید وارد می شود.
چگونه می توان این ضایعات را کاهش داد یا از آنها اجتناب کرد؟

برخلاف سایر محصولات پلی پروپیلن مانند قابلمه ماست، عمر مفید صندلی پلاستیکی می تواند بسیار طولانی باشد. با این حال، ما خرید انواع صندلیهای ساخته شده از موادی که تاثیر کمتری بر محیط زیست دارند مانند صندلیهای چوبی را تشویق می کنیم.
حال این صندلیها از طریق بازیافت به چه چیزی می توانید تبدیل می شوند؟ پس از بازیافت می‌توان آن را به صندلیها، لگنها، سطلها، سیگنالهای نور، کابلهای باتری، جارو، برس، چنگک، سینی و غیره تبدیل کرد.

چه مدل هایی از صندلی برای استفاده در فضاهای باز مناسب است؟

 

چه مدل هایی از صندلی برای استفاده در فضاهای باز مناسب است؟

صندلی پلاستیکی حصیری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضا باز است. این دسته از صندلیها می توانند بهترین زمینه را برای گذراندن یک عصر تابستانی به یاد ماندنی در حیاط یا باغ شما ایجاد کنند. شما می توانید در انواع رنگهای متنوع نسبت به خرید صندلی پلاستیکی حصیری از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام کرده و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا پلاستیک به جایگاه جهانی به عنوان یکی از پرکارترین مواد در جهان دست یافته است. از سویی دیگر، دلایل بسیاری دیگر وجود دارد که استفاده از صندلی پلاستیکی با هر طرح و رنگی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. مهم ترین آن، مقرون به صرفه بودن این دسته از صندلیها است. در زمانهای مختلف مانند حال، بودجه باید و شاید حیاتی‌ ترین ملاحظات هر فرد یا خانواده باشد.

از آنجایی که شرایط در طول یک بحران بهداشت عمومی جهانی مانند بحرانی که همه ما در حال حاضر با آن روبرو هستیم، بسیار غیرقابل پیش ‌بینی هستند، انتخاب محصولی که با بودجه آسان و ارزش زیادی برای پول ارائه می‌ دهد بسیار مهم است. خریدهای گران قیمت باید به تعویق بیفتد تا هزینه ها تا حد امکان کاهش یابد. وقتی صحبت از مقرون به صرفه بودن و ارزش عالی برای پول به میان می ‌آید، پلاستیک همه چیز را نشان می‌ دهد. صندلی پلاستیکی حصیری کم هزینه است و هر تعدادی از آن را بخرید قطعا به جیب شما آسیبی نمی زند.

شرکت های تولید کننده صندلی پلاستیکی ساده

 

شرکت های تولید کننده صندلی پلاستیکی ساده

در حال حاضر، هیراد پلاست به عنوان بهترین شرکت تولید کننده صندلی پلاستیکی ساده معرفی می شود. شما می توانید صندلیهای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی فوق العاده خریداری کنید تا این طوری به نوعی با قیمت کارخانه برای خرید صندلیهای پلاستیکی ساده خود اقدام کنید. هیراد پلاست همواره بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

بهترین تولید کننده صندلی کدام است؟

 

بهترین تولید کننده صندلی کدام است؟

هیراد پلاست در حال حاضر به عنوان بهترین تولید کننده صندلی پلاستیکی معرفی می شود، زیرا از بهترین مواد اولیه برای تولید صندلیهای خود استفاده می کند. شما می توانید به راحتی با خرید صندلی پلاستیکی ساده از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، این زمینه را برای خود به ارمغان آورید تا با قیمتی عالی، صندلی پلاستیکی ساده را برای خود داشته و در هرجایی که مد نظرتان است از آن استفاده کنید. از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، صمیمانه سپاس گزاریم و امیدواریم که اطلاعات مفید و خوبی را به شما ارائه داده باشیم.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *