گلدان پلاستیکی رنگی ارزان

با خرید انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی ، می توانید به راحتی فضای خانه را به محیطی شاداب و پر انرژی تبدیل کنید. از انجایی که امروزه تمام خانه ها به شکل اپارتمان در امده اند و از حیاط و فضای سبز دور شده اند با کاشت و نگهداری گل های زیبا درون گلدان و نگهداری ان ها درون خانه می توان به راحتی فضای خانه را شاداب کرد .

گلدان پلاستیکی مستطیلی رنگی مناسب برای انواع گل هایی هستند که فضای زیادی برای رشد و ریشه زنی احتیاج دارند.همچنین گلدان های پلاستیکی مستطیلی انتخابی مناسب برای نگهداری گل ها در فضای بالکن هستند .

خرید انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی

5 ویژگی مهم گلدان پلاستیکی رنگی

5 ویژگی مهم گلدان پلاستیکی رنگی گلدان های پلاستیکی از تنوع بالایی برخوردار هستند همین امر باعث شده تا طیف گسترده ای از انواع گلدان را برای انتخاب داشته باشید. از انجایی که گل ها به مراقبت زیاد نیاز دارند و جاندارانی بسیار حساس هستند برای انتخاب گلدان نیز باید دقت زیادی داشت. گلدان های پلاستیکی انتخاب مناسبی برای انواع گل ها هستند که می توانند زیبایی خاصی به هر مکانی ببخشند.

اکثرا گل ها را درون خانه و جز دکوراسیون استفاده می کنند از همین رو مدل و رنگ ان ها نیز اهمیت دارد .

از ویژگی های مهم گلدان های پلاستیکی که انها را برای گل های شما گزینه ی مناسبی کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گلدان های پلاستیکی رنگی از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند که همین مزیت باعث شده تا بتوان ان ها را راحت جا به جا کرد .مخصوصا به هنگام تعویض خاک و مواقعی مانند اسباب کشی این نکته بسیار مهم است.
  2. گلدان های پلاستیکی رنگی با تنوع رنگ بسیاری که دارند به راحتی برای هر مکانی قابل استفاده هستند. مسلما شما برای هر مکان مانند حیاط ، درون خانه ، درون بالکن و… از گلدان با رنگ های متنوع استفاده می کنید ، هر رنگی که بخواهید در گلدان های رنگی پلاستیکی موجود است و این کار را بسیار راحت کرده است.
  3. از نظر قیمت ، گلدان پلاستیکی رنگی دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر گلدان هاست و این خود نکته ی مهمی است.
  4. استحکام گلدان های پلاستیکی بسیار بالاست و از مقاومت خوبی برخوردار هستند . همین موضوع باعث دوام انها شده است پس به راحتی نمی شکنند .
  5. گلدان های پلاستیکی رنگی در سایز های بسیار متنوعی نسبت به دیگر گلدان ها ساخته می شوند و این مزیت باعث شده تا هر فرد بتواند گلدان مورد نیاز خود را در هر سایزی در بین گلدان های پلاستیکی رنگی پیدا کند.

تمام این مزایا باعث شده تا گلدان پلاستیکی یکی از بهترین گزینه ها برای انواع گل ها و انواع مکان ها باشد.

اطلاعاتی در مورد گلدان پلاستیکی ژله ای

اطلاعاتی در مورد گلدان پلاستیکی ژله ای همانطور که از نام گلدان پلاستیکی ژله ای مشخص است جنس این گلدان پلاستیکی ژله ای بوده و دارای انعطاف بالاتری نسبت به گلدان پلاستیکی است. وزن گلدان پلاستیکی ژله ای بسیار کمتر از گلدان پلاستیکی است و از تنوع رنگی کمتری برخوردار است و معمولا در رنگ های اجری ، سفید و مشکی تولید می شود.

مصرف کنندگان و مشتریان اصلی این نوع گلدان ها باغداران و گلخانه ها هستند. زیرا این نوع گلدان قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر گلدان ها دارد و برای باغداران و گلخانه ها بسیار با صرفه است. در کشاورزی این گلدان برای کشت نشا بسیار مناسب است و در گلخانه ها برای پرورش گیاهان ، زیرا تعویض گلدان انها به دلیل انعطاف بالا کار بسیار راحتی است.

استحکام انها نسبت به گلدان پلاستیکی کمتر است و در خانه زیاد کاربرد ندارد. تولید و توزیع این نوع گلدان معمولا به صورت عمده و در بسته هایی با تعداد متنوع انجام می شود . در بسته بندی های عمده معمولا از هر رنگ چند عدد وجود دارد .

نکات مهم در انتخاب گلدان پلاستیکی پایه دار

نکات مهم در انتخاب گلدان پلاستیکی پایه دار یکی از انواع گلدان های پلاستیکی ، گلدان پلاستیکی پایه دار است که طرفداران خاص خود را دارد.

گلدان پلاستیکی زیبایی ظاهری خوبی دارد و برای استفاده در دکور خانه بسیار مناسب است . اما در خرید این نوع گلدان نیز باید به نکاتی توجه کرد از جمله :

  • بلندی و اندازه ی پایه گلدان پلاستیکی باید متناسب با شکل ظاهری گل و مکانی که قرار است گلدان در انجا قرار گیرد انتخاب شود.
  • جنس گلدان پلاستیکی پایه دار باید از پلاستیک مرغوب باشد تا استحکام و دوام لازم را داشته باشد.
  • اندازه گلدان پلاستیکی پایه دار باید متناسب با حجم خاک مورد نیاز گل مد نظر انتخاب شود تا فضای کافی را برای میزان خاک و کود مورد نیاز دارا باشد.
  • باید دقت داشت تا در انتها و ته گلدان دریچه هایی حتما باشد تا زهکشی به خوبی انجام شود و ریشه گیاه اسیب نبیند و تنفس ان به خوبی انجام شود.

از دیگر مزایای گلدان های پلاستیکی پایه دار میتوان به سهولت تمیزکردن اطراف انها اشاره کرد و اینکه دیگر نیازی به انواع پایه های نگهدارنده گلدان نیست و همین باعث کم شدن احتمال افتادن و اسیب دیدن انها می شود.

قیمت انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی

قیمت انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی تنوع بالا در اندازه و مدل انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی باعث شده تا از تنوع قیمتی بالایی نیز برخوردار باشد .از فاکتورهای مهم در قیمت گلدان های پلاستیکی نوع پلاستیک به کار رفته در تولید ان هاست که هر چه کیفیت مواد اولیه بهتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. قیمت انواع گلدان ها بسته به سایز و طرح مورد نظر متفاوت است اما اگر دنبال خرید به صرفه و با قیمت پایین هستید چند راه را به شما پیشنهاد می کنیم.

اولین راه خرید گلدان پلاستیکی با قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده هاست که می تواند قیمتی پایین تر از بازار داشته باشد به دلیل حذف واسطه ها. راه دیگر خرید به صورت عمده است که در این صورت قیمت تمام شده بسیار پایین و به صرفه است و خریدی یکجا دارید.

راحت ترین و در دسترس ترین راه مراجعه به سایت های معتبر فعال در زمینه فروش گلدان های پلاستیکی است . با این روش شما هم خریدی مستقیم خواهید داشت و هم اینکه سایت های معتبر فروش های عمده با قیمت های بسیار مناسبی دارند که در این صورت شما از همه مزایا برای خریدی با قیمت مناسب و پایین تر از بازار خواهید داشت.

بسیاری از برندها و تولید کنندگان گلدان های پلاستیکی مانند برند های گلسرخ و طلوع پلاستیک دارای دفاتر و سایت های مستقیم فروش هستند که امکان خریدی مطمئن و با قیمت مناسب را برای مصرف کنندگان فراهم کرده اند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *