گلدان پلاستیکی طولی

همانطور که می دانید، گلدانهای پلاستیکی به عنوان محصولاتی معرفی می شوند که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید. یکی از انواع این دسته از گلدان پلاستیکی که تا به امروز فروش بسیاری را برای خود به همراه داشته است، گلدانهای طولی هستند. در این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی انواع گلدانهای طولی و بررسی قیمت آنها بپردازیم.

گلدان پلاستیکی طولی

 

ضرورت خرید گلدان پلاستیکی طولی ارزان

اگر برایتان این سوال پیش آمده که چرا بسیاری از افراد در حال حاضر به خرید انواع گلدانهای پلاستیکی طولی ارزان می پردازند، باید بگوییم که ضرورت گلدانهای طولی ارزان از آنجایی است که می توانند بستری عالی و برای رشد همیشگی ریشه گیاهان باشند. این دسته از گلدانها پلاستیکی ارزان قیمت می توانند همزمان برای رشد گیاهانی که ریشه بلندی دارند نیز بهترین انتخاب باشند. به همین خاطر است که در حال حاضر، فروش گلدانهای پلاستیکی طولی نسبت به سایر مدل های دیگر از رونق بسیاری برخوردار بوده و بسیاری از افرادی که قصد دارند به نگهداری از گیاهان بپردازند، از این گلدانها استفاده می کنند.

گلدان پلاستیکی طولی

 

سایزهای گلدان پلاستیکی طولی

گلدانهای پلاستیمی طولی در انواع سایزهای مختلف، از بزرگ تا کوچک تولید و روانه بازار می شوند. به همین دلیل است که شما می توانید با توجه به نیاز خود، هر مدل از گلدانهای پلاستیکی که مد نظرتان است را با قیمتی بسیار عالی برای خود خریداری کنید. اگر می خواهید اطلاعاتی دقیق از ابعاد گلدانهای پلاستیکی طولیبرای خود بدست آورید، می توانید از شماره تلفنی که در ابتدای این مطلب درج شده است، استفاده کنید و به شکل مستقیم با کارشناسان مطرح مجموعه ما ارتباط برقرار کرده تا قبل از خرید انواع گلدانهای پلاستیکی طولی، تمامی اطلاعات در رابطه با آنها را دانسته و سپس بهترین را برای خود خریداری کنید. حال به سراغ دیگر نکات مهم در رابطه با گلدانهای پلاستیکی طولی می رویم. همراه ما باشید.

گلدان پلاستیکی طولی

 

بازار خرید گلدان پلاستیکی طولی

بازار خرید گلدانهای پلاستیکی طولی در حال حاضر یکی از پر رونق ترین بازارهای حال حاضر است و اگر دلیل آن را می خواهید، باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که گلدان های پلاستیکی طولی مزایای بسیاری را برای خود به همراه دارند. این دسته از گلدانها از بهترین پلاستیک ها تهیه شده اند که از استحکام بسیاری برخوردار هستند. این دسته از پلاستیک ها می توانند مدت زمان بسیاری در فضای باز مانده و همچنین، تابش نور خورشید تاثیر منفی روی این دسته از گلدانها ندارد. شا می توانید نوع رنگی یا بدون رنگ گلدانهای طولی را برای خود خریداری کرده و بدون نگرانی به استفاده از آنها بپردازید.

پس از آن، می توانیم به وزن سبک گلدانهای پلاستیکی طولی اشاره داشته باشیم. این وزن سبک باعث می شود تا شما هر جایی از خانه که به نظرتان برای رشد گیاه بهتر است، آن را به آن جا منتقل کنید. از دیگر مواردی که در بازار خرید گلدان پلاستیکی طولی تاثیر بسیاری را با خود به همراه دارد، حذف واسطه ها است. البته در این زمینه اگر هیراد پلاست برای برای خرید این گلدانها انتخاب کنید، می توانید این محصول را تماما بدون واسطه و با قیمتی عالی، از آن خود کنید.

گلدان پلاستیکی طولی

 

صادرات گلدان پلاستیکی طولی

یکی از مواردی که امروزه نیز بسیار رواج پیدا کرده است، صادرات انواع گلدانهای پلاستیکی طولی است. از آنجایی که هیراد پلاست به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان گلدانهای پلاستیکی طولی معرفی می شود و همچنین خود در این زمینه فعالیت های بسیاری را با خود به همراه دارد، به عنوان یکی از بهترین صادر کنندگان گلدان پلاستیکی طولی معرفی می شود. اگر شما نیز به عنون یکی از تولید کنندگان گلدانهای پلاستیکی طولی معرفی می شوید و قصد دارید محصولات خود در دسته صادرات قرار دهید، می توانید در این زمینه از هیراد پلاست کمک بگیرید.

نکته حائز اهمیت این است که شما بتوانید تمامی محصولات خود را با توجه به استانداردهای جهان تولید و روانه بازار کنید. به عنوان مثال، گلدانهای پلاستیکی شما باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند و به هیچ عنوان نباید محصولی را برای صادرات ارائه دهید که دارای کمی و کاستی های حرفه ای است.

گلدان پلاستیکی طولی

 

خرید گلدان پلاستیکی طولی

شما می توانید برای خرید گلدانهای پلاستیکی طولی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام کرده و محصولات خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. روش بعدی که می توانید از این طریق اقدام به خرید گلدانهای پلاستیکی طولی کنید، خرید حضوری این محصول است. خرید حضوری مختص به افرادی که است که ساکن تهران هستند و می توانند در کمترین زمان نسبت به خرید گلدان پلاستیکی طولی خود اقدام کنید.

گلدانهای پلاستیکی طولی را می توانید از طریق شماره تلفنی که در ابتدای این مطلب قرار دارد برای خود خریداری کنید و در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید. اتخاب هیراد پلاست برای خرید اینترنتی مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. شما می توانید در کمترین زمان ممکن گلدانها را برای خود به همراه داشته باشید و هزینه بسیار مناسبی را نیز بابت آنها پرداخت کنید.

گلدان پلاستیکی طولی

 

قیمت گلدان پلاستیکی طولی

گلدانهای پلاستیکی طولی همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، قیمت بسیار مناسبی را با خود به همراه دارد. علت ارزان بودن قیمت این دسته از گلدانها نیز حذف واسطه ها و همچنین فروش مستقیم آنها است. این دسته از گلدانها می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند با بودجه ای متوسط یا پایین به خرید انواع و اقسام گلدانهای با کیفیت پرداخته و در خانه یا محل کار از آنها استفاده کنند. گلدانهای پلاستیکی طولی، محصولاتی هستند که شما می توانید همین حالا از طریق هیراد پلاست با قیمتی عالی برای خود خریداری کنید.

از این که هیراد پلاست را برای خرید گلدانهای پلاستیکی طولی خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم و همواره سعی بر این داریم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما نیز جزء تولید کنندگان حرفه ای این دسته از گلدانها هستید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به فروش گلدانهای پلاستیکی طولی خود از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، اقدام کنید.

گلدان پلاستیکی طولی

خرید انواع گلدان پلاستیکی طولی

گلدان پلاستیکی مخصوص حیاط یکی از بهترین گلدان‌هایی است که افراد می توانند در کنار آن‌ها به باغبانی در محیط حیاط خانه خود بپردازند. این دسته از گلدان‌های پلاستیکی می توانند به بهترین شکل ممکن از گل و گیاهان محافظت کنند و به نوعی یک بستر عالی برای آن‌ها به وجود بیاورند. از سویی دیگر، این دسته از گلدان‌ها می توانند در برابر نور خورشید که به صورت مستقیم می تابند مقاوم بوده و مانند دیگر گلدان‌ها ترک برنداشته یا نشکنند. از این رو هیراد پلاست به عرضه انواع مختلفی از گلدان‌های پلاستیکی مخصوص گل و گیاه داخل حیاط پرداخته تا تمامی افراد بتوانند به راحتی نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. در ادامه مطلب بیشتر به تمامی اطلاعات پیرامون انواع گلدان پلاستیکی طولی می پردازیم.

انواع گلدان پلاستیکی طولی

انواع مختلفی از گلدان‌های پلاستیکی طولی وجود دارد که افراد می توانند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. این دسته از گلدان‌ها معمولا به همراه زیر گلدانی مخصوص خود تولید می شوند. از سویی دیگر، گاهی اوقات مشاهده می شود که برخی از این گلدان‌ها به همراه جا گلدانی مخصوص خود عرضه شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها محیط حیاط خود را تزئین کنند. یکی از خصوصیات بارزی که تمامی گلدان‌های پلاستیکی طولی برای خود دارند این است که می توانند آب را در خود نگهدارند و همین موضوع باعث می شود تا در زمان زیادی خاک مرطوب باشد و به عنوان تابش نور خورشید به صورت مستقیم باعث خشکی ریشه نشود. حال در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع گلدان پلاستیکی طولی بپردازیم.

گلدان پلاستیکی طولی به همراه زیر گلدانی

این دسته از گلدان‌ها به همراه زیر گلدانی مخصوص خود ارائه می شوند تا افراد بتوانند به راحتی نسبت به خرید این محصول اقدام کرده و گیاهان خود را در آن بکارند.

گلدان پلاستیکی طولی دایره

دیگر گلدان پر فروش موجود در هیراد پلاست، گلدان طولی دایره ای شکل است. این دسته از گلدان‌ها دارای فروش بسیاری بوده و در انواع رنگ‌های مختلفی تولید و روانه بازار خواهند شد.

گلدان پلاستیکی مستطیل

دیگر گلدان پلاستیکی طولی بسیار پرفروش، گلدان پلاستیکی مستطیل است که می تواند تعداد بسیاری از گیاهان را در خود جای دهد. این دسته از گلدان‌های می توانند انتخاب مناسب برای دیوارهای حیاط نیز باشند زیرا نوع نرده ای آن‌ها نیز موجود است.

گلدان پلاستیکی طولی کوچک و بزرگ

این دسته از گلدان‌ها نیز می توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حیاط خانه شما باشند. کافیست تنها انتخاب کنید که چه مدل گیاهی را قصد دارید در آن بکارید و سپس از طریق هیراد پلاست اقدام به خرید آن‌های کنید. یکی از ویژگی‌های این دسته از گلدان‌ها، رنگ بندی فوق العاده آن‌ها است.

گلدان پلاستیکی طولی بزرگ

همان طور که اشاره کردیم، یکی از پر طرفدار ترین نوع گلدان‌های پلاستیکی موجود در بازار عبارت اند از گلدان پلاستیکی طولی بزرگ. این دسته از گلدان‌ها می توانند تعداد بسیاری از گیاهان را در خود جای دهند و همچنین بستری مناسب برای انواع گیاهانی باشند که ریشه آن‌ها احتیاج به فضای زیاد و عمق دارد.

گلدان پلاستیکی طولی بزرگ گاهی اوقات می تواند بستری موقت برای نهال‌هایی باشد که قصد دارید در زمان مناسب آن‌ها را در باغچه بکارید. این دسته از گلدان‌ها در انتهای خود دارای حفره‌هایی هستند که این اجازه را به گلدان و خاک می دهند تا به هنگام آب یاری، آب اضافی را از خود خارج کنند. برخی از این گلدان‌ها نیز به همراه زیر گلدانی مخصوص خود تهیه می شوند.

شما می توانید با خرید این دسته از گلدان‌ها زمانی که اقدام به سفر رفتن می کنید در زیر گلدان آب ریخته و بگذارید تا خاک با توجه به حفره هایی که در قسمت زیری گلدان قرار دارد از آب درون زیر گلدانی تغذیه کند. از سویی دیگر، به علت بافت گلدان، خاک همواره مرطوب باقی می ماند و همین موضوع باعث می شود تا ریشه خشک نشود.

گلدان پلاستیکی طولی دیواری

گلدان پلاستیکی طولی دیواری یکی از بهترین نوع گلدان‌ها است و می تواند جذابیت بسیاری را به محیط حیاط شما بدهد. شما می توانید بدون نگرانی این دسته از گلدان‌ها را روی دیوار نصب کنید و انواع گیاهان را در آن بکارید. نکته دیگر در این رابطه این است که شما می توانید این گلدان‌ها را روی نرده های حیاط نیز قرار دهید و به عنوان گلدان نرده ای از آن‌ها استفاده کنید.

این گلدان‌ها برای گیاهانی که رشد بسیاری دارند و می‌ توانند مانند دیوار پوش عمل کنند، مورد استفاده قرار می گیرد تا افراد بتوانند با بست‌های مختلف رشد گیاه را روی دیوار امکان پذیر کنند تا در گذر زمان دیوار بسیار جذابی را در حیاط خود داشته باشند.

خرید گلدان پلاستیکی طولی

شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید انواع گلدان پلاستیکی طولی کنید. این فروشگاه با حذف انواع واسطه ها توانسته محصولات خود را با قیمت کاملا خام ارائه دهد  و از سویی دیگر با امکان فروش مستقیم این قیمت ها را ثابت نگهداشته است.

شما می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید این دسته از گلدان‌ها توسط هیراد پلاست کنید. از سویی دیگر، می توانید این محصول را در محل مورد نظر خود تحویل گرفته و دیگر زمانی را صرف مراجعه به انواع فروشگاه ها برای خرید گدان پلاستیکی نکنید. این دسته از گلدان‌ها حتی می‌توانند به عنوان یک هدیه نیز مورد استفاده قرار بگیرند. با خرید این گلدان برای دوستان و آشنایان خود بهترین محصول را ارائه دهید و به آن‌ها اجازه دهید تا از گیاهان خود در بستری بسیار با کیفیت نگهداری کنند.

هیراد پلاست، ارائه دهنده بهترین گلدان های پلاستیکی طولی در ایران

در این مطلب به تمامی اطلاعات پیرامون خرید انواع گلدان پلاستیکی طولی پرداختیم. شما می توانید به راحتی این محصول را با کیفیتی بسیار عالی برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید. همچنین اگر به عنوان تولید کننده در این زمینه فعالیت می کنید می توانید با همکاری در کنار هیراد پلاست، مشتریان خود را بیشتر کرده و سود خود از فروش انواع گلدان پلاستیکی طولی را افزایش دهید.

0 / 5. 0

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *