صندلی پلاستیکی تاشو

حتما شما نیز دقت کرده اید به این که به هنگام سفر ما همواره به محصولاتی احتیاج داریم که بتوانند کاربردی باشند و از سویی دیگر، فضای زیادی را نیز اشغال نکنند تا بتوانیم به راحتی آنها را حمل کنیم. صندلی پلاستیکی تاشو یکی از انواع این دسته از محصولات هستند که می توانند این زمینه را برای ما مهیا کنند تا به راحتی آنها را با خود به سفر یا پیک نیک ببریم. هیراد پلاست نیز تا به امروز توانسته در حوزه تولید صندلیها به خوبی عمل کند و محصولاتی را تولید کند که در زمینه های مختلف کاملا پیشرو عمل کند. در این مطلب همراه ما باشید تا به هر آنچه که شما می بایست در رابطه با صندلی پلاستیکی تاشو بدانید، بپردازیم و بهترین روش خرید آن را به شما معرفی کنیم.

درباره انواع صندلی پلاستیکی تاشو بیشتر بدانیم

 

درباره انواع صندلی پلاستیکی تاشو بیشتر بدانیم

صندلی تاشو نوعی مبلمان تاشو است که به عنوان یک صندلی سبک و قابل حمل که به صورت صاف یا کوچکتر تا می شود و می توان آن را به راحتی در خودرو قرار داد یا انبار کرد. صندلیهای پلاستیکی تاشو معمولا برای نشستن در مکانهایی که امکان نشستن دائمی یا عملی وجود ندارد، استفاده می شود. این شامل رویدادهای فضای باز و سرپوشیده مانند تشییع جنازه، جشنهای فارغ التحصیلی از دانشگاه، خدمات مذهبی، و رویدادهای ورزشی و مسابقات است. صندلی پلاستیکی تاشو همچنین در خانه برای هر موقعیتی که نیاز به صندلی اضافی دارد، استفاده می شود. این موقعیت شامل مهمانیها، جشنها یا نشستن موقت پشت میز شام می شود. برخی از صندلیهای تاشو نیز به شکل صندلیهای گهواره ای تولید می شوند.

صندلیها یا چهارپایه های تاشو در قرن 15 تا 13 قبل از میلاد به عنوان صندلیهای همه کاره در منطقه مدیترانه استفاده می شدند. صندلی پلاستیکی تاشو در این منطقه به عنوان یک صندلی کاملا بی نظیر در این منطقه معرفی می شد. یک صندلی تاشو از آبنوس و عاج با یراق آلات طلا در مقبره توت عنخ آمون در مصر در حال حاضر وجود دارد.

صندلیهای تاشو پلاستیکی حتی قبل تر در عصر برنز نوردیک، مصر باستان، یونان مینوی و روم باستان استفاده می شدند. قاب این صندلیها بیشتر از چوب ساخته شده بود و به ندرت از فلز ساخته می شد. چوب با کنده کاریهای هنری منبت کاری شده بود، طلاکاری شده و با عاج تزئین شده بود. در شمال اروپا، بقایای بیش از 18 صندلی تاشو شناخته شده است که قدمت آنها به عصر برنز شمال اروپا برمی گردد، مانند صندلی تاشو Daensen و صندلی Guldhøj، که در نزدیکی Vamdrup، دانمارک یافت شده است.

مزایای استفاده از صندلی پلاستیکی تاشو

 

مزایای استفاده از صندلی پلاستیکی تاشو

استفاده از صندلیهای پلاستیکی تاشو مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. همین مزایای باعث شده تا افراد نسبت به خرید این محصول اقدام کنند و تولید کنندگان معتبر مانند هیراد پلاست نیز به تولید این صندلیها در انواع رنگها و مدلهای مختلف بپردازند. برخی از مزایای حائز اهمیت استفاده از صندلی پلاستیکی تاشو عبارت اند از:

  • هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را با خود به همراه دارند.
  • وزن سبکی دارند و همین موضوع باعث می شود تا افراد بتوانند به راحتی آن را حمل کنند.
  • به هنگام تا شدن، ابعاد کمی را به همراه دارند که باعث جاسازی یا انبار کردن راحت آنها می شود.
  • بسیار بادوام مستحکم بوده به طوری که می توانند سالها بری شما به عنوان یک محصول عالی عمل کنند.
  • بدنه ضد آبی دارند که می توان به راحتی آنها را در هر جایی که فکرش را می کنید، قرار دهید.

آشنایی با مشخصات صندلی تاشو کد 857

 

آشنایی با مشخصات صندلی تاشو کد 857

یکی از انواع محصولات بسیار پرفروش در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، صندلی پلاستیکی تاشو کد 857 از برند ناصر پلاسیتک است. در این بخش قصد داریم شما را با مشخصات این صندلی بسیار عالی آشنا کنیم.

میزان تحمل وزن

این صندلی بسیار مستحکم است و می تواند تا 140 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

ابعاد صندلی

این صندلی بسیار مناسب برای حمل و نقل طراحی شده است و ابعاد بسیار مناسبی را نیز با خود به همراه دارد. طول این صندلی 42 سانتی متر، عرض آن 36 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 46 سانتی متر است.

وزن صندلی

به طور کلی، صندلی پلاستیکی تاشو کد 857 وزنی مطابق با 3200 گرم را به همراه دارد. شما می توانید به راحتی آن را تنها با یک دست حمل کنید.

قابلیت های استفاده

قابلیت استفاده در انواع سطوح، کنار استخرها، ساحل دریا، فضای باز، آشپزخانه منازل، پارکها، رستورنها و فست فودها. به دلیل تاشو بودن و حمل آسان این صندلی می توان در مسافرتها، کمپهای گردشگری و آفرود مورد استفاده قرار گیرد. برای برگزاری جلسات در مجنمعها ،آموزشگاه ها، مدارس و جشنها نیز این صندلی کاربرد دارد.

 

خرید اینترنتی انواع صندلی پلاستیکی تاشو

شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به خرید انواع صندلی پلاستیکی تاشو اقدام کنید. کافیست تنها ثبت سفارش را انجام داده و سپس صندلیهای خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید و به استفاده از آنها در سفر بپردازید. صندلی پلاستیکی تاشو، یکی از بهترین صندلیهای حال حاضر در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست است که شما می توانید با قیمتی بسیار عالی آن را خریداری کرده و علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود، در زمان نیز صرفه جویی بسیاری را با خود به همراه داشته باشید. هیراد پلاست همواره به عرضه بهترینها برای شما می پردازد تا بتوانید خریدی رضایت بخش را برای خود داشته باشید.

برای این که بتوانید بهترین قیمت برای خرید صندلی پلاستیکی تاشو را مشاهده کنید، می توانید از فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست در این زمینه استفاده کنید. کافیست تنها وارد فروشگاه اینترنتی این مجموعه از طریق تلفن همراه خود یا مروگر سیستم کامپیوتری خود شده و سپس قیمت این محصول را به راحتی مورد بررسی قرارا دهید. هیراد پلاست با حذف واسطه ها توانسته صندلی پلاستیکی تاشو مسافرتی را با قیمتی بسیار عالی در اختیار شما قرار دهد. پس انتخاب هیراد پلاست در این زمینه می تواند در هزینه های شما صرفه جویی بسیاری را با خود به همراه داشته باشد.

از این که با ما تا انتهای این مطلب همراه بودید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات را در این رابطه با شما عزیزان ارائه داده باشیم.

خرید اینترنتی انواع صندلی پلاستیکی تاشو

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *