پلاستیک نوعی مواد مصنوعی است که توسط انسان تولید و ساخته می شود و امکان یافت آن در طبیعت وجود ندارد و ۱۰۰ هزار سال زمان نیاز دارد تا تجزیه شود. این مواد را می توان با حرارت اشکال مختلف در آورد و نیاز های زندگی را با آن تامین کرد مانند: میز، صندلی، لوازم و ظروف اشپزخانه، اسباب بازی و ….که روزانه با آنها سر و کار داریم. شرکت پلاسکو ناصر انواع وسایلی که مواد تشکیل دهنده آن پلاستیک می باشد را تولید و به بازار عرضه می کند. سایت ما به خریدارانی که ۵ میلیون تومان سفارش داشته باشند میز پلاستیکی تاشو ناصر را هدیه می دهد.

استعلام قیمت میز پلاستیکی تاشو ناصر باغی

ضخامت بالا میز پلاستیکی تاشو ناصر

ضخامت بالا میز پلاستیکی تاشو ناصر قیمت میز پلاستیکی تاشو ناصر بر اساس ضخامت آن تعیین می شود که دو نوع می باشد یکی محصولی که از تولید مواد نو است و یکی هم تولیدات مواد دست دوم که همان مواد بازیافت می باشد. مسلما دسته اول که مواد جدید و تازه هست از قیمت بالایی بر خوردارند و مطمئنا دارای کیفیت عالی نسبت به مواد دسته دوم هستند چرا که وسایل بازیافتی مواد کهنه و استفاده شده می باشند. قطر این مدل میز معمولا از 1/5 تا 4 میلیمتر است که بنا بر طول و عرض آن ساخته می شود و در مکان هایی مانند: منزل، ویلا، رستوران، اداره و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین و مهمترین مزیت این محصول این است که قابل جا به جا است و می توان آن را در مسافرت یا تفریح همراه داشت و همچنین قابل تا شدن است که فضای کمتری نسبت به سایر میزها دارد.

فروشگاه بزرگ میز پلاستیکی تاشو ناصر

فروشگاه بزرگ میز پلاستیکی تاشو ناصر بزرگترین فروشگاه میز پلاستیکی خاورمیانه در تهران فعالیت دارد که تمام محصولات پلاستیکی شرکت ناصر را در سراسر ایران پخش و عرضه می کند. علاقه مندان می توانند همه روزه حتی ایام تعطیل با مراجعه به مرکز تجاری آراد واقع در خیابان ولی عصر (عج) انواع محصولات میز و صندلی را مشاهده و در صورت تمایل آن را خرید کرده و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند. چنانچه اطلاعات چندانی در زمینه خرید محصول مورد نظر را ندارید می توانید از مشاوران فروش که در آن مجتمع زیاد می باشند راهنمایی دریافت کنید. در ضمن بیشتر اجناس به کشور هایی مانند: عراق، پاکستان، هندوستان و … صادر می شود که طرفین کیفیت محصول را با کیفیت مشابه خارجی برابر می دانند و رضایت کامل دارند. همان طور که می دانیم رهبر عزیزمان سال را بنام حمایت از تولید ملی نامگذاری کرده و ما باید این بیان را سرلوحه زندگیمان قرار داده و لوازم مورد نیاز خود را از مارکهای ایرانی تهیه کنیم.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *