نمایندگی و مرکز فروش انواع یخدان پلاستیکی ایرانی با کیفیت و ارزان در شهرهای مختلف ایران, محصولات خود را با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتریان با گارانتی و خدمات پس از فروش, در ابعاد مختلف به بازار عرضه می دارد.

یخدان پلاستیکی ایرانی با کیفیت و ارزان

انوع مدل های یخدان پلاستیکی ایرانی

انوع مدل های یخدان پلاستیکی ایرانییکی از وسایل ضروری و بسیار کاربردی در هنگام گردش و سفر مخصوصا سفرهای طولانی و در فصل تابستان, یخدان یا سرد کننده می باشد. این یخدان ها برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی و میوه و سالم ماندن مواد غذایی در حین سفر طولانی در ماشین می باشد. در بازار انواع مدل های متنوع این یخدان ها, یخدان مسافرتی کلمن و… در ابعاد و طرح های گوناگون موجود می باشد. کارخانه کلمن آب انواع کلمن ها با حجم های مختلف را با قیمت متفاوت به بازار عرضه می دارد. برای مثال قیمت کلمن ۵۰ لیتری با گنجایش بالاتر نسبت به کلمن 20 لیتری قیمت بیشتری دارد.

فروشنده یخدان پلاستیکی ارزان

فروشنده یخدان پلاستیکی ارزاناز جمله ویژگی های یخدان های پلاستیکی, سبکی و راحتی در حمل و نقل آن ها می باشد. با سرد نگهداشتن میوه و نوشیدنی ها در فصل تابستان لذت سفر دو چندان می شود که یخدان های پلاستیکی این امکان را فراهم کرده اند. این یخدان های مسافرتی ظرفیت متفاوتی دارند که با توجه به گنجایشی که دارند قیمت هایشان متفاوت می باشد. فروشنده یخدان پلاستیکی ارزان, این محصول باکیفیت و درجه یک را به طور عمده و مستقیم به مشتریان با قیمت تولیدی عرضه می دارد. 

قیمت روز انواع یخدان پلاستیکی ایرانی

قیمت روز انواع یخدان پلاستیکی ایرانیانواع یخدان پلاستیکی, سردکننده ها و کلمن ها از کارخانه تولیدی با قیمت به روز به فروشندگان ارائه می شود. قیمت یخدان مسافرتی ایرانی براساس سایز و مدل و گنجایشی که دارد تعیین می شود. از نمایندگی های فروش این محصولات با کیفیت و درجه یک را به قیمت تولیدی و ارزان می توان تهیه نمود و در این صورت خیال خود را بابت خریدی مطمئن راحت می کنید. مرکز فروش یخدان مسافرتی در همه شهرهای سراسر کشور شعبه و نمایندگی دارد و محصولات خود را با گارانتی و کیفیت بالا به خریداران عرضه می دارد.

تولیدی یخدان پلاستیکی با کیفیت

تولیدی یخدان پلاستیکی با کیفیتیخدان های پلاستیکی, سردکننده ها, انواع کلمن های چند لیتری و…. از جمله محصولاتی هستند که در تولیدی ها و کارخانه ها به صورت متنوع در سایز و مدل مختلف ساخته می شوند. این سرد کننده ها براساس سلیقه مشتری تولید می شوند و برای سفرهای چند روزه بسبار پرکاربرد هستند. تمامی تولید کننده ها این یخدان ها را با قیمت به روز با بهترین مواد اولیه تولید کرده و برای فروش به بازار عرضه می کنند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *