گلدان از جنس پلاستک گزینه مناسب برای کاشت انواع گل و گیاه می باشد. این نوع گلدان ها در سایز و اندازه مختلف تولید می شوند و به راحتی می توان در محیط خانه و حیاط از آنها استفاده نمود. گلدان پلاستیک کوچک از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه نسبت به نمونه های سفالی بوده و برای مراکز پرورش گل کاربردهای فراوانی دارد. توجه کنید که تهیه نمونه های جدید و مختلف این نوع گلدان ها با نرخ و قیمت رقابتی با روش های مختلفی امکان پذیر می باشد.

گلدان پلاستیک کوچک زیر قیمت بازار

فروش انواع گلدان پلاستیکی در اندازه های متنوع

فروش انواع گلدان پلاستیکی در اندازه های متنوعاندازه گلدان های پلاستیکی بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود. شناخت این معیارها به ویژه برای خریداران عمده این محصولات اهمیت ویژه ای دارد. اگر قصد تهیه انواع گلدان را دارید، برخی از سایزهای پرفروش بر اساس اصول زیر تعیین و تولید می شود:

  • قطر دهانه گلدان
  • ارتفاع گلدان
  • حجم گلدان

توجه داشته باشید که فروش باکیفیت ترین انواع گلدان پلاستیکی در بازارها و مراکز مختلفی صورت می گیرد که گاهاً تفاوت زیادی بین قیمت ها وجود دارد.

مراکز فروش گلدان پلاستیکی کوچک در اصفهان

مراکز فروش گلدان پلاستیکی کوچک در اصفهاناصفهان را باید یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع گلدان پلاستیکی معرفی نمود. دلیل این امر وجود گلخانه ها و باغ های پرورش گل در مناطق مختلف این استان است. برخی از بزرگترین مراکز فروش گلدان پلاستیکی ارزان اصفهان عبارتند از:

  1. نمایندگان فروش مرکزی
  2. فروشندگان گل های آپارتمانی
  3. مراکز عمده فروشی ظروف پلاستیکی

قیمت عمده گلدان پلاستیکی کوچک در شرکت های تولید کننده

قیمت عمده گلدان پلاستیکی کوچک در شرکت های تولید کنندهشرکت های تولید کننده به صورت روزانه اقدام به تولید انواع گلدان پلاستیکی کوچک می نمایند. گلدان پلاستیکی نرده ای، گلدان دیواری حیاط و انواع گلدان دکوری از جمله پرفروش ترین تولیدات این مراکز به شمار می روند.

گفتنی است که قیمت عمده این مدل گلدان ها تحت تاثیر حجم سفارشات، جنس بدنه، سایز و اندازه گلدان و حتی رنگ آنها نیز متفاوت است. البته علاوه بر کیفیت، رنگ و طراحی های روی گلدان نیز بر قیمت ها تاثیرگذارند. به عنوان مثال گلدان پلاستیکی سفید به مراتب گران تر از گلدان های قهوه ای یا زرد رنگ هستند.

خرید گلدان پلاستیکی کوچک با بهترین قیمت در تهران

خرید گلدان پلاستیکی کوچک با بهترین قیمت در تهرانبرای خرید گلدان دکوری مناسب آپارتمان و کاشت گل های فانتزی باید به مراکز تخصصی عرضه کننده مراجعه کنید. این نوع گلدان ها نسبت به نمونه های ساده تر به صورت محدود عرضه می شوند. بنابراین شناخت مراکز عرضه در تهران و شهرستان ها اهمیت ویژه ای دارد.

گلدان های دکوری و انواع دیگر نمونه های پلاستیکی عمر مفید بالایی دارند که این امر در قیمت خرید و فروش عمده آنها بسیار اثرگذار هستند. گلدان پلاستیکی سایز 6 به عنوان نمونه های کوچک نیز گزینه مناسبی برای کاشت انواع کاکتوس و گل های فانتزی می باشند. قیمت خرید این مدل گلدان ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای مراکز پرورش گل و گیاه می باشد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *