گلدان پلاستیکی رنگی سطلی در انواع و اقسام انداره های مختلف تولید می شود و شما می توانید برای کاشت تمامی محصولات اعم از نشا، بذر یا نهال‌ها از آنها استفاده کنید. دسته گلدانهایی که ابعاد بسیار بزرگی را با خود به همراه دارند، گلدان پلاستیکی سطلی معرفی می شوند.

این دسته از گلدان‌ها را می توانید به راحتی از طریق فروشگاه هیراد پلاست خریداری کرده و به کاشت گیاهان اشاره شده بپردازید. نکته حائز اهمیت دیگر در این رابطه این است که هیراد پلاست به عنوان یک عرضه کننده معتبر، گلدانهای پلاستیکی را با قیمتی بسیار عالی ارائه می دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا به تمامی اطلاعات پیرامون گلدان پلاستیکی رنگی سطلی بپردازیم.

 

گلدان پلاستیکی رنگی سطلی بزرگ

همان طور که اشاره کردیم، گلدانهای پلاستیکی که در ابعاد بزرگ تر ارائه می شوند به عنوان گلدان سطل معرفی شده و برای کاش نهالها و دیگر موارد بسیار مناسب هستند. استفاده از این دسته از گلدانها نسبت به سایر گلدانهای دیگر می تواند مزایای بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. اولا، گلدانهای پلاستیکی معمولا بسیار قوی و انعطاف پذیر هستند، اما اگر آسیب ببینند، تعویض آن ها ارزان است.

گلدانهای پلاستیکی نیز در رنگها و سبکهای متنوعی عرضه می‌ شوند که تقریبا با هر نوع دکوراسیونی مطابقت دارند و بسیار سبک هستند. با این حال، این نوع گلدانها نیز به اندازه گلدانهای سفالی متخلخل نیستند، که باعث می شود آب اضافی در آنها نگهداری شود و برای گیاهانی که نیاز به آبیاری بسیار دارند گزینه مناسبی باشد.

یکی از بزرگترین مزایای گلدانهای پلاستیکی استحکام آن است. پلاستیک سنگین عموما ماده ای بسیار محکم و بادوام است و گلدانهای ساخته شده از این ماده کمتر از گلدانهای سفالی شکسته می شوند. گلدانهای پلاستیکی نیز تا حدی انعطاف پذیر هستند، در حالی که گلدان های سفالی این گونه نیستند. از سوی دیگر، گلدان های پلاستیکی نسبت به گلدان های فلزی در معرض ترک خوردن هستند اما این به این معنا نیست که گلدان‌های پلاستیکی گزینه نامناسبی باشد.

 

گلدان پلاستیکی مدل سطل زباله در انواع رنگهای مختلف

علت این که به این دسته از گلدان‌های پلاستیکی، گلدان سطلی گفته می شود این است از این دسته از گلدانها به جای سطل زباله نیز استفاده می شود که می توان گفت به این دسته از گلدانها، گلدان چند منظوره نیز خواهند گفت. مزیت این دسته از گلدانها این است که گلدانهای پلاستیکی سطل زباله ممکن است روزی بشکنند، اما باغبانها معمولا مجبور نیستند هزینه زیادی برای تعویض آنها بپردازند. باغبانهایی که بودجه کمی دارند معمولا گلدانهای پلاستیکی سطل زباله را ترجیح می دهند زیرا ارزان هستند. بسیاری از این گلدانها را اغلب می توان زیر قیمت گلدان سفالی یا فلزی خریداری کرد.

گلدانهای پلاستیکی سطل نیز تقریبا در همه رنگها و سبکها یافت می شوند. به عنوان مثال، برخی ممکن است رنگ روشن داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به شکلی شبیه گلدان های فلزی یا سرامیکی پیچیده تر باشند. این طیف وسیع باعث می شود باغبان به راحتی گلدانی را انتخاب کند که مناسب فضای آنها باشد.

 

انواع مدل های این محصول در سایز 3

گلدانهای پلاستیکی سطلی با توجه به ابعادی که دارند شماره گذاری می شوند و هر کدام برای کاشت گیاهی مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان‌ پلاستیکی سطل 3 یکی از رایح ترین نوع گلدانهای پلاستیکی است که توسط هیراد پلاست عرضه شده و برای شما عزیزان ارائه می شود.

یکی دیگر از مزیتهای بزرگ گلدانهای پلاستیکی سطلی وزن آنهاست. از آنجایی که پلاستیک ماده ای بسیار سبک تر از خاک رس یا فلز است، گلدانهای پلاستیکی بسیار سبک تر از گلدانهای ساخته شده از مواد دیگر هستند. وزن این گلدانها اغلب جابجایی گیاهان را در صورت نیاز آسان تر می کند. برخی از باغبانان حتی ممکن است نتوانند یک گلدان بزرگ سفالی پر از خاک را بلند کنند، اما می توانند به راحتی گلدان پلاستیکی را به تنهایی جا به جا کنند.

شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به خرید گلدان پلاستیکی سطلی 3 اقدام کرده و آن را در محل مورد نظر خود به راحتی تحویل بگیرید. این دسته از گلدان‌ها می توانند گزینه خوبی برای کاشت گیاهانی باشند که دارای تنه چوبی بوده و مناسب نگهداری در خانه می باشند.

 

قیمت گلدان پلاستیکی سطلی

همان طور که می دانید، بسیاری از افراد به دنبال این هستند که از طریق یک فروشگاه معتبر بتوانند نسبت به خرید محصول مورد نظر خود با قیمتی ارزان اقدام کنند. هیراد پلاست این امکان را به شما می دهد تا شما بتوانید به راحتی از طریق این فروشگاه به خرید گلدان پلاستیکی سطلی خود بپردازید. نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که برای خرید گلدان سطلی خود توسط هیراد پلاست، نیازی نیست مسافتی را برای خرید گلدان‌ها طی کنید تا به فروشگاه برسید، زیرا هیراد پلاست خرید این محصول را به صورت اینترنتی برای شما میسر می کند.

می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، ثبت سفارش خود را انجام داده و سپس گلدان پلاستیکی سطلی خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. هیراد پلاست، با حذف واسطه ها و همچنین عرضه مستقیم محصولات این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی نسبت به خرید گلدان‌ها اقدام کرده و هزینه مناسبی را در قبال این محصول پرداخت کنید.

شایان ذکر است که اگر در این زمینه به عنوان تولید کننده حضور دارید، می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست محصولات خود را برای فروش عرضه کرده و سود بسیاری را برای خود داشته باشید. کافیست با کارشناسان مطرح هیراد پلاست در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

هیراد پلاست، بهترین انتخاب برای خرید انواع گلدان پلاستیکی

در این مطلب به تمامی اطلاعات پیرامون گلدان پلاستیکی رنگی سطلی پرداختیم. شما می توانید با خرید این گلدان به نگهداری از انواع گل و گیاه پرداخته و نگرانی بابت خشک شدن ریشه آنها و مواردی از این قبیل نداشته باشید. با انتخاب هیراد پلاست برای خرید این محصول می توانید صرفه جویی بسیاری در هزینه های خود داشته و همچنین اگر به عنوان تولید کننده در این زمینه فعالیت می کنید، می توانید از طریق هیراد پلات سود خود را چندین برابر افزایش دهید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *