فروش آنلاین گلدان پلاستیکی

این شرکت که در تهران واقع در مرکز شهر می باشد و سالیان سال است که تجربه فروش و پخش انواع گلدان پلاستیکی ارزان را دارد ,مفتخر است محصولات خود را از طریق فروش آنلاین به معرض فروش می گذارد.

گلدان پلاستیکی ارزان

گلدانهای پلاستیکی دیواری با تخفیف 50درصد

اگر سعی دارید گیاهان خود را آویزان کنیدبهتر است از گلدان های پلاستیکی دیواری استفاده کنید.این گیاه نیاز به آب کمتر دارد چون رطوبت را در خود نگه میدارد .
از مزایای این گلدانها زیبا تنوع شکل, رنگ , حفاظت گیاهان در برابر سرما و گرما , همچنین در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی مقام هستند و نمی شکنند.این گلدانهای پلاستیکی دیواری ارزان بوده وبا تخفیف 50درصد فقط تا همین هفته به فروش می رسد.

گلدان پلاستیکی ارزان

انواع گلدان پلاستیکی ارزان قیمت

انواع گلدانهای پلاستیکی ارزان قیمت در 6رنگ مناسب در فضاهای داخلی و خارجی که در انواع مختلف و ابعاد متفاوت با قیمتی مناسب تقدیمتان می گردد.

  • گلدان پلاستیکی مستطیلی مناسب برای فضاهای باز به صورت مجموعه ای کامل در3 رنگ و ابعاد متفاوت کوچک و بزرگ و متوسط است.
  • گلدان پلاستیکی آویز در مدل , طرحها , سایز و رنگهای زیبا
  • گلدان پلاستیکی با زیرگلدانی در رنگهای سفید, خاکستری, فیلی
  • گلدان مخصوص تراس در رنگها و ابعاد مختلف
  • گلدان پایه دار در سه رنگ

که همگی با تخفیف فوق العاده به فروش می رسد.

[av_button_big label=” description_pos=’below’ link=’manually,http://’ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#000000′ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ admin_preview_bg=”]
فروش فقط به صورت عمده انجام می شود و ثبت سفارش کمتر از 10 کارتن پذیرفته نمی شود.

[/av_button_big]

گلدان پلاستیکی ارزان

گلدان های پلاستیکی گلخانه مشکی رنگ

این گلدانهای مشکی رنگ که در گلحانه برای قلمه از جمله گوجه فرنگی و توت فرنگی مناسب می باشد,این نوع گلدان از نظر اقتصادی با قیمتی ارزان با کیفیت بالا و بادوام ارئه شده است که دارای حفره های جانبی در پایین گلدان و برای زهکشی سازگار طراحی شده است.گلدان های جدید از پلاستیک ساخته شده است که احتمال ترک خوردگی یا شکنندگی را کاهش دهد.

  • بیشتر بخوانید: گلدان دیواری

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *