گل و گلدان های زینتی طرفداران بیشتری نسبت به گل های دیگر دارند. زیرا هم خانم ها و هم آقایان به گلدان های زینتی علاقه دارند و دوست دارند در محیط منزل و محیط کارشان گلدان های زینتی داشته باشند. گلدان ها با جنس های مختلفی در بازار وجود دارند مانند سفالی و سرامیکی که این جنس ها به دلیل شکستنی بودن عمرشان پایین است .گلدان های ژله ای انتخاب بهتری برای کاشت گل و گیاه ها هستند.کارخانه تولید گلدان ژله ای رنگی تمامی گلدان ها را با بهترین متریال عرضه می کند. برای سفارش گلدان ژله ای به تعداد بالا همین حالا با ما ارتباط بگیرید

کارخانه تولید گلدان ژله ای رنگی

معرفی انواع گلدان ژله ای

معرفی انواع گلدان ژکه ای رنگی گلدان های ژله ای این روزها مورد استقبال بالایی قرار گرفته اند و تولید این گلدان در رنگ های مختلف انجام می گیرد. هم چنین این گلدان طرح های متفاوتی دارد و در سایز های مختلف تولید می شود. گلدان های ژله ای به دلیل اینکه مقاوت بالایی دارند و مانند گلدان های سرامیکی و سفالی شکسته نمی شوند، به فروش بهتری می رسند. جنس این گلدان ها از پلاستیک مقاوم بوده و هنگام افتادن از ارتفاع آسیبی نمی بیند. هم چنین به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارد برای هر دکوراسیون و هر سلیقه ای گزینه خوبی است.

گلدان های ژله ای به صورت مربعی و دایره ای تولید می شوند. این گلدان ها طرح های مختلفی دارند ولی بیشتر آن ها ساده و رنگی تولید می شوند که جذابیت بیشتری دارند. وزن این گلدان ها سبک است و به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد. در برابر سرما و گرما و نور خورشید مقاوت بالایی دارند و می توانید بدون نگرانی در حیاط و بالکن آن ها را قرار دهید. زه کشی استاندارد و انعطاف پذیری بالا از دیگر ویژگی های این گلدان ها می باشند.

برای نگهداری خاک مناسب هستند و گیاه به خوبی می تواند در آن رشد کند و شرایط چرخش هوا برای رشد گیاه در این گلدان ها مناسب است.

سفارش خرید گلدان ژله ای

سفارش خرید گلدان ژله ای رنگی اگر شما صاحب گلخانه هستید و قصد خرید گلدان رنگی ژله ای به تعداد بالا و قیمت ارزان را دارید بهترین وبسایت پیش روی شما است. مجموعه ی هیراد پلاست عرضه کننده مستقیم گلدان های رنگی ژله ای در سراسر ایران است و به خریداران تضمین می دهد که محصولات با ضمانت سالم بودن به دست شان می رسد. گلدان های ژله ای رنگی با بهترین کیفیت و متریال تولید شده اند و به دلیل پخش مستقیم با ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین به فروش می رسند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *