گلدان پلاستیکی شیار دار

کارخانه تولید گلدان پلاستیکی بزرگ برای ایجاد چنین محصولاتی از اجزایی درجه یک استفاده می نماید که کارایی بالایی داشته باشند. حجم تولیدات در این رابطه به اندازه ای تعیین می شود که اولا پاسخ گوی نیاز های مصرفی داخل ایران باشد و از سویی بتوان، به عنوان کالا هایی صادراتی و ارسال به خارج بر روی آن ها حساب کرد. از این نظر کالا ها با تناژ بالا به دست می آیند.

  • بیشتر بخوانید: گلدان آویز

کارخانه تولید گلدان پلاستیکی بزرگ

اطلاعات مفید درباره گلدان پلاستیکی

اطلاعات مفید درباره گلدان پلاستیکی برای این که انواع گل و گیاهان در فضا هایی امن و قابل اعتماد جای داده شوند، باید از گلدان هایی مناسب استفاده نمود. گلدان ها از جنس هایی مختلف ساخته می شوند و هرکدام با توجه به اجزای تشکیل دهنده ای که دارند، از جهانی مختلف مزیت هایی را دارند. شایع ترین مدل های مصرفی تا به امروز، گلدان هایی هستند که از پلاستیک هایی استاندارد به وجود آمده اند.

[av_icon_box position=’left’ icon_style=” boxed=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=’custom’ custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” admin_preview_bg=”]
هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه با امکان خرید حضوری و غیر حضوری[/av_icon_box]

انتخاب جنس پلاستیک برای این تولیدات به این دلیل است که مانند نمونه های سفالی زود شکسته نگردند. از دیگر مزایای آن ها :

  1. خاک های داخل گلدان ها نیاز دارند که اکثرا با آب هایی پاک رطوبت پیدا کنند تا ریشه گیاهان خشک نشود. این که خیسی و جریانات آب به بدنه های پلاستیکی آن ها آسیب وارد نمی کنند از امتیاز های برتری است که برای آن ها به حساب می آید.
  2. این محصولات هم جا دار هستند و هم اندازه هایی استاندارد دارند. به همین دلیل گیاهانی با ابعاد مختلف در آن ها جای می گیرند.
  3. وزن بسیار سبکی دارند و مانند نمونه های سفالی شکل با هر بار خیس شدن سنگین نمی گردند. داشتن وزن سبک باعث می شود تا هر مکانی را برای استقرار آن ها بتوان انتخاب کرد.
  4. چون با طرح هایی حدید ساخته می شوند به عنوان یک وسیله دکوری برای زیبایی بخشی به قسمتی از منزل یا مکان های دیگر به کار می روند. در این رابطه رنگ ها و اشکال آن ها خیلی متفاوت و به همین خاطر با دکور های مختلف به راحتی هماهنگی پیدا می کنند.
  5.  دوام زیادی دارند و ساختار آن ها به زودی افت پیدا نمی کند. این استحکام های بالا و زیاد باعث شده که در میان ساخته های دیکر از جنس های مختلف، محبوب تر باشند.

خرید عمده گلدان پلاستیکی بزرگ

خرید عمده گلدان پلاستیکی بزرگ فعالیت های اصلی وب سایت بسیار گسترده است و در این زمینه نتایج دلخواهی را برای شما خریدار گرامی حاصل می کند تا با اختصاص دادن زمانی اندک، به نتایج دلخواه برسید و از تولیداتی استاندارد بهره مند شوید.

در واقع تیم پشتیبانی به گونه ای اقدام می کند که شما را در امر خرید عمده گلدان پلاستیکی بزرگ موفق و راهنمایی کرده و در این راه نیز برای پراخت، با قیمت هایی ارزان مواجه شوید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *