گلدان های پلاستیکی دارای مدل و طرح های متنوعی بوده و در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می شوند. این گلدان ها دارای رنگ بندی زیبا و جذابی می باشند. واردات انواع گلدان پلاستیکی فانتزی توسط شرکت های بازرگانی از کشورهای مختلف جهان به ویژه چین و ترکیه و … صورت می گیرد که به توجه به کیفیت بالا و طراحی شکیل مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است و فروش خوبی دارد.

واردات انواع گلدان پلاستیکی فانتزی

انواع گلدان پلاستیکی فانتزی کدامند؟

انواع گلدان پلاستیکی فانتزی کدامند؟ گلدان های پلاستیکی فانتزی یکی از محبوب ترین انواع این محصول می باشند که به علت طرح  و نقش زیبا و جذابی که دارند، توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده اند. از انواع پر طرفدار آن می توان به گلدان فانتزی دایره ای شکل، گلدان فانتزی طرح سنگ، گلدان فانتزی دیواری، گلدان فانتزی چند ضلعی، دو طرفه یا خورجینی، سه گوش، مستطیلی شکل، مربعی و کاکتوس و … اشاره کرد.

هر کدام از این مدل ها در اندازه بزرگ، کوچک و متوسط ساخته می شوند. این گلدان ها با توجه به طراحی خاص و کیفیت بالا قیمت مناسب تری نسبت به انواع گلدان های دیگر دارند و به علت وزن سبک، حمل و نقل آسان و راحتی دارند.

[av_icon_box position=’left’ icon_style=” boxed=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=’custom’ custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” admin_preview_bg=”]
هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه[/av_icon_box]
این نوع گلدان ها در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و بسیار محکم بوده همچنین در برابر ضربه و شکستگی از پایداری قابل قبولی برخوردار می باشند. با وجود تنوع بالا در طرح و اندازه، نیاز مشتری با هر سلیقه ای تأمین شده است و می تواند به راحتی گلدان مورد نظر را انتخاب کند.

بهترین فروشنده گلدان پلاستیکی فانتزی

بهترین فروشنده گلدان پلاستیکی فانتزی بهترین فروشنده گلدان پلاستیکی فانتزی این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا اینترنتی به فروش می رساند و از فروش آن سود بسیار خوبی دریافت می کند، زیرا بسیاری از متقاضیان انواع گلدان را در حجم بالا و به صورت کلی تهیه می کنند.

یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش انواع گلدان پلاستیکی با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.
امروزه انواع گلدان های پلاستیکی با برندهای متنوع ایرانی و وارداتی در کشور مشاهده می شود که هر یک از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند و مشتری بر حسب سلیقه و نیاز خود می تواند کالای دلخواه را خریداری نماید.
در حال حاضر انواع گلدان پلاستیکی با طرح های جدید و شیک در کارخانه های تولید کننده با استفاده از متریال با کیفیت در سایزهای مختلف طراحی و تولید می شود.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *