میز ها یکی از پر کاربرد ترین وسایلی هستند که در خیلی از مکان ها از آن ها استفاده می شود، و دارای انواع مختلفی هستند، که یکی از پر طرفدار ترین آن ها  میز پلاستیکی گرد  است، که در این مقاله بیشتر با آن آشنا می شویم.

نرخ فروش میز پلاستیکی گرد بچگانه

مقاوت بالا میز پلاستیکی در برابر رطوبت

مقاوت بالا میز پلاستیکی در برابر رطوبت

میز ها در جاهای مختلفی کاربرد دارند،  مانند  اداره جات، خانه ها، مغازه ها و…  که هر کدام با توجه به کاربردشان از  جنس،  اندازه،  و مدل های مختلفی برخوردار می باشند.

میز پلاستیکی بچگانه : کودکان نیاز به مراقبت زیادی دارند، و باید برای آن ها وسایل جداگانه و در ابعاد کوچک تر تهیه شود، تا کودکان در استفاده از آن ها احساس راحتی بیشتر داشته باشند، یکی از آن وسایل میز هایی هستند که مخصوص کودکان ساخته شده اند، این نوع میز ها داری ابعاد کوچک تری نسبت به میز های معمولی هستند، و دارای رنگ های شاد می باشند، تا برای کودکان جذاب به نظر برسند، این نوع میزها بهتر است از جنس پلاستیک درست شده باشند، زیرا کودکان در بیشتر اوقات غذایشان را می ریزند، و اگر میز از جنس چوب باشد، باعث خرابی آن می شود.

نکته ی قابل توجه در مورد  میز های ‌پلاستیکی  این است که این نوع میز ها  به راحتی پاک می شوند،  و شما می توانید تمام آن را شستشو دهید، بدون این که نگران خراب شدن آن باشید، مقاومت میز پلاستیکی در برابر  رطوبت، ضربه و نور  از ویژگی های مثبت آن محسوب می شود، و این نوع میز  از قیمت ارزان تری نسبت به انواع دیگر میزها مانند  میز های چوبی  برخوردار می باشند، همچنین یکی دیگر از ویژگی های مثبت  میز های پلاستیکی  وزن کم  آن ها در مقایسه با انواع دیگر میز ها است، که جا به جایی آن ها را راحت تر می کند.

 میز ها  داری اندازه ها و شکل های مختلفی هستند، که از  پر کاربرد ترین آن ها می توان به  چهار گوش  و  گرد اشاره کرد،  میز های چهار گوش  بیشتر در انجام  کار های اداری  و  مکان های رسمی  استفاده می شوند، و  میز های مطالعه  نیز اکثرا چهار گوش هستند،  میز های گرد  بیشتر برای  صرف نهار  در جمع های کوچک خانوادگی و  دورهمی های دوستانه استفاده می شوند، لازم به ذکر است که هر دو مورد دارای اندازه های مختلفی هستند، تا متناسب با نیاز مشتری خریداری شوند.

آخرین قیمت میز پلاستیکی گرد بچگانه

آخرین قیمت میز پلاستیکی گرد بچگانه

قیمت  میز پلاستیکی  به  نوع،  جنس،  شرکت سازنده،  اندازه و… بستگی دارد، و شما عزیزان می توانید این کالا را از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی خریداری نمایید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *