میز صندلی پلاستیکی باغی

میز صندلی پلاستیکی باغی بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند فضایی دلنشین در محیط باغ خود ایجاد کنند. این محصولات در برابر آسیب کاملا مقاوم بوده و همچنین از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند تا در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید نیز مقاوم بوده و تمامی افراد بتوانند بدون نگرانی آنها را در باغ یا حیاط خود قرار دهند. در این مطلب ما قصد داریم به هر آنچه که می بایست در رابطه با میز صندلی پلاستیکی باغی بدانید، بپردازیم و سپس بهترین روش خرید آن را به شما معرفی کنیم.

همراه هیراد پلاست تا انتهای این مطلب باشید.

انواع میز پلاستیکی

 

انواع میز پلاستیکی

در حال حاضر، میزهای پلاستیکی بسیاری در بازار وجود دارد که هر کدام نسبت به دیگری دارای ارجحیت است. از این رو، انتخاب بهترین آن تا حدی مشکل می باشد. اگر بخواهیم برخی از بهترین میزهای پلاستیکی را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به راحتی به هنگام خرید بهترین را انتخاب کنید، موارد به شرح زیر خواهند بود:

  • میزهای پلاستیکی پایه فلزی
  • میزهای تمام پلاستیک
  • میزهای پلاستیکی پایه چوبی
  • میزهای پلاستیکی طرح حصیری
  • میزهای پلاستیکی رنگی

 امروزه دیگر کمتر شاهد استفاده افراد از میزهای مخصوص باغی استفاده کنند که از جنس چوب یا استیل ساخته شده باشند، زیرا؛ این متریال تنها ظاهری زیبا و مجلل بودن را برای افراد به همراه دارند، اما در ادامه باعث می شوند تا خریدار دو برابر مبلغی که برای خرید این میزها پرداخت کرده اند را باید صرف تعمیرات و نگهداری کنند. از این رو، افراد به خرید میز پلاستیکی باغی روی آورده اند تا بتوانند با خرید آنها، تنها یک بار یک مبلغ مشخص را پرداخت کرده و دیگر نگران خرابی یا تعمیر آن نباشند. به همین خاطر است که شما می توانید انواع مختلفی از این محصول را در بازار مشاهده کنید؛ زیرا بیشتر تولید کنندگان سعی بر این داشتند تا محصولاتی را روانه بازار کنند که دارای کیفیت بالا بوده و باب میل هر سلیقه ای است.

انواع صندلی پلاستیکی

 

انواع صندلی پلاستیکی

به طبع، زمانی که یک محصول غوغای بسیاری در بازار می کند، تولید کنندگان به دنبال تولید این محصول در طرحها و اشکال مختلف هستند تا بتوانند نظر تمامی سلایق را در رابطه با آن، جلب کنند. این موارد درموردصندلی پلاستیکی باغی نیز صدق می کند. از این رو در این قسمت به معرفی برخی از پرفروشترین نوع میز و صندلیهای مخصوص باغ می پردازیم.

انواع مدل های پایه فلزی

این دسته از صندلیهای مخصوص باغ، همان طور که نامشان پیداست دارای پایه های فلزی هستند و عمدتا برای دسته افرادی مناسب می باشند که قصد دارند در کنار کاربردی بودن محصولات پلاستیکی، از حضور متریال فلزی نیز بهره ببرند. شایان ذکر است که این دسته از صندلیهای مخصوص باغ بیشتر مناسب فضایی است که سقفی در آن جا باشد، زیرا به طبع، زمانی که پایه فلزی آن‌ها به صورت مداوم در برابر رطوبت یا آب قرار گیرد، باعث زنگ زدگی می شود.

صندلی پلاستیکی باغی دسته دار

این دسته از صندلیهای پلاستیکی باغی یکی از بهترین محصولاتی هستند که افراد می توانند آن را خریداری کرده و در هر قسمتی از حیاط باغ خود که مد نظرشان است، آن را قرار دهند، زیرا؛ صندلی پلاستیکی باغی دسته دار کاملا ضد آب بود و همچنین مواردی دیگر مانند تابش نور مستقیم خورشید نیز تاثیری روی بدنه آن ندارد.

انواع مدل های بدون دسته

این دسته از صندلیها نیز به عنوان یکی از محصولات بسیار پر فروش معرفی می شوند، زیرا؛ جای بسیار کمی را اشغال می کنند، قابلیت جمع شدن دارند و تولید آنها در طیف رنگ بسیار وسیعی انجام می شود. شما می توانید با خریدصندلی پلاستیکی باغی بدون دسته، دیگر هیچ نگرانی بابت این که در روزهای گرم تابستانی صندلی شما زیر نور آفتاب قرار دارند و ممکن است باعث رنگ پریدگی آنها شود، نداشته باشید، زیرا؛ این محصولات به بهترین رنگهای صنعتی آمیخته می شوند تا در صورت قرار گرفتن در معرض موارد طبیعی مانند بارندگی و غیره، مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

بهترین میز صندلی پلاستیکی باغی در بازار

 

بهترین میز صندلی پلاستیکی باغی در بازار

کشور ایران یکی از غنی ترین کشورها به لحاظ داشتن تعداد عظیمی از تولید کنندگان میز صندلی پلاستیکی باغی است، اما از بین آنها برخی برندها به عنوان بهترین و پرفروشترین برند معرفی می شوند. ناصر جزء یکی از همین برندها است. برند ناصر یک برند ایرانی است که هدف خود را تولید انواع میز صندلیهای بسیار با کیفیت قرار داده تا افراد بتوانند با خرید آن نیاز خود به این محصول را تامین کنند.

صندلی و میز‌های پلاستیکی برند ناصر به گونه ‌ای ساخته شده ‌اند که مقاوم باشند و متورم نشوند، ترک نخورند یا آسیب ‌های دیگری که ممکن است خطرات ایجاد کنند، متحمل نشوند. به این ترتیب، میز صندلی پلاستیکی باغی نه تنها بادوام هستند، بلکه برای انسان و حیوانات نیز بی خطر هستند.

از سویی دیگر محصولات چوبی برای حفظ و ماندگاری طولانی تر نیاز به مراقبت و نگهداری دائمی دارند. شما باید به صیقل دادن آنها و انجام مکرر رنگ آمیزی و آب بندی و سایر اقدامات نگهداری ادامه دهید. با این حال، میز و صندلی‌های پلاستیکی باغی ناصر تقریبا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و برای تمیز نگه داشتن آنها فقط نیاز به انجام تمیز کاریهای معمولی است. شما نیازی به نگهداری آنها ندارید، بنابراین در نتیجه، زمان و هزینه زیادی را در این بین صرفه جویی می کنید.

قیمت میز صندلی پلاستیکی باغی

 

قیمت میز صندلی پلاستیکی باغی

برای دسته افرادی که در زمینه فروش میز صندلی پلاستیکی باغی به فعالیت می پردازند، این که بتوانند این محصول را از طریق عرضه کننده ای به قیمت عمده خریداری کنند، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، زیرا؛ هزینه زیادی بابت خرید میز و صندلیها پرداخت نمی کنند و به مراتب، سود بالایی نیز در این زمینه برای میز و صندلی در نظر گرفته نمی شود.

پس به طور کلی، برای این که بتوانید خود را به عنوان یک فرد منصف در زمینه فروش میز و صندلی مخصوص باغ معرفی کنید، نیاز است در این بین بتوانید فردی را برای خرید انتخاب کنید که این دسته از محصولات را با قیمت عمده در اختیار شما قرار می دهد. معمولا افرادی که واسطه ها را در این بین حذف کرده اند یا وظیفه دارند محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی برای فروش عرضه کنند، می توانند گزینه مناسبی برای خرید میز صندلی باغی عمده باشند. با انتخاب این عرضه کنندگان، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

قیمت میز صندلی پلاستیکی باغی

0 / 5. 0

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *