در گذشته برای نگه داری انواع گل های زینتی و آپارتمانی از گلدان های سرامیکی و یا چوبی استفاده می شد. این نوع گلدان ها به دلیل قیمت بالا و استحکام بسیار پایین از کیفیت پایینی برخوردار هستند. در چند دهه اخیر با ورود پلاستیک به صنعت گلدان سازی انواع مختلف این محصول در رنگ های بسیار متنوع و طرح های زیبا به بازار عرضه شده است. مرکز پخش گلدان پلاستیکی ساده یکی از ارزان ترین این محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است و خریداران می ‌توانند به صورت عمده این گلدان را سفارش دهند.

مرکز پخش گلدان پلاستیکی ساده

مشخصات گلدان پلاستیکی باکیفیت

مشخصات گلدان پلاستیکی باکیفیت

گلدان پلاستیکی با کیفیت از مواد اولیه مرغوب ساخته می شود. این گلدان از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و در کف آن چندین سوراخ برای ایجاد زهکشی مناسب خاک تعبیه شده است. این محصول در دو نوع با زیره و بدون زیره در بازار وجود دارد که نوع زیره دار آن می تواند آب اضافی ریخته شده به گلدان را در خود جای دهد و از کثیف شدن محیط جلوگیری نماید.

این نوع گلدان نسبت به رطوبت و حشرات موذی کاملا مقاوم بوده و تحت تأثیر این موارد دچار هیچ گونه آسیب و تخریبی نمی ‌گردد. گلدان پلاستیکی باکیفیت مقاومت بالایی نسبت به نوسانات دمایی نیز دارد و در یخبندان و دماهای بسیار بالا دچار ترک یا تغییر شکل ظاهری نمی گردد. این محصول در عین کیفیت بسیار بالا از قیمت ارزانی نیز نسبت به انواع گلدان های دیگر برخوردار است و می ‌تواند توسط همگان خریداری و جهت نگه داری انواع گل های زینتی و آپارتمانی مورد استفاده قرار گیرد.

فروشنده گلدان پلاستیکی ساده

فروشنده گلدان پلاستیکی ساده فروشنده گلدان ساده پلاستیکی این محصول را با کیفیت بسیار عالی در ابعاد و رنگ های مختلف در اختیار خریداران این محصول قرار می ‌دهد. این فروشنده برای شناساندن و معرفی بیشتر انواع مختلف این گلدان از وب سایت اختصاصی خود استفاده نموده و همه انواع این گلدان را به همراه مشخصات آنها به طور کامل در سایت فروشگاهی ذکر کرده است تا خریداران بتوانند تنها با مراجعه به این سایت از انواع گلدان پلاستیکی ساده ارائه شده توسط فروشنده به بازار مطلع شوند و پس از استعلام قیمت نسبت به سفارش این محصول در تعداد مورد نظر اقدام نمایند.

فروشنده این گلدان قادر به تامین هر مقدار از نیاز خریداران می باشد و حتی تامین نیاز صادر کنندگان این کالا را به خوبی و با حداقل قیمت ممکن می تواند انجام دهد.

ارسال سفارشات بدون محدودیت مکانی بوده و به هر نقطه ای از کشور پهناور ایران با حداقل هزینه انجام می شود.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *