گلدان های نرده ای

گلدان های نرده ای یکی از انواع گلدانهای جدید موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست هستند.

این دسته از گلدانها با قیمتی بسیار عالی ارائه می شوند تا تمامی افراد بتوانند به راحتی اقدام به خرید این محصول کنند.

در حال حاضر انواع مختلفی از گلدانهای نرده ای پلاستیکی در بازار توسط هیراد پلاست عرضه می شوند که هر یک نسبت به دیگری، فروش و زیبایی منحصر به فردی دارند.

در این مطلب ما قصد داریم هر آنچه که شما عزیزان بایستی از گلدان های نرده ای پلاستیکی بدانید، ارائه دهیم.

پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

گلدان پلاستیکی گلدان های نرده ای

 

گلدان پلاستیکی گلدان های نرده ای

معمولا به هنگام مراجعه به یک گلخانه برای خرید گل و گیاه، اولین چیزی که می تواند بعد از انواع و اقسام گل‌ها نظر شما را به خود جلب کند، گلدانهای پلاستیکی هستند که در ابعاد مختلف به عنوان بستر گل و گیاه به کار گرفته شده اند. این گلدانها معمولا در یک طرح مشخص در بازار وجود دارند و تنها ابعاد آنها است که تغییر می کند.

اگر با دقت تر به این گلدانها بنگرید، مشاهده می کنید که طراحی آنها به گونه ای ارائه شده تا بتوانند در مدت زمان بسیاری به نگهداری از گل و گیاه‌ ها بپردازند. حال یک به یک به مشخصات منحصر به فرد این گلدانها اشاره می‌ کنیم:

  • پایه‌ها به گونه ای طراحی شده اند تا با یک ارتفاع مناسب زمینه عبور اکسیژن از زیر گلدان را برآورده کنند.
  • در زیره گلدان سوراخی وجود دارد که به هنگام آب دهی، آب اضافی را خارج کند.
  • برخی از این گلدانها مناسب گل و گیاه هایی هستند که باید روزانه خاک آن ها نمدار باشد، لذا به همراه یک زیر گلدانی برای ریختن آب در آن ها تولید می شوند.
  • دیواره گلدان به نوعی از که از بدنه گل و گیاه محافظت می کند.
  • لبه گلدان به گونه ای طراحی شده تا از ریختن خاک به بیرون محافظت کند.

انواع گلدان های نرده ای

 

انواع گلدان های نرده ای

حال که به صورت اختصاصی با گلدان های نرده ای گلخانه ای آشنا شدید، به سراغ معرفی انواع گلدانهای نرده ای گلخانه ای می رویم تا اطلاعات بیشتری از این محصول پرکاربرد را به دست آورید.

انواع مدل های کوچک پلاستیکی

گلدانهای نرده ای کوچک، دسته گلدانهایی هستند که معمولا برای کاشت انواع گیاهانی همچون کاکتوس‌ ها به کار گرفته می شوند.

انواع مدل های دسته دار

گلدانهای پلاستیکی نرده ای دسته دار، دسته گلدانهایی را شامل م ی‌شوند که طرح و ابعاد آنها کاملا شبیه به گلدانهای سرامیکی طراحی شده و زیبایی بی نظیری را به خود اختصاص داده اند.

انواع مدل ها به همراه زیرگلدانی

این دسته از گلدانهای پلاستیکی نرده ای گلخانه ای نیز دارای طرفداران بسیاری هستند، زیرا؛ معمولا به عنوان گلدانهای همیشگی استفاده شده و مانند دیگر گلدان پلاستیکی نردهای گلخانه ای به عنوان گلدان موقت استفاده نمی شوند.

گلدان های نرده ای رنگی

در این دسته، تمامی انواع گلدانهای پلاستیکی نرده ای جای می گیرند. یکی از مزایای خرید گلدان پلاستیکی نرده ای گلخانه ای نیز دقیقا همین موضوع است، مناسب برای انواع سلیقه‌ ها.

قیمت بی نظیر این محصول

 

قیمت بی نظیر این محصول

همان طور که مشاهده کردید، گلدان های نرده ای دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای خصوصیات مختلفی هستند. از این رو می توان گفت که علت اصلی تفاوت قیمت بین این دسته از گلدان ها در واقع خصوصیات مختلف آن‌ها است.

  • هر گلدان، با توجه به نوع طرح، ابعاد، رنگ و کاربردی که دارد می تواند قیمتهای مناسبی را به خود اختصاص دهد. از سویی دیگر، روش خریدی که افراد برای بدست آوردن گلدان نیز انتخاب می کنند نیز تاثیر مستقیم روی قیمت این محصول دارد.
  • به عنوان مثال، اگر شما یک گلدان دسته دار پلاستیکی را از فروشگاه های سطح شهر با قیمت 20 هزار تومان خریداری کنید، می توانید همان گلدان را در فروشگاه های اینترنتی مانند هیراد پلاست با قیمت بسیار ارزان تر پیدا کنید. دلیل اصلی این موضوع نیز این است که خرید اینترنتی دقیقا مساوی است یا حذف واسطه ها. خرید به صورت حضوری دارای انواع واسطه های مختلف است و همچنین موارد دیگر نیز باعث می شود تا قیمت نهایی بالا باشد.

اما، خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی می تواند هزینه بسیار مناسبی را برای شما رقم بزند، زیرا؛ در این نوع فروش شما با حذف تعداد بسیاری از واسطه ها رو به رو خواهید شد و همین موضوع باعث می شد تا قیمت نهایی بسیار کمتر چیزی باشد که در فروشگاه های سطح شهر دیده می شود. پس با خرید اینترنتی گلدان های نرده ای از هیراد پلاست، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

خرید گلدان های نرده ای

 

خرید گلدان های نرده ای

به علت پرطرفدار بودن این دسته از گلدان‌ها همواره خرید گلدان های نرده ای دارای رونق بسیاری بوده است. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به خرید این محصول با کیفیت بسیار مناسب و قیمتی بسیار عالی بپردازید.

نکته حائز اهمیت در این بین این است که هیراد پلاست این امکان را به شما می دهد که این خرید را به صورت عمده و یا جزئی انجام دهید. این موضوع به این معناست که هیراد پلاست سعی بر این داشته تا هدف خود را روی دو دسته از خریداران یعنی افرادی که به خرید این گلدانها برای مصارف خانگی می پردازند و افرادی که برای مصارف دیگر از آن استفاده می کنند، قرار دهد.

پس فرقی نمی کند که شما بخواهید گلدان های نرده ای را به تعداد کن و یا به تعداد زیاد خریداری کنید، زیرا؛ هیراد پلاست همواره آماده است تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب در هر تعدادی که مد نظرتان است را برای شما ارائه دهد. در این مطلب دانستید که گلدان های نرده ای چیست و انواع آن کدام اند. همچنین دانستید که خرید اینترنتی این گلدانها می تواند قیمت نهایی بسیار ارزان تری را نسبت به خرید حضوری برای شما داشته باشد. پس می توانید به راحتی از طریق تولید و پخش هیراد پلاست، اقدام به خرید این گلدانها با کیفیتی بسیار عالی کرده و در محل مورد نظر شما که می تواند گلخانه، حیاط خلوت، محل استراحت محل کارتان و غیره استفاده کنید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *