گلدان از جمله وسیله های مورد نیاز گلخانه ها و دوستداران گیاه است و انواع مختلفی از جمله پلاستیکی و سفالی دارد که پلاستیکی های رنگارنگ رایج تر از سفالی ها هستند. گلدان پلاستیکی ویژگی های متنوع و جالبی دارد. قیمت گلدان پلاستیکی نسبت به گلدان سفالی نیز کمتر و ارزان تر است، همچنین این گلدان ویژگی مهمی از‌ جمله نشکن بودن دارد‌. برای آشنایی بیشتر با این گلدان حتما ادامه مطلب را بخوانید‌.

مرکز فروش گلدان پلاستیکی

راهنمای خرید گلدان پلاستیکی

راهنمای خرید گلدان پلاستیکی قبل از خرید هر چیزی نیاز است که شما کاربرد و طرح و رنگ و جنس و شکل را با دانایی کامل و سلیقه خود مشخص و انتخاب کنید و البته بهتر است برای این کار از متخصص آن کار کمک بگیرد.

برای خرید گلدان نیز باید به چند نکته توجه کنید ولی اگر گلدان پلاستیکی را در نظر دارید با این ها را هم بدانید که گلدان پلاستیکی برای داخل خانه و محل هایی پر از گل مثل گلخانه مناسب تر است چرا که در آن جا نیاز به تعویض سریع است چرا که گل ها بسیار سریع رشد می کنند و ویژگی کاملا مناسب گلدان پلاستیکی برای این کار سبک و نشکن بودن است که باعث تعویض راحت گل می شود.

و اما اگر گل شما دیر رشد می کند یا درخت است و برای دم در یا شرکت ها و یا جاهای تشریفاتی است، بهتر است که گلدان سفالی بزرگ باشد.

ولی از دیگر نکات برای خرید گلدان پلاستیکی:

  1. اولین چیز بعد از تعویض راحت این گلدان رنگ های متفاوت و سایز های بسیار کوچک آن است که می توانند هر جایی را به زیباترین مکان تبدیل کند.
  2. دومین مورد انواع مختلف آن از جمله خورجینی و آویزانی و ساده است که اگر شما برای میله تراس می خواهید گلدان خورجینی پلاستیکی مناسب تر و آویزانی برای جاهایی مثل ایوان ها یا گلخانه های کوچک یا حتی تراس ها نیز است‌.
  3. سومین نکات طرح های روی آنها است که زیبایی های متفاوتی دارد که شما بر طبق سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید.
  4. چهارمین مورد شکل آنها که به صورت دایره، مربع و مستطیل است، این اشکال را نیز بسته به اندازه جای آنها و سلیقه خود انتخاب کنید که البته شکل دایره ای برای کنار پنجره و مربع و مستطیل به اندازه ها بزرگ در حیاط رایج هستند.

قیمت روز گلدان پلاستیکی

قیمت روز گلدان پلاستیکی فروش گلدان پلاستیکی به دلیل افزای علاقه مندان به گل نیز افزایش پیدا کرده که این باعث پاکیزگی هوا نیز شده است.

از آنجایی که پلاستیک از نفت ساخته می شود، قیمت روز این گلدان پلاستیکی با افزایش قیمت نفت نیز افزایش یافته و با کاهش آن نیز کاهش می یابد ولی دلیل دیگر افزایش قیمت آن افزایش متقاضیان آن نیز است.

برای اطلاع دقیق از قیمت این گلدان ها که در مکان ها و سایت های مختلف، متفاوت است و قیمت دقیق و مشخص و تکی ندارد، می توانید با تماس به سایت ها و یا رفتن به مراکز های پلاستیک فروشی مراجعه کنید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *