صندلی پلاستیکی تراس

اگر برای مراسمات خود به دنبال خرید صندلی هستید و به صندلی های بدون دسته نیاز دارید، باید مرکز پخش انواع صندلی پلاستیکی بدون دسته در تهران را بشناسید تا با خیال راحت به این مراکز سر بزنید و خرید خوب و رضایت بخشی داشته باشید.

✔ قبل از خرید این صندلی های پلاستیکی برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید لازم است که درباره مزیت ها و ویژگی های صندلی پلاستیکی بدون دسته اطلاعات کافی داشته باشید.

پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

صندلی پلاستیکی تاشو بدون دسته

 

ویژگی های بهترین صندلی پلاستیکی

برای ویژگی های بهترین صندلی پلاستیکی باید گفت که این صندلی ها ویژگی ها و مزیت های زیادی دارند و قطعا با دانستن این ویژگی ها اولین انتخاب شما برای کلیه مراسم های بزرگ صندلی های پلاستیکی خواهند بود.

پس برای دانستن مزیت های این صندلی های پلاستیکی بدون دسته تا پایان این بخش همراه ما باشید:

  • ✳ هزینه کمتر صندلی پلاستیکی در مقایسه با بقیه نمونه های صندلی ها مثل چوب و فلز یکی از این مزایا است؛ در واقع هزینه کمتری که این صندلی ها در تولید و توزیع دارند باعث می شود که خروجی این محصولات هم از کارخانه هزینه کمتری داشته باشد و با قیمت کمتری به بازار عرضه شوند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته ناصر

حال اگر شما جزو افرادی هستید که قیمت اجناسی که می خرید بیشتر از هر چیزی برایتان اهمیت دارد بهترین انتخاب برای شما صندلی پلاستیکی است.

  • ✅ پلاستیک به دلیل وزن کمتری که دارد نسبت به دیگر نمونه ها از راحتی بیشتری برای جابجایی و حمل و نقل برخوردار است.
  • ✅ مقاومت بالای صندلی پلاستیکی در برابر عوامل جوی باعث شده که این روزها در رستوران ها و کافه ها برای استفاده در فضاهای بازشان محبوبیت بالایی پیدا کنند، بنابراین اگر شما این صندلی ها را برای استفاده در فضای آزاد نیاز دارید، صندلی پلاستیکی می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.
  • ✅ شما می توانید این صندلی ها را به راحتی تمیز کنید و اغلب این صندلی ها فقط با استفاده از یک دستمال مرطوب نیز قابل تمیز کردن هستند و نیاز به مواد شوینده قوی ندارید.

صندلی پلاستیکی بدون دسته ناصر

  • ✅ این صندلی ها به دلیل تولید با موارد پلاستیکی با محیط زیست رابطه خوبی دارند؛ چون به راحتی می توان از محصولات بلا استفاده این صندلی ها برای بازیافت استفاده کرد، از پلاستیک آنها دوباره در تولید مواد پلاستیکی دیگر همچون گلدان پلاستیکی استفاده می شود.
  • ✅ صندلی بدون دسته پلاستیکی همانطور که گفته شد در برابر هر شرایط جوی مقاومت بالایی دارند، علاوه بر این در برابر وزن های بالا و ضربه نیز این صندلی ها بسیار مقاوم هستند پس خیال شما از بابت استحکام این صندلی ها راحت باشد.

در این بخش ما به برخی از این مشخصات پرداختیم؛ حالا شما با توجه به این مزایا می توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

صندلی پلاستیکی بدون دسته ناصر

 

انواع صندلی پلاستیکی محکم اما ارزان

صندلی های پلاستیکی دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ هستند و این تنوع دست شما را در انتخاب آنچه که می خواهید باز گذاشته است.

در نتیجه شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه خود از بین این مدل ها برای مراسمات خود انتخاب درستی داشته باشید.

انواع صندلی پلاستیکی محکم اما ارزان به شرح زیر است:

  • 1⃣ صندلی پلاستیکی ساده

خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته

  • 2⃣ صندلی پلاستیکی پایه فلزی

صندلی پلاستیکی بدون دسته قیمت

  • 3⃣ صندلی پلاستیکی طرح حصیر بافت

صندلی پلاستیکی بدون دسته حصیری

  • 4⃣ صندلی پلاستیکی حصیر بافت با پایه فلزی

صندلی پلاستیکی پایه فلز

  • 5⃣ صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی پلاستیکی تاشو بدون دسته

لازم به ذکر است که تمامی طرح های معرفی شده به غیر از طرح تاشو در دو مدل دسته دار و بدون دسته تولید می شود که رنگبندی های مختلفی هم دارد.

 

صندلی پلاستیکی بدون دسته

همانطور که در قسمت قبل گفتیم صندلی پلاستیکی بدون دسته هم در مدل ساده و تمام پلاستیک تولید دارد و هم در انواع مدل های حصیری عرضه می شود.

باید به این نکته هم توجه داشت که طرح حصیری این صندلی ها امروزه بسیار مورد پسند عموم قرار گرفته است و دلیل این طرفداری طراحی بسیار جذاب و شکیل این صندلی های پلاستیکی است که در عین سادگی بسیار ظاهری زیبا و شیک دارند.

پس اگر ظاهر این صندلی ها برای شما بسیار اهمیت دارد مدل حصیری صندلی پلاستیکی بدون دسته انتخاب کاملا مناسبی برای شما خواهد بود.

صندلی پلاستیکی تراس

 

قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته

شما برای خرید این محصولات نیاز به دانستن قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته دارید تا با توجه به قیمت انواع این صندلی ها برای خرید اقدام کنید.

صندلی پلاستیکی بدون دسته مدل های مختلفی دارد:

  1. ? صندلی بدون دسته تمام پلاستیک
  2. ? صندلی پلاستیکی بدون دسته طرح حصیری
  3. ? صندلی پلاستیکی بدون دسته پایه فلزی

برای دانستن قیمت این صندلی ها شما می توانید با واحد فروش شرکت هیراد پلاست تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق این صندلی ها باخبر شوید.

صندلی پلاستیکی تراس

 

خرید عمده صندلی پلاستیکی بدون دسته درجه یک

شما برای خرید عمده صندلی پلاستیکی بدون دسته درجه یک نیاز است به انبارهای بزرگ فروش این محصولات پلاستیکی دسترسی داشته باشید تا بتوانید با کمترین قیمت صندلی پلاستیکی را در تیراژ بالا خریداری کنید.

برای مطلع شدن از قیمت های عمده این صندلی ها و همچنین اطلاع از مکان دقیق نمایشگاه های دائمی عرضه انواع صندلی پلاستیکی می توانید با تماس با واحد فروش شرکت های پخش این محصولات مثل شرکت هیراد پلاست از اطلاعات دقیق آن با خبر شوید.

صندلی پلاستیکی با پایه فلزی

 

بزرگترین پخش کننده انواع صندلی پلاستیکی

بزرگترین تولید کننده انواع میز و صندلی پلاستیکی در ایران، شرکت بزرگ ناصر پلاستیک است.

شما برای خرید از این مجموعه بزرگ می توانید از طریق ارتباط با شرکت های پخش کننده محصولات این کارخانه همچون شرکت هیراد پلاست اقدام کرده و میز و صندلی های مدنظر خود را تهیه کنید.

تنها کافی است با یک تماس با واحد فروش این شرکت ها از آدرس دقیق نمایشگاه های دائمی این محصولات با خبر شوید تا بتوانید برای خرید حضوری به این مراکز مراجعه کنید.

علاوه بر این می توانید به صورت غیرحضوری سفارش خود را با خیال راحت و به سادگی ثبت کنید.

فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته

 

قیمت صندلی پلاستیکی در دیجی کالا

اگر دیجی کالا این صندلی های پلاستیکی را موجود داشته باشند شما می توانید صندلی مد نظر خود را به صورت تکی از این سایت تهیه کنید.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید شما از طریق شرکت های پخش این محصولات به صورت عمده قطعا برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود.

همچنین شما می توانید از بازارهای بزرگ تهران نیز این محصولات را خریداری کنید.

قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته

5 / 5. 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *