گلدان یک بستر بسیار مناسب برای نگهداری و پرورش دادن گل و گیاه در محیط های محدود مانند آپارتمان ها می باشد و با توجه به علاقه زیادی که مردم به پرورش گل دارند، انواع گلدان های پلاستیکی تولید و در کشور عرضه می گردند، مراکز تولید گلدان پلاستیکی مستطیلی شکل این محصولات را در رنگ ها و ابعاد مختلفی تولید کرده و سپس توسط شرکت های بزرگ پخش در همه جای ایران توزیع می نمایند.

مراکز تولید گلدان پلاستیکی مستطیلی

نکات مهم در انتخاب گلدان پلاستیکی آویز

گلدان پلاستیکی مستطیلی

ما انسان ها به طور طبیعی و از نظر روحی تناسبات عمیقی با محیط زیست و گل و گیاه داریم و بودن در کنار این مظاهر زیبایی و سرسبزی حس و حال خیلی خوبی به همه ما می دهد و باعث می شود که از فشار های روحی ناشی از کار و زندگی پرمشغله شهری در دنیای امروزی تا حد زیادی کاسته شود.

از این رو اکثر مردم به دنبال راهی هستند که بتوانند بخش کوچکی از محیط زیست و طبیعت را به محیط های بسته و محدود خانه های خود بیاورند و با توجه به اینکه خانه های امروزی آپارتمانی بوده و فاقد باغچه و حیاط می باشند، بهترین وسیله ای که با آن می توان به این هدف رسید گلدان های پلاستیکی می باشند.

یک مدل از این گلدان ها که امروزه تا حد زیادی مورد توجه مردم قرار گرفته اند، گلدان های پلاستیکی آویز می باشند، که می توان آن ها را از سقف یا هر جای دیگری آویزان کرد، اما نکات مهمی که باید در انتخاب کردن گلدان پلاستیکی آویز حتما مد نظر قرار دهید، شامل موارد زیر هستند:

  • اولین نکته توجه به جنس، رنگ بندی، مدل و گنجایش گلدان است و خیلی مهم است که رنگ و مدل این گلدان ها با سایر وسایل منزل شما هماهنگ باشد.
  • شما باید به استحکام و مقاومت بالای بخش آویز این وسایل دقت کنید تا قدرت نگه داشتن گلدان و گل را داشته باشد و از بلندی بر زمین نیفتد.
  • شما باید با توجه به نوع گلی که قرار است در داخل گلدان بکارید و اینکه آیا این گل تکثیر پیدا می کند یا نه، یک گلدان با اندازه مناسب را برای آن انتخاب کنید.
  • متریال مورد استفاده در تولید این گلدان ها نیز خیلی مهم است و بهترین نوع آن ها پلاستیکی می باشند، چون اگر هم به دلیلی بر زمین بیفتند هرگز نخواهند شکست.

مختصری درباره فرآیند تولید گلدان پلاستیکی

مختصری درباره فرآیند تولید گلدان پلاستیکی کارخانه های صنعتی بزرگی که در زمینه تولید کردن انواع و اقسام محصولات پلاستیکی در سطح کشور ما فعالیت می کنند، نمونه های مختلفی از گلدان های پلاستیکی را نیز تولید کرده و روانه بازار های مصرف سطح کشور ما می سازند.

  • این مراکز برای تولید کردن گلدان پلاستیکی از یک قالب کمک می گیرند، که آن را با شکل و ابعاد مورد نظر خود می سازند و قسمت بالایی آن را باز می گذارند تا بتوانند مواد پلیمری مذاب را در داخل آن بریزند.
  • حال قالبی که حاوی مواد پلاستیکی داغ است در شرایطی با دمای مناسب قرار می گیرد تا به آرامی سرد شود و دمای ماده مذاب بیفتد و حالت آن به جامد تغییر کند و گلدان مورد نظر ساخته شود، در این مرحله است که گلدان از قالب خارج می شود.
  • در صورتی که تولید کننده ها قصد داشته باشند که گلدان های رنگی تولید کنند، رنگ مورد نظر را که معمولا پودری است در همان ابتدا در داخل مایع پلیمری حل می کنند و بعد محصول مورد نظر را به وسیله آن تولید می نمایند.
  • به این ترتیب رنگ به خورد مواد اولیه تشکیل دهنده گلدان می رود و این موضوع باعث می شود که محصول از حداکثر ثبات رنگی برخوردار باشد و هیچ عاملی موجب از بین رفتن رنگ و جلای آن نگردد.

پس متوجه شدید که گلدان های پلاستیکی را با روش تزریق کردن پلاستیک در داخل قالب های از پیش ساخته شده و آماده تولید می کنند، که سریع ترین و راحت ترین راه می باشد.

آشنایی با گلدان پلاستیکی پایه دار

آشنایی با گلدان پلاستیکی پایه دار یکی از شیک ترین و زیباترین انواع گلدان هایی که در بازار های مصرف وجود دارند، گلدان پلاستیکی پایه دار می باشد که در قسمت زیرین آن پایه نسبتا بلندی با طرح های مختلف قرار می گیرد و حالت اشرافی خیلی خاصی به آن می بخشد، از این مدل گلدان ها می توان در داخل عمارت ها، در پارک ها و فضای سبز شهری، در تالار ها و سالن های پذیرایی و حتی در گوشه و کنار حیاط خانه ها استفاده نمود و به این ترتیب بر زیبایی و جذابیت محیط مورد نظر افزود و سلیقه خود را به رخ همگان کشید.

این گلدان ها ممکن است حالت کاسه ای و کروی داشته باشند و یا اینکه به صورت چند ضلعی و زاویه دار ساخته شده باشند، که افراد می توانند با توجه به نوع دکوراسیون منازل و سلیقه خود یکی را انتخاب کنند، چون مدل کروی برای دکورهای اشرافی مناسب است و مدل چند ضلعی برای چیدمان مدرن، با توجه به ابعاد و اندازه های نسبتا بزرگی که این گلدان ها دارند، کاشت گل هایی با برگ های پهن و بزرگ در داخل آن ها توصیه می شود که جلوه خیلی بهتری به آن ها می بخشند و بیشتر به چشم می آیند.

مراکز پخش گلدان پلاستیکی مستطیلی

مراکز پخش گلدان پلاستیکی مستطیلی مراکزی که در عرصه توزیع و پخش گلدان پلاستیکی در سطح کشور ما فعالیت می کنند، انواع و اقسام گلدان پلاستیکی مستطیلی و کروی شکل را به صورت یکجا از کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند و آن ها را به وسیله ماشین های حمل بار به شعبه ها و دفاتر خود در شهر های مختلف ارسال می نمایند.

این مراکز به دلیل اینکه مسئول پخش مستقیم این محصولات هستند و آن ها را در حجم عمده و به صورت بی واسطه به فروش می رسانند، در نتیجه سود خیلی کمی برای فروش آن ها در نظر می گیرند و این محصولات را با نرخ مقرون به صرفه ای به دست مصرف کننده ها می رسانند.

با این اوصاف خرید گلدان پلاستیکی از مراکز پخش اصلی این محصولات می تواند با هزینه خیلی کمتری صورت بگیرد و این مساله می تواند به نفع مصرف کننده ها تمام شود و به کاهش نرخ تورم داخلی هم کمک کند، آن دسته از عزیزانی که قصد خرید این گلدان ها را دارند می توانند برای سفارش و خرید هر چه سریع تر و راحت تر آن ها از درگاه های فروش آنلاین مختلف استفاده کنند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *