یخدان سفری

یکی از انواع محصولاتی که امروز می توانید با قیمتی عالی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنید، یخدان سفری در انواع حجمهای مختلف است. این دسته از محصولات امروزه با قیمتی عالی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست ارائه می شوند تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با قیمتی عالی نسبت به خرید آن اقدام کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به هر آنچه که می بایست در رابطه با یخدان سفری بدانید، بپردازیم و بهترین روش خرید این محصول را نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع یخدان سفری تولید شده در ایران

 

انواع یخدان سفری تولید شده در ایران

یخدان سفری بسیاری امروزه تولید شده و در فروشگاه هیراد پلاست برای فروش عرضه می شوند. این دسته از یخدانها می توانند گزینه بسیار بهتری از آب کردن و همچنین یخ بستن بطریهای پلاستیکی معمولی باشند. در این بخش به معرفی انواع یخدان سفری می پردازیم.

یخدان سفری دسته دار

این دسته از یخدانها همانطور که از نامشان پیداست، برای حمل دارای یک دسته هستند که افراد می توانند با استفاده از این دسته نسبت به خرید نگهداری یخدان خود اقدام کنند. این کلمنها در ابعاد مختلف تا به امروز تولید شده اند.

انواع مدل های چرخ دار

پس از دسته دار، نوبت به یخدان سفری چرخ دار می رسد. این محصولات حمل بسیار عالی را با خود به همراه دارند و باعث می شوند تا شما بتوانید حجم بیشتری از خوراکیها را با خود حمل کنید. این محصول با قیمتی بسیار عالی توسط هیراد پلاست عرضه می شود.

انواع یخدان بزرگ و کوچک

این دسته از یخدانها ظاهری معمولی دارد و در ابعاد بزرگ و کوچک ساخته شده است. می توانید با توجه به رنگ مورد علاه خود اقدام به خرید یکی از این دو کلمن کنید.

جنس یخدان سفری از چیست؟

 

جنس یخدان سفری از چیست؟

یخدان سفری  تا به این جای مطلب به عنوان یکی از بهترین محصولات از تمامی جوانب معرفی شده است که از پلاستیک یونولیتی تولید می شود. شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه هیراد پلاست با بهترین قیمت خریداری کرده و در سفرها یا پیکنیکها از آن استفاده کنید.

یافتن مواد غذایی در یخدان سفری یونولیت به هنگام سفر به طور فزاینده ای آسان تر می شود و همچنین این محصول ماده ای ایده آل برای جایگزینی سایر گزینه های مشکل ساز به دلیل ویژگی های زیر:

  • این ماده بسیار بهداشتی است و با مواد اولیه کاملا طبیعی ساخته شده است.
  • کیفیت اصلی محتوا را بدون دخالت در طعم، بو یا رنگ آن حفظ می کند.
  • از آنجایی که به راحتی بازیافت می شود و همچنین بدون هیچ مشکلی قابل استفاده مجدد است، به محیط زیست احترام بیشتری می گذارد.
  • BPA یا هر نوع ماده ای را به سمت مواد غذایی موجود در آن منتقل نمی کند.
  • دماهای بسیار بالا و بسیار پایین را تحمل می کند، بنابراین می توان از آن برای محصولات گرم و سرد استفاده کرد.

قیمت یخدان مسافرتی پلاستیکی

 

قیمت یخدان مسافرتی پلاستیکی

یخدان مسافرتی پلاستیکی عرضه شده توسط هیراد پلاست قیمت بسیار مناسبی را برای خود به همراه دارد. این محصولات در حال حاضر توسط هیراد پلاست بدون واسطه به فروش می رسد و علت اصلی ارزان بودن قیمت این محصول نیز به همین دلیل است. شما می توانید به راحتی از طریق کارشناسان مطرح هیراد پلاست به اطلاع از قیمت این محصول بپردازید.

قیمت یخدان مسافرتی پلاستیکی

 

پرفروش ترین یخدان مسافرتی کدام است؟

یخدان سفری بزرگ یکی از محصولاتی است که برای سفرهای خانوادگی از آن استفاده می شود. استفاده از این محصول نسبت به بطریهای پلاستیکی یخ زده مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. اگر بخواهیم به یکی از بهترین مزایای این دسته از یخدانها اشاره داشته باشیم باید بگوییم که پلاستیک در مکانهای بی شماری یافت می شود و مشکل اصلی این است که تجزیه نمی شود، که باعث می شود در نهایت به قطعات میکروسکوپی تقسیم شود که ما قادر به درک آن با چشم خود نیستیم.

آنها به عنوان میکروپلاستیک (ذراتی با قطر کمتر از 5 میلی متر) شناخته می شوند و مسئول بسیاری از آلودگی اقیانوسها و محیطهای مختلف آبی هستند و همچنین استفاده بیش از اندازه از آنها می تواند برای سلامتی ما نیز مضر باشد. از این رو استفاده از یخدانها می تواند علاوه بر تامین سلامتی شما، به نگهداری از محیط زیست نیز منجر شود.

مرکز تولید یخدان سفری ارزان کجاست؟

 

مرکز تولید یخدان سفری ارزان کجاست؟

در حال حاضر، هیراد پلاست به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز تولید یخدان پلاستیکی معرفی می شود. اگر قصد دارید با قیمتی عالی اقدام به خرید یخدان پلاستیکی سفری کنید، بهترین انتخاب این است که هیراد پلاست را برای خود به همراه داشته باشید. هیراد پلاست با ارائه مناسب ترین یخدانهای سفری، این زمینه را برای شما ایجاد می کند تا با قیمتی عالی نسب ت به خرید یخدان سفری ارزان اقدام کنید. همین حالا می توانید با کارشناسان مطرح هیراد پلاست، برای خرید یخدان پلاستیکی سفری ارتباط برقرار کنید.

قیمت یخدان پلاستیکی عمده

 

قیمت یخدان پلاستیکی عمده

قیمت یخدان سفری عرضه شده توسط هیراد پلاست بسیار مناسب است و علت اصلی این موضوع نیز حذف واسطه ها و فروش مستقیم می باشد. زمانی که شما بتوانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست نسبت به خرید این دسته از محصولات اقدام کنید، به طبع می توانید محصولی را برای خود داشته باشید که از کیفیت و همچنین قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

برای مشاهده کردن قیمت یخدان سفری، کافیست به فروشگاه هیراد پلاست مراجعه کرده و سپس به بخش کلمنها مراجعه کنید و از آن جا نسبت به مشاهده کردن قیمت این محصول اقدام کنید. می توانید از همان قیمت نیز به ثبت سفارش خود پرداخته و این محصول را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

یخدان سفری دیجی کالا

 

یخدان سفری دیجی کالا

یکی از روشهای خرید یخدان سفری، استفاده از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به خرید یخدان سفری کنید، اما باید این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه تخصص محصولات پلاستیکی معرفی نمی شود. از این رو ممکن است محصولات بی کیفیتی برای شما ارسال شود. شما می توانید با انتخاب هیراد پلاست به راحتی به خرید انواع یخدان سفری پرداخته و از کیفیت محصول خود اطمینان کامل را به عمل بیاورید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *