گلدان پلاستیکی مستطیلی

افرادی که در زمینه باغبانی به فعالیت می پردازند، می انند که گلدانهای پلاستیکی تا چه اندازه به عنوان یک محصول بی نظیر و عالی برای نگهداری از گیاهان معرفی می شوند. این دسته از گلدانها که در انواع طرحها و رنگهای مختلف تولید می شوند به عنوان محصولی برای فروش عرضه می شوند که بستر مناسبی برای تمامی گیاهان هستند. یکی از انواع این گلدانها، گلدان پلاستیکی مستطیل باغبانی است که در انواع سایزهای مختلف برای فروش عرضه شده است. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با گلدان پلاستیکی مستطیلی باغبانی بپردازیم.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

 

ابعاد گلدان پلاستیکی مستطیلی

مهم ترین ویژگی که شما در گلدان پلاستیکی مستطیلی که برای خرید آن را مد نظر دارید، وجود دارد توجه شما به سایز گل و گیاه خود و در ادامه به فضای مورد نظر برای استفاده از آن می تواند مهم ترین انتخاب شما باشد. در شرکت هیراد پلاست انواع گلدان پلاستیکی مستطیلی در ابعاد گوناگون برای تمامی سلیقه ها روزانه تولید و به بازار عرضه می شود. بسته به نیاز شما و فضایی که دارید می توانید از سایزهای مختلف این محصول استفاده کنید. برای مثال گلدان پلاستیکی مستطیلی سایز بزرگ تولید شده در شرکت هیراد پلاست از چهل سانتیمتر ارتفاع با سایز دهانه 35 سانتیمتر تا اندازه های بزرگتر و دهانه های گشاد تر را شامل می شود. علاوه برا فضای لازم شکا باید توجه خاصی به نوع گیاه خود و سرعت رشد آن و ریشه هایش داشته باشید.

چرا که اگر اطلاعاتی راجع به سرعت رشد خود و ریشه گیاه خود نداشته باشید، در ابتدا که آن کوچک می باشد اقدام به خریداری گلدان در سایز کوچک می کنید و طی هفته های اول می بینید که گیاه شما خشک می شود چون در ظاهر رشد کمی دارد ولی ریشه هایی عمیق و بزرگ دارد که سرعت رشد آن بالا می باشد. بنابراین هم گیاه خود را از بین برده اید و هم گلدان بدون گیاه دیگر به درد نمی خورد. پس با آگاهی کامل از گیاه خود اقدام به خرید سایز مورد نظر گلدان پلاستیکی مستطیلی برای خود باشید. ما اینجا در هیراد پلاست با تولید محصولات بر پایه علم و به کمک شما همراهان عزیز، به گیاه شما علاوه بر زیبایی ظاهری، حیات می بخشیم. با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانیم اطلاعات بیشتری راجع به این محصول جذاب تولیدی شرکت هیراد پلاست، بپردازیم.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

 

گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ

حال با شماییم تا بهترین گزینه برای گیاهان سایز بزرگ شما و یا گیاهانی که نمای کوچک دارند ولی سرعت رشد ریشه هایشان بالا می باشد و یا ریشه های عمودی و طویلی دارند را به شما معرفی کنیم. گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ تمام نیاز شما برای نگهداری این دسته گیاهان ذکر شده را فراهم می کند تا دیگر نگرانی بابت خشک شدن و از دست رفتن گیاه خود نباشید. گلدانهای سفالی و یا سرامیکی وقتی در سایز بزرگ استفاده می شوند باعث می شوند تا نقطه ضعف های آن بیشتر از پیش به نمایش گذاشته شود. برای مثال سایز بزرگ گلدانهای سفالی یا سرامیکی همانند گلدانهای کوچک خود در خطر شکستن و لب پر شدن هستند.

با این تفاوت که در سایز بزرگ سفالی یا سرامیکی این خطر، به دلیل افزایش سطح و کاهش استحکام، چند برابر می شود. از طرفی سرامیک سایز کوچک به نسبت خود سنگینی قابل توجهی را داراست که حال با افزایش سایز آن وزن آن نیز چند برابر شده است. در مقابل گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ با استفاده از ضخامت لازم برای تولید بدنه آن از پلاستیک شما را قادر می سازد نه تنها گلدان شما را از ضربه و اعمال فشار مقاوم سازد، بلکه می توانید براحتی آن را آویزان کنید چون در صورت افتاد بر زمین نیز مقاومت لازم را دارد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

از طرفی وزن پایین این گلدانها سبب می شود که حمل و نقل ساده در انتظار شما باشد. از دیگر مزیتهای گلدان پلاستیکی مستطیلی تولیدی شرکت هیراد پلاست می توان به تنوع رنگ و طرح فراوان آن اشاره کرد به طوریکه به جرأت می توان گفت شما می توانید متناسب با هر رنگ گلی، گلدانی منطبق با آن از شرکت ما تهیه کنید. علاوه بر تطبیق با رنگ گیاه خود شما می توانید گلدان پلاستیکی خود را با در نظر گرفتن طرح و رنگ دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و یا تلفیقی از هر دو مورد می تواند یکی از انتخابهای شما باشد.

با توجه به جنس پلاستیک استفاده شده در این محصول شرکت هیراد پلاست، به گیاهانی که رطوبت بالایی دارند کمک میکند تا با خاصیت نفوذ ناپذیری پلاستیک آب را از خود عبور ندهد. این محصول همچنین مجهز به سوراخهای زهکشی برای چرخش هوا و خالی کردن آب اضافه داده شده به گیاه می باشد.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

 

قیمت گلدان پلاستیکی مستطیلی

برای اطلاع یافتن از قیمت گلدان پلاستیکی مستطیلی دو راه در مقابل شما وجود دارد. اول اینکه حضوری به بازار رفته و به دنبال گلدان خود باشید که شاید تمام روز خود را مشغول این کار باشید و نهایتا بعد از کلی پیاده روی و صرفه هزینه، محصول مورد نظر خود را پیدا نکنید. راه دوم استفاده از خرید اینترنتی می باشد که شما بدون صرف هزینه خاصی و یا خستگی در خانه و یا محل کار خود به تمامی محصولات شرکت هیراد پلاست دسترسی پیدا می کنید که به راحتی میتوانید قیمت محصول مورد نظر خود را ببنید.

حال شما با خرید اینترنتی علاوه بر مزایای ذکر شده، باعث می شوید که هدف ما از ایجاد این سایت فروش مستقیم محصولات به شما همراهان عزیز است که باعث حذف دست دلالان بازار می شود و مقدار سودی که واسطه ها قصد دارند به دلیل واسطه بودن خود دریافت کنند را شما صرفه جویی می کنید همچنین بهترین کیفیت را با کم ترین هزینه دریافت می کنید. فقط کافیست تا به سایت هیراد پلاست مراجعه کرده و به بخش گلدان پلاستیکی دسته مستطیلی رجوع کنید. پس از انتخاب آن و تکمیل خرید خود، به راحتی درب منزل خود آن را تحویل بگیرید. هدف ما رضایت حداکثری شما همراهان عزیز می باشد. از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، سپاس گذاریم.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *