پخش یخدان یونولیتی

یخدان های یونولیتی به عنوان محصولاتی در بازار معرفی می شوند که شما می توانید با قیمتی بسیار عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست ? برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر آنها را دریافت کنید.

? قیمت یخدان یونولیتی آنقدر مناسب بوده که شما عزیزان می توانید برای سفرهای خود آن را خریداری کرده و به حمل مواد غذایی در آن بپردازید.

در این مطلب همراه ما باشید تا به هر آنچه که باید در رابطه با قیمت یخدان یونولیتی بدانید، پرداخته و بهترین روش خرید آن را بررسی کنید.

پخش یخدان یونولیتی

 

معرفی یخدان یونولیتی

❌ یخدان یونولیتی یکی از بهترین محصولات تولیدی هیراد پلاست است که با رویکرد کیفیت بالا طراحی و تولید گردیده است؛ و علاوه بر زیبایی و استحکام و کارایی بالا، قیمت مناسب از مشخصه های بارز این یخدان ها می باشد.

ابعاد یخدان یونولیتی که توسط هیراد پلاست عرضه می شود طوری طراحی شده است که بیشترین کارایی را در حمل مواد منجمد و حساس به سرما داشته باشند.

? ابعاد مختلف یخدان یونولیتی هیراد پلاست عبارت است از:

  1. یخدان فوم شماره 0.5 با طول 26، عرض 15 و ارتفاع 17 سانت
  2. یخدان فوم شماره ۱ با طول 33، عرض 19.5 و ارتفاع 16 سانت
  3. یخدان فوم شماره ۲ با طول 41، عرض 22.5 و ارتفاع 17.5 سانت
  4. یخدان فوم شماره 3 با طول 48، عرض 29 و ارتفاع 24 سانت
  5. یخدان فوم شماره 5 با طول 55، عرض 36 و ارتفاع 33 سانت
  6. یخدان فوم شماره 7 با طول 63، عرض 44 و ارتفاع 42 سانت
  7. یخدان فوم شماره 10 با طول 72، عرض 54 و ارتفاع 52 سانت

همچنین ضخامت این یخدان ها به گونه ای است که کارایی مفید برای مشتریان داشته باشد.

یخدان یونولیتی تولید شده توسط هیراد پلاست بهترین انتخاب برای حمل مواد فاسد شدنی در گرما می باشد؛ یخدان یونولیتی که در بازار گاهی اوقات به نام کولباکس نیز معرفی می شود، برای حمل ماهی ? یا میگو ? که به نام یخدان ماهی و یخدان میگو نیز شناخته می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی بسیار راحتی را با خود به همراه دارد.

? در واقع یک یخدان یونولیتی غذا را بدون توجه به جایی که می روید تازه نگه می دارد؛ همچنین می توانید غذای کودک خود را در طول سفر طولانی خود تازه و خوش طعم با استفاده از این یخدان ها نگه دارید.

چه در یک کمپ یا در حال رانندگی یک یخچال کوچک قابل حمل سفر را برای شما بسیار آسان تر می کند.

با استفاده از یخدان یونولیتی، دیگر برای تهیه غذاهای تازه و نوشیدنی های سرد مجبور نیستید به رستوران های گران قیمت بروید.

به سادگی تمام چیزهایی را که می خواهید در تعطیلات همراه خود ببرید در یخدان پلاستیکی خود نگهدارید که این کار موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها نیز می شود.

تولید یخدان یونولیتی

 

یخدان یونولیتی درب دار

یخدان یونولیتی درب دار یک نمونه از این یخدان هاست که توسط هیراد پلاست عرضه می شود و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که مهم ترین ویژگی این یخدان حفظ دما و همچنین ماندگاری مناسب و قیمت پایین است.

از جمله کاربردهای یخدان یونولیتی مسافرتی عبارت است از:

  1. حمل دارو در فواصل زمانی چند ساعت تا 1 روز ?
  2. حمل غذا در فاصله زمانی 7 ساعت ?
  3. حمل سبزیجات در فاصله زمانی یک تا دو روز ?
  4. حمل ماهی و میگو به صورت تازه ??
  5. حمل و خنک نگه داشتن نوشیدنی ها و غیره ?

یخدان یونولیتی درب دار بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند به هنگام سفر تمامی مایحتاج خود را خریداری کرده و با خود به همراه داشته باشند.

این دسته از یخدان ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند، به همین دلیل شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی نسبت به استفاده از آنها اقدام کنید، بدون این که نیاز باشد نگران خراشیدگی، فرو رفتگی یا شکستگی در آنها باشید.

سایزبندی یخدان یونولیتی

 

قیمت این محصول در دیجی کالا

دیجی کالا یکی از فروشگاه های برتر و عالی در حوزه عرضه انواع یخدان های یونولیتی است؛ اما یک فروشگاه تخصصی فروش یخدان نیست و همین موضوع باعث می شود تا قیمت یخدان یونولیتی بزرگ دیجی کالا نسبت به مراکز پخش یخدان یونولیتی بالا باشد.

? هیراد پلاست به عنوان معتبرترین و بهترین فروشگاه برای خرید انواع یخدان مسافرتی انتخاب شده است که شما می توانید به راحتی از این طریق اقدام به خرید یخدان کنید.

برای این کار کافیست تنها به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست مراجعه کرده و سپس با ثبت سفارش اقدام به خرید این یخدان کنید.

? علت این که این فروشگاه تا به امروز توانسته یخدان های خود را با بهترین قیمت و کیفیت برای افراد عرضه کند این است که همواره با حذف واسطه ها در این بین توانسته این گونه ظاهر شود و همین موضوع نیز باعث موفقیت این فروشگاه اینترنتی شده است.

بسیاری از فروشگاه ها، با عرضه محصولاتی با قیمت بالا، که عمدتا واسطه ها در این بین باعث بالا رفتن قیمت آنها شده اند، باعث می شوند که  قدرت خرید مشتریان کاهش یابد.

اما هیراد پلاست با عرضه انواع یخدان های باکیفیت توانسته به خوبی این زمینه را برای مشتریان ایجاد کند که تمامی افراد بتوانند به خرید محصولی با کیفیت بپردازند و از آن در سفرهای خود به راحتی استفاده کنند.

یخدان مسافرتی

 

قیمت عمده یخدان یونولیتی

قیمت یخدان یونولیتی عمده که توسط هیراد پلاست عرضه می شود به نسبت کیفیت عالی آن بسیار مناسب می باشد.

با توجه به اینکه یخدان یونولیت تماما مطابق با نیاز مشتری تولید می شود، مشتریانی که از یخدان یونولیتی برای حمل محصولات فاسد شدنی مانند سبزیجات و یا ماهی و میگو استفاده می کنند و بیشتر قیمت مناسب یخدان یونولیتی برای آنها اهمیت دارد می توانند هیراد پلاست را برای خرید یخدان های باکیفیت و ارزان قیمت، انتخاب کنند.

✅ قیمت یخدان یونولیت بنا بر کیفیت آن قابل تغییر است بنابراین در هنگام سفارش از مشاوره کارشناسان هیراد پلاست جهت انتخاب مناسب ترین محصول استفاده کنید و کاربرد یخدان یونولیتی را به دقت برای آنها شرح دهید.

✅ هیراد پلاست در کمترین زمان یخدان های مناسب شما را با قیمتی عالی برایتان ارسال خواهد کرد.

یخدان یونولیتی درب دار

 

صادرات یخدان یونولیتی درب دار

? هیراد پلاست به عنوان یک بازرگانی معتبر در حال حاضر به صادرات یخدان یونولیتی درب دار می پردازد تا دیگر افراد در کشورهای همسایه نیز بتوانند به راحتی نسبت به خرید محصولات باکیفیت ایرانی اقدام کنند.

هیراد پلاست یخدان یونولیتی بسیار باکیفیتی را که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و مطابق با استانداردهای روز جهان می باشند را با قیمتی بسیار عالی در حوزه صادرات قرار می دهد و باعث می شود تا نام ایران و محصولات ایرانی همواره در عرصه جهانی سربلند باشد.

خرید یخدان یونولیتی

 

کاربرد یخدان های یونولیتی درب دار

یخدان یونولیتی درب دار وسیله ای است که برای سرد نگه داشتن غذا و نوشیدنی استفاده می شود.

قبل از ظهور تکنولوژی مدرن یخدان یونولیتی تنها وسیله نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی برای مدت طولانی بود؛ آنها به طور گسترده در خانه ها، رستوران ها و سایر موسسات استفاده می شدند.

✴ امروزه از یخدانها بیشتر برای سفرهای کمپینگ، پیک نیک یا سایر فعالیت های خارج از منزل که در آن یخچال به راحتی در دسترس نیست استفاده می شود.

✴ آنها همچنین در میان افرادی که زیبایی‌ شناسی قدیمی را ترجیح می‌ دهند و می‌ خواهند حس دوران قبل را بازسازی کنند، محبوب هستند.

یخدان یونولیتی عمده

 

راهنمای خرید یخدان های یونولیتی درب دار

? راهنمای خرید یخدان یونولیتی درب دار یک منبع جامع برای هر کسی است که به دنبال خرید این محصول کاربردی است.

? این راهنما تمام اطلاعات ضروری را که باید در مورد یخدان های یونولیتی بدانید، شامل ساخت، اندازه، عایق و ویژگی های آنها را پوشش می دهد.

  • یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب یخدان باید در نظر گرفت، عایق بودن آن است. این راهنما توضیح می دهد که چگونه مواد مختلف مانند فوم و پلی اورتان بر سطح عایق در یخدان تأثیر می گذارد و باعث سرد نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدنی ها می شود.
  • اندازه یکی دیگر از ملاحظات کلیدی است؛ با راهنمایی مفید در مورد نحوه انتخاب یخدان یونولیتی با اندازه مناسب برای نیازهای شما که شامل نکاتی در مورد میزان فضای مورد نیاز شما بر اساس مدت زمان سفر و تعداد افرادی است که برای آنها پذیرایی خواهید کرد.
  • از دیگر ویژگی های مهمی که در این راهنما به آن پرداخته شده است می توان به دوام، سهولت استفاده و قابل حمل بودن اشاره کرد.

به طور کلی، راهنمای خرید یخدان یونولیتی درب دار یک منبع ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال خرید آگاهانه این محصول است.

هیراد پلاست، تمام اطلاعات لازم را برای کمک به شما در انتخاب محصول مناسب که نیازها و انتظارات خاص شما را برآورده می کند، ارائه می دهد و تجربه موفق و لذت بخشی در فضای باز را تضمین می کند.

فروش یخدان یونولیتی

 

علت پر فروش بودن یخدان ها در چیست؟

یخدان های یونولیتی در گذشته بسیار محبوب بودند و امروزه نیز به دلایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله:

1. ✔ نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی

یکی از دلایل اصلی محبوبیت یخدان های یونولیتی این است که به مردم اجازه می دهند مواد غذایی را برای مدت طولانی تری نگهداری کنند؛ قبل از ظهور یخچال، مردم مجبور بودند برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی خود به روش های مختلفی مانند نمک پاشی یا دود کردن اعتماد کنند، با این حال این روش ها اغلب بی‌ اثر بودند و بسیاری از مردم به دلیل فساد، مقدار قابل توجهی غذا را از دست می‌دادند.

2. ✔ جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی

یخدان های یونولیتی راه مطمئن تری برای تازه نگه داشتن غذا ارائه می دهند؛ با قرار دادن یخ در داخل این یخدان، می توان دما را به اندازه ای کاهش داد که رشد باکتری ها و سایر میکرو ارگانیسم هایی را که باعث خراب شدن غذا می شوند، کاهش داد. این بدان معناست که مردم می توانند اقلام فاسد شدنی مانند گوشت، محصولات لبنی و سبزیجات را برای مدت طولانی تری بدون ترس از فساد نگهداری کنند.

3. ✔ قیمت ارزان

یکی دیگر از دلایل محبوبیت یخدان یونولیتی این است که نسبتا مقرون به صرفه و نگهداری آن آسان است. بر خلاف یخچال ها که به برق و سیستم های مکانیکی پیچیده نیاز دارند، جعبه‌ های یخ صرفا به یک منبع یخ و تمیز کردن منظم نیاز دارند تا به درستی کار کنند؛ این امر باعث می شود که آنها برای افراد مختلف در زمینه‌ های اقتصادی-اجتماعی مختلف قابل دسترس باشند و حتی کسانی که منابع محدودی دارند از استفاده از آنها بهره ببرند.

به طور کلی، یخدان های یونولیتی به دلیل اثر بخشی آنها در حفظ مواد غذایی، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده و نگهداری محبوب می باشند و همچنان پر فروش هستند.

یخدان یونولیتی

 

هیراد پلاست، مرکز فروش یخدان یونولیتی در تهران

یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مشتریان این است که یخدان یونولیتی از کجا بخرم؟ ?

ما در هیراد پلاست به عنوان مرکز پخش یخدان یونولیتی و به طور کلی پخش یخدان مسافرتی، بهترین یخدان های یونولیتی موجود در بازار را ارائه می دهیم.

محصولات باکیفیت ما به گونه ای طراحی شده اند که غذا و نوشیدنی های شما را برای مدت طولانی سرد نگه می دارند و آنها را برای فعالیت های خارج از منزل مانند کمپینگ، پیک نیک و سفرهای ساحلی مناسب می کند.

  • یخدان های یونولیتی ما از مواد بادوام ساخته شده اند که می توانند در شرایط آب و هوایی سخت و حمل و نقل خشن مقاومت کنند؛ همچنین تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است و تضمین می کند که برای سال های طولانی دوام می آورند.

هنگام خرید یخدان از هیراد پلاست، می توانید مطمئن باشید که یک محصول درجه یک و با قیمتی مقرون به صرفه دریافت می کنید.

ما طیف گسترده‌ ای از اندازه‌ ها و طرح ها را برای رفع نیازهای خاص شما ارائه می‌ دهیم، بنابراین چه به یک یخدان کوچک برای استفاده شخصی یا یک یخدان بزرگ برای گردش گروهی نیاز داشته باشید، ما بهترین ها را می‌ دهیم.

?آنچه ما را از سایر فروشگاه های آنلاین متمایز می کند، تعهد ما به رضایت مشتری است. ما به ارائه خدمات و پشتیبانی استثنایی به همه مشتریان خود اعتقاد داریم، به همین دلیل است که سیاست ارسال سریع را ارائه می دهیم.?

بنابراین اگر به دنبال راهی مطمئن و کارآمد برای سرد نگه داشتن غذا و نوشیدنی خود در ماجراجویی بعدی خود در فضای باز هستید، به هیراد پلاست سر بزنید.

یخدان مسافرتی درب دار

0 / 5. 0

36 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *