قیمت یخدان مسافرتی

قیمت یخدان مسافرتی که توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه می شود بسیار مناسب است و همین موضوع باعث شده تا به یکی از پر طرفدار ترین محصولات در این فروشگاه معتبر تبدیل شود. شما می توانید به راحتی از طریق این فروشگاه به خرید یخدانهای مسافرتی خود پرداخته و در سفر به استفاده از این محصولات بپردازید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با قیمت یخدان مسافرتی پرداخته و بهترین روش خرید آن را نیز به شما معرفی کنیم.

یخدان مسافرتی پلاستیکی

 

یخدان مسافرتی پلاستیکی

در دانش نامه کلمات فارسی، قطعا همان طور که می دانید به ظرف یا وسیله ای که یخ را درون آن قرار می دهند یخدان گفته می شود (وسیله ای برای نگه داشتن قطعات یخ). جالب است بدانید که در زمان های قدیم که یخچال روی کار نیامده بود و افرا می بایست برای حمل کردن برف و یخ از ارتفاعات کوه و پایین آوردن آن به داخل شهر برای درست کردن بستنی از یخدان استفاده می شد. ماده اصلی که در این وسیله به کار می رود و مانع از آب شدن یخ می شود، یونولیت یا همان فیبری است ولی برای بالا بردن مقاومت آن از روکش پلاستیکی و فلزی استفاده می کنند.

نکات مهمی که باید در رابطه با یخدان مسافرتی پلاستیکی بدانید تا بتوانید با خیالی آسوده از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به خرید آن اقدام کنید این است که یخدانهایی که برای سفر استفاده می شوند می توانند یک کلمن ساده باشند و یا مشابه با محفظه های یخ قدیمی چارچوب بزرگ تری داشته باشند. بنابراین اگر قصد سفر دارید می توانید از هر وسیله عایقی که قابلیت حفظ دما و جلوگیری از تبادل گرمایی با محیط را دارد استفاده کنید. پس به طور کلی و به یک زبان ساده، یک سرد کننده یا یخدان از دیوار عایق پلاستیکی و فوم دار تشکیل شده است. اکثر یخدانهای مخصوص سفر پلاستیکی هستند تا علاوه بر سبکی بیش تر در اثر ضربه و جابجایی کم تر آسیب ببیند.

البته یخدانهایی که برای سفر و کمپ استفاده می شوند چند تفاوت مهم با کلمنهای کوچکی که در منزل استفاده می شوند دارند که افراد می بایست به هنگام خرید، حتما این موضوع را مد نظر خود قرار دهند.

حضور این محصول در دیجی کالا

 

حضور این محصول در دیجی کالا

قطعا شما نیز با دیجی کالا آشنا هستید و می دانید که تا چه اندازه خرید از این عرضه کننده می تواند جذاب و حائز اهمیت باشد. یخدانهای مسافرتی که در دیجی کالا منتشر می شوند توسط تولید کنندگان سراسر کشور ایران ارائه شده اند. از این رو، انتخاب این که اصلا کدام کلمن برای ما مناسب است می تواند تا حد زیادی مشکل ساز باشد. نکته دیگر نیز این است که بسیاری از افراد هنوز تفاوت کلمن با یخدان را ندانسته و به خرید کلمن به جای یخدان می پردازند. دیجی کالا در این طور مواقع نیز اطلاعات واضحی را به خریدار نمی دهد. از این رو خریدار می بایست از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید یخدان مسافرتی کند.

هیراد پلاست به عنوان معتبرترین فروشگاه عرضه انواع یخدان مسافرتی معرفی می شود.

شما می توانید با انتخاب هیراد پلاست، ابتدا با کارشناسان مطرح این مجموعه به کسب اطلاعات در رابطه با یخدان مسافرتی پرداخته و سپس بهترین را برای خود انتخاب کنید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. اگر بخواهیم برخی از تفاوتهای کلمن و یخدان را نیز در این بخش به شما معرفی کنیم، موارد به شرح زیر خواهند بود:

  • یخدانهای سفری ابعاد بزرگ تر دارند و معمولا به صورت مربع و مستطیل تولید می شوند. بنابراین فضای بیش تری برای قرار دادن مواد غذایی قابل فساد دارند.
  • یخدانهای مخصوص سفر معمولا بدنه مقاوم و سنگین تری دارند. برخی از مدلها با فلز و استیل پوشانده می شوند تا در برابر گرما و ضربه مقاومت بیش تری داشته باشند.
  • یخدانهای سفری دسته های محکم و بیش تری دارند. درب برخی از یخدان های سفری به شکل ضامنی قفل و باز و بسته می شود. بنابراین ساختاری شبیه به یک کیف یا سبد دارند.
  • برخی از یخدانهای مخصوص سفر بر خلاف کلمنهای معمولی دارای طبقه بندی و تقسیم بندی هستند. این تقسیم بندی کمک می کند تا بتوانید مواد غذایی را از هم جدا کنید. مثلا لبنیات را جدا از مواد پروتئینی قرار دهید.

بررسی قیمت این محصول

 

بررسی قیمت این محصول

قیمت یخدانهای مسافرتی پلاستیکی تا به امروز بسیار مناسب بوده، البته اگر عرضه کننده ای مانند هیراد پلاست را برای خود انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی به خرید یخدان مسافرتی پلاستیکی پرداخته و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. علت اصلی ارزان بودن قیمت یخدانهای مسافرتی پلاستیکی نیز حذف واسطه ها توسط هیراد پلاست است.

هیراد پلاست تمامی محصولات خود را به شکل مستقیم از فروشگاه اینترنتی و فروشگاه های متمرکز در شهر تهران عرضه می کند و همین کار باعث شده تا محصولات قیمت نهایی بسیار مناسبی را برای خود به همراه داشته باشند. هیراد پلاست زمینه ای را مهیا می کند تا هر فرد با هر میزان بودجه ای که دارد به خرید یخدان مسافرتی پلاستیکی بپردازد.

صادرات یخدان مسافرتی ایرانی

 

صادرات یخدان مسافرتی ایرانی

هیراد پلاست در حوزه صادرات نیز تا به امروز بسیار خوش درخشیده و توانسته به خوبی به عرضه انواع مختلفی از این محصول بپردازد. شما نیز می توانید از طریق همین عرضه کننده محصولات خود را به کشورهای اطراف ارسال کنید. کافیست تنها محصولات خود را تماما مطابق با استانداردهای جهانی تولید کرده تا بتوانید با قیمتی عالی آنها را برای صادرات آماده کنید.

قیمت یخدان مسافرتی در فروش عمده

 

قیمت یخدان مسافرتی در فروش عمده

برخی از فروشگاه ها زمانی که محصولات را به شکل عمده برای فروش عرضه می کنند، کاهش قیمتی را در آن ایجاد نمی کنند و همین موضوع باعث می شود تا فرد با هزینه بالایی نسبت به خرید یخدان مسافرتی به شکل عمده بپردازد. با این حساب اما هیراد پلاست زمینه ای را برای شما مهیا می کند تا بتوانید با قیمتی بسیار مناسب اقدام به خرید عمده یخدان با قیمتی عالی کنید و آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

خرید یخدان مسافرتی با قیمت ارزان

یخدان‌های مسافرتی می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند در سفر به همراه خود مواد غذایی را داشته باشند تا نیازی به هزینه زیاد برای خرید مواد غذایی یا نوشیدنی نداشته باشند. یخدان‌ها گاهی به شکل یخدان  بوده که بخش جدایی برای نگهداری از نوشیدنی و بخشی دیگر برای نگهداری از مواد غذایی برای خود دارند. هیراد پلاست امروز نیز به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه عرضه انواع یخدان‌ها با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب پرداخته است.

یخدان مسافرتی از کجا بخرم؟

سوالی که همواره برای افراد، پس از آشنا شدن با مزایای یخدان مسافرتی به وجود می آید این است که یخدان مسافرتی از کجا بخرم؟ باید گفت که خرید یخدان مسافرتی از طریق فروشگاه معتبر بسیار مهم است زیرا شما با این کار می توانید مطمئن باشید که در حال خرید کالایی هستید که دارای اصالت کیفیت است.

یخدان‌های مسافرتی به دلیل این که صد در صد تولید ایران هستند، قیمت بسیار مناسبی را برای خود به همراه دارند. از این رو  بسیاری از افرادی که در این زمینه به سو استفاده می پردازند، این دسته از یخدان‌ها را با قیمتی بسیار بالاتر فروخته تا بتوانند سود بیشتری از فروش خود را کسب کنند. اما اگر فروشگاه معتبری مانند هیراد پلاست را برای خرید محصولات خود انتخاب کنید، می توانید متوجه شوید که تا چه اندازه می تواند تاثیر مستقیم روی بودجه شما داشته و باعث صرفه جویی در آن شود.

هیراد پلاست به عرضه انواع یخدان‌های مسافرتی می پردازد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. از سویی دیگر، با حذف تمامی واسطه ها در این بین به هیچ عنوان شاهد بالا بودن قیمت در بین یخدان‌ها نبوده و همین موضوع نیز باعث می شود تا شما بتوانید هر زمان که قصد به خرید یخدان‌ها داشتید، از هیراد پلاست برای خرید آن اقدام کنید.

یخدان مسافرتی ارزان

این که بتوانید یخدان‌های مسافرتی را با بهترین قیمت خریداری کنید، می تواند صرفه جویی بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. پس با خرید یک یخدان مسافرتی که برای شما مزایای بسیاری را نیز به همراه دارد، علاوه بر این که در سفر مواد غذایی را همراه خود حمل کنید، در بودجه خود نیز صرفه جویی کرده و از پرداخت هزینه در رستوران‌های گران قیمت برای صرف غذا جلوگیری کنید.

یخدان مسافرتی ارزان قیمت را می توانید به صورت اینترنتی از طریق هیراد پلاست خریداری کنید. کافیست تنها فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست را از طریق مرورگر تلفن همراه یا سیستم کامپیوتری خود باز کرده و سپس از طریق این فروشگاه با ثبت سفارش یخدان مسافرتی خود بپردازید. شما با انتخاب هیراد پلاست، علاوه بر این که در هزینه های خود صرفه جویی را به همراه دارید، در زمان خود نیز به همین صورت صرفه جویی را به همراه داشته، زیرا نیازی نیست برای خرید این محصول مسافتی را برای رسیدن به فروشگاه طی کنید.

یخدان مسافرتی بزرگ

یخدان مسافرتی بزرگ معمولا یک جعبه پلاستیکی یا عایق برای خنک نگه داشتن غذاها و نوشیدنی ها است که افراد آنها را به پیک نیک یا کمپینگ می بردند. یخدان‌های پلاستیکی مسافرتی بزرگ را می توان به یخدان‌های بزرگ با بدنه سخت و یخدان‌های بزرگ با بدنه نرم تقسیم کرد. با توجه به اندازه و رنگ این محصول به صورت کلی گزینه های مختلفی در بازار وجود دارد.

ظرفیت نگهداری یخدان ‌های مسافرتی بزرگ شامل یخ و غذا می باشد. مقدار کمی یخ به سرعت ذوب می شود و نیاز شما در طول مسیر سفر را برآورده نمی کند، بنابراین از یخ به اندازه ای که می خواهید برای خنک نگه داشتن آن استفاده کنید. مطمئن شوید که یخ در یخدان مسافرتی شما کافی است. معمولا دو سوم یخ، نسبت محتوای یک سوم یا نسبت نصف به نصف را استفاده کنید.

یعنی اگر قصد دارید دو سوم غذا را نگه دارید، باید حداقل یک سوم غذا را برای یخ بگذارید. هرچه بیشتر از یخ استفاده کنید، ماندگاری بیشتری در مواد غذایی خود خواهد داشت. با خرید یخدان مسافرتی و نگهداری مواد غذایی و همچنین نوشیدنی‌ها، دیگر نیازی به خرید بطری‌های پلاستیکی کهه استفاده بیش از اندازه آن‌ها باعث بروز سرطان می شود، ندارید.

 

خرید یخدان مسافرتی پلاستیکی

همان طور که در ابتدا این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، خرید یخدان مسافرتی پلاستیکی از طریق هیراد پلاست بهترین انتخاب است. اگر برایتان سوال پیش آمده که چه چیزی باعث شده تا هیراد پلاست تا این انداز برای خرید یخدات مسافرتی پلاستیکی توصیه شود، این است که این فروشگاه اینترنتی همواره سعی بر این داشته تا بتواند به عرضه محصولاتی بپردازد که افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و بابت خرید آن نیز قیمت بسیار مناسبی را پرداخت کنند.

از سویی دیگر، علت ارزان بودن محصولات هیراد پلاست، بی کیفیت بودن آن‌ها نیست، بلکه حذف واسطه ها و فروش مستقیم آن‌ها است. برای دسته افرادی که ترس از پایین بودن کیفیت محصول ارزان قیمت را دارند باید بگوییم که هیراد پلاست به هیچ عنوان به عرضه این دسته از محصلات نمی پردازد، زیرا هدف اصلی این شرکت، کسب رضایت مشتریان است. از این رو شما می توانید به راحتی از طریق این فروشگاه اقدام به خرید بهترین یخدان پلاستیکی مسافرتی کرده و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. به همراه یخدان مسافرتی پلاستیکی، می توانید مواد غذایی در سفر خود کاملا تازه نگهداری کنید.

 

نگاه انتهایی به خرید یخدان مسافرتی با قیمت ارزان

در این مطلب، همان طور که مطالعه کردید به تمامی اطلاعات پیرامون یخدان مسافرتی پلاستیکی و نحوه خرید آن با قیمتی ارزان پرداختیم. شما می توانید به راحتی از طریق هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول کرده و در محل مورد نظر خود را دریافت کنید. از سویی دیگر، اگر در این زمینه به عنوان یک تولید کننده عمل می کنید، می توانید با هیراد پلاست همکاری کرده و فروش محصولات خود را بیش از قبل کنید تا سود بیشتری را نیز در این زمینه دریافت کرده باشید.

از این که هیراد پلاست را برای خرید انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم و مفتخریم که بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *