گلدان پلاستیکی طولی

گلدان پلاستیکی طولی محصولی است بسیار با کیفیتی که امروزه به عنوان یکی از پرفروشترین محصولات در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست معرفی می شود. در حال حاضر، تعداد بسیاری از این مدل گلدان برای فروش در این فروشگاه ارائه شده اند که هر کدام از طرح و رنگهای بی نظیری برخودار هستند. ما در این مطلب قصد داریم به هر آنچه که باید در رابطه با گلدان پلاستیکی طولی بدانید، بپردازیم و در انتها نیز بهترین روش خرید آن را به شما معرفی کنیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

سایزهای گلدان پلاستیکی طولی

 

سایزهای گلدان پلاستیکی طولی

گلدانهای پلاستیکی طولی در انواع سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار شده اند. این دسته از گلدانها به دو دسته کلی بزرگ و کوچک تقسیم شده و سپس این تقسیم بدنی خود دارای دسته های دیگر هستند. به طور کلی اما گلدانهای کوچک طولی مناسب برای گیاهانی بوده که رشد بسیاری را با خود به همراه ندارند و گلدانهای بزرگ نیز برای گیاهانی مناسب هستند که ریشه آن ها رشد بسیاری را با خود به همراه دارند.

به هنگام خرید می بایست این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که ابتدا قرار است چه گیای را در این گلدانها بکارید. در واقع این گیاه است که مشخص می کند که شما باید کدام سایز از گلدانهای پلاستیکی طولی را خریداری کنید. پس از آن بهتر است که به سراغ بررسی این موضوع بروید که قرار است گلدان را در چه مکانی قرار دهید. مکانی که گلدان را در آن قرار می دهید نیز تاثیر مستقیم روی سایز انتخابی آن دارد. گلدانهای متوسط رو به بزرگ به نظر انتخابی عالی در این بین می باشد که هم مناسب گیاهان با رشد بالا بوده و هم مناسب گیاهانی کم ریشه.

سایزهای گلدان پلاستیکی طولی

 

مزیت گلدان پلاستیکی طولی مستطیلی

قطعا می دانید که گلدانهای پلاستیکی طولی مستطیلی تا چه اندازه می توانند مزایای بسیاری را، هم برای ما و هم برای گیاهان به همراه داشته باشند. وقتی وارد یک خانه یا مرکز باغ می شوید، متوجه می شوید که طیف وسیعی از ظروف پلاستیکی برای انتخاب وجود دارد. احتمالا بیشتر از هر نوع ماده دیگری. گلدانهای پلاستیکی طولی مستطیلی رایج ترین گلدانها برای باغبانی داخلی و خارجی هستند. به دلیل فرآیند تولید، می توان آنها را ارزان ساخت و در رنگها، اندازه ها و شکلهای مختلف تولید کرد که بخش بزرگی از جذابیت آنهاست. از این رو پیدا کردن گلدان پلاستیکی مناسب با سبک و سلیقه شما آسان است.

هنگام خرید گلدان پلاستیکی رنگی، به دنبال ظروف محکم و کمی انعطاف پذیر باشید. آنها امتحان زمان و فصول را بهتر دیگر همسانان خود تحمل می کنند. بنابراین، برای چه گیاهانی باید از ظروف پلاستیکی استفاده کنید؟ گلدان پلاستیکی طولی برای گیاهانی که دوست دارند خاکشان در سمت مرطوب بماند به جای خشک شدن سریع، بهترین است. پلاستیک یک ماده متخلخل نیست، بنابراین هیچ حرکت هوای در کناره های ظرف وجود ندارد. پس از آبیاری گیاه، خاک برای مدت طولانی تری مرطوب می ماند و آب بیشتری در ناحیه ریشه نگه می دارد. از دیگر مزایای این گلدانها نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دسته از گلدانها، تنوع رنگ و اندازه نامحدود برای مطابقت با سبک داخلی شما دارند پس. شما می توانید از رنگهای رنگین کمان و اشکال گرد، مربع یا حتی مستطیل برای خرید انتخاب کنید.
  • پلاستیک قوی و انعطاف پذیر است، به این معنی که به دلیل دوام آن نیازی به تعویض زیاد آن ندارید.
  • این دسته از گلدانها بسیار سبک هستند. اگر گیاهان خود را اغلب جابجا می کنید یا آنها را چه در مکان های مختلف خانه خود بسته به زمان سال و میزان نوری که از پنجره های مختلف وارد می شود، قرار دهید، این یک مزیت بزرگ است.
  • گلدان پلاستیکی رنگی ارزان است. قالب گیری تزریقی یک فرآیند تولید رایج است که می تواند ارزان انجام شود و هزینه ظروف پلاستیکی را بسیار کمتر از سایر مواد نگه می دارد.

سایزهای گلدان پلاستیکی طولی

 

کاربرد گلدان پلاستیکی طولی در روف گاردن

امروزه در هر سازه ای وجود روف گاردن ها به چشم می خورند. از آنجایی که امروزه افراد با مشغله کاری بالایی رو به رو هستند، این که بتوانند مدت زمانی را در روف گاردنها بگذرانند و از مشاهده کردن گیاهان لذت ببرند، بسیار حائز اهمیت است. گلدان پلاستیکی طولی در روف گاردنها به بخش زیبایی شناسی کمک بسیاری می کند. این دسته از گلدانها می تواند روی نرده یا لبه ها قرار بگیرد یا همچنین می تواند در کنار باغچه، ظاهری زیبا به فضا ارائه دهد. همین موضوع باعث می شود تا خرید گلدان پلاستیکی طولی برای روف گاردنها با رونق بسیاری رو به رو باشد.

گلدانهای پلاستیکی طولی برای روف گاردنها بهترین انتخاب هستند، زیرا می توانند هم به زیبایی نمای داخل بپردازند و هم نمای خارجی. شما همچنین می توانید در روف گاردنها بهه همراه این دسته از گلدانها به پرورش انواع سبزیهای خوراکی نیز بپردازید و محصولات اورگانیک خود را با خود به همراه داشته باشید.

قیمت گلدانهای پلاستیکی مستطیلی در کارخانه

 

قیمت گلدانهای پلاستیکی مستطیلی در کارخانه

گلدان پلاستیکی طولی عرضه شده توسط بهترین کارخانه های ایرانی یکی از بهترین محصولاتی است که افراد می توانند با قیمتی بسیار عالی نسبت به خرید آن اقدام کنید. فروشگاه هیراد پلاست با حذف واسطه ها توانسته به خوبی قیمت مناسبی را برای گلدانهای خود ارائه دهند. خرید این دسته از گلدانهای پلاستیکی که رنگهای بسیار جذابی نیز دارند می توانند باعث شود تا شما بتوانید با توجه به دکوراسیون مد نظر خودتان نسبت به خرید این گلدان اقدام کنید.

هیراد پلاست با حذف واسطه ها و همچنین عرضه مستقیم محصولات توانسته به خوبی در این زمینه به فعالیت بپردازند و گلدان‌های پلاستیکی بسیار با کیفیتی را برای شما عزیزان ارائه دهند. کافیست تنها به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست مراجعه کرده و سپس با ثبت سفارش نسبت به خرید محصول خود اقدام کنید. نکته دیگر در این بین این است که شما با انتخاب هیراد پلاست برای خرید گلدان پلاستیکی طولی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید. از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاس گذاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات در رابطه با این دسته از گلدانها را در اختیار شما قرار داده باشیم.

قیمت گلدانهای پلاستیکی مستطیلی در کارخانه

0 / 5. 0

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *