میز پلاستیکی گرد

میزهای پلاستیکی شاید در گذشته به عنوان محصولاتی معرفی می شدند که خرید زیادی را با خود به همراه نداشتند، زیرا افراد بیشتر بر این باور بودند که میزهای پلاستیکی طرحهای زیبایی را برای خود به همراه ندارند و تنها به عنوان یک محصول کمکی مورد استفاده قرار می گیرند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، میزهای پلاستیکی دیگر مانند گذشته ساده نبوده و تبدیل به میزهای بی نظیری شده اند که شما می توانید در مراسمهای خود یا مواردی از این قبیل استفاده کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با این میزها بپردازیم.

میز پلاستیکی گرد

 

میز پلاستیکی گرد ناصر

در ابتدا قصد داریم شما را با میز پلاستیکی گرد از برند ناصر، یکی از معتبر ترین و بهترین برندهای تولید کننده میز و صندلی پلاستیکی معرفی کنیم. داشتن میز های پلاستیکی گرد، به خصوص برای تراسها یا باغها، یکی از بهترین تصمیمهایی است که می توان گرفت. میز های پلاستیکی گرد علاوه بر اینکه می توانند زیبایی شناسی را بهبود بخشند، به ما کمک می کنند تا فضایی ایده آل برای هر گوشه ای از خانه ایجاد کنیم. به همین دلیل، اگر به فکر خرید میز پلاستیکی گرد هستید، توصیه می شود مهم ترین مزیتهای وجود آنها را بدانید. بنابراین در زیر به مهمترین مزایای داشتن این میزها اشاره می کنیم:

  • زیبایی شناسی. همانطور که قبلا ذکر کردیم، زیبایی شناسی که این میزها می توانند ارائه دهند، فوق العاده است. به عنوان مثال، میزهایی با رنگهای مختلف که حتی دارای طرح هستند، در فضاهای بیرونی ما جذابیت بسیاری را به همراه دارند. آنها جلوه ای منحصر به فرد به باغ یا تراس می دهند.
  • راحتی. لذت بردن و راحتی یکی از مهم ترین بخشها در خرید میزهای پلاستیکی است. میزها راحتی و طراوت را به فضاهای مختلف مانند تراس می آورند. بسیاری از خانه ها هستند که به دنبال یک میز برای صرف عصرانه یا حتی صرف شام در تابستان هستند. لذت بردن از یک نوشیدنی در حالی که باد می وزد بسیار خوشایند است.
  • ارزش افزوده. این میزها که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است، ارزش بیشتری به تراس و باغ می دهد و به همین دلیل خانه جذاب تر می شود.
  • نظافت و نگهداری. پلاستیک یکی از بهترین مواد برای تمیز کردن است. علاوه بر این، برای نگهداری ایده آل است، زیرا خورنده نیست و برای تمیز شدن به سرمایه گذاری زیادی در زمان و هزینه نیاز ندارد.

میز پلاستیکی گرد

 

میز پلاستیکی گرد غذاخوری

حال که با برند ناصر و میزهای آن آشنا شدید، به سراغ میزهای گرد غذاخوری می رویم که تا به امروز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. پلاستیکهای مورد استفاده برای تولید میزهای گرد ناهارخوری بیشتر از پلی پروپیلن مرغوب است. میزهای پلاستیکی گرد ناهاخوری با کیفیت بالا ساخته شده از پلی پروپیلن دارای مزایای بسیاری است. از یک طرف، آنها این مزیت بزرگ را ارائه می دهند که اغلب بسیار ارزان تر از میزهای چوبی یا فلزی با کیفیت بالا هستند. از سوی دیگر، میزهای پلاستیکی اغلب قابل جمع شدن هستند، که آن را به صرفه جویی در فضا در تراسها و بالکنهای کوچک تبدیل می کند.

مزیت بزرگ دیگر مقاومت در برابر آب و هوا، دوام و نگهداری کم است. علاوه بر این، پلاستیک به دلیل چگالی کم به طور قابل توجهی سبک تر از فلز یا چوب است. وقتی صحبت از راحتی به میان می‌ آید، با میزهای پلاستیکی ناهارخوری در مسیر درستی قرار دارید، زیرا سخت نیست، بلکه کمی جای خود را به بدنه می‌ دهد. بنابراین یک تجربه استفاده راحت از آنها را ارائه می دهد. پلاستیک را می‌ توان در اشکال مختلف ریخته‌ گری کرد، به همین دلیل است که میزهای پلاستیکی ناهارخوری ساخته شده از پلی پروپیلن در مدلها و رنگهای متنوعی عرضه می‌ شوند. علاوه بر این، لازم نیست نگران دور انداختن میزهای خود باشید، زیرا پلی پروپیلن 100% سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است.

میز پلاستیکی گرد

 

میز پلاستیکی پایه فلزی گرد

در آخر نیز، یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات هیراد پلاست یعنی میز پلاستیکی پایه فلزی گرد است که به عنوان یک محصول فوق العاده بی نظیر معرفی می شود. مراقبت از این مدل از میزهای پلاسیکی بسیار آسان است. برای تمیز کردن معمولی میز پلاستیکی پایه فلزی گرد، تنها چیزی که نیاز دارید یک پارچه مرطوب است که با آن می توان سطوح را به راحتی از گرده ها و کثیفیهای کوچک تمیز کرد.

برای کثیفیهای سرسخت تر، مانند ذرات گرد و غبار سرسخت که منجر به مه خاکستری ناخوشایند می شود، توصیه می شود از یک پاک کننده پلاستیک مخصوص استفاده کنید. به سادگی روی سطح آسیب دیده بمالید و با یک اسفنج نرم با حرکات دایره ای بردارید. به هیچ عنوان برای مبارزه با کثیفی روی پلاستیک از مواد پاک کننده استفاده نکنید. پاک کننده ها ابتدا پلاستیک را تمیز می کنند، اما سطح صاف با اثر لایه برداری زبر می شود. این بدان معنی است که کثیفی می تواند در آینده حتی سریعتر و سرسخت تر ته نشین شود. شایان ذکر است که میزهای پلاستیکی پایه فلزی تماما مزایای و مشخصات دو میز قبلی را دارد، با این تفاوت پایه ها از فلز ساخته شده و کاملا ضد زنگ هستند که می توانند بهترین محصول برای استفاده در داخل و همچنین خارج از خانه باشند.

میز پلاستیکی گرد

 

قیمت میز پلاستیکی گرد

مهم است که برای اطلاع از قیمت میز پلاستیکی گرد، از فروشگاهی معتبر اقدام به انجام این کار کنید. میزهای پلاستیکی گرد قیمتی بسیار مناسب را برای خود دارند، زیرا توسط عرضه کننده ای معتبر ارائه می شوند و شما می توانید از این طریق با قیمتی عالی این میزها را خریداری کنید.

در واقع، هیراد پلاست با حذف تمامی واسطه ها، میز پلاستیکی گرد را با قیمتی بسیار عالی در اختیار شما قرار می دهد تا با هر میزان بودجه ای که برای خود دارید، بتوانید میز پلاستیکی را برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید. از این که هیراد پلاست را برای خرید میزهای پلاستیکی گرد خود انتخاب می کنید، سپاس گذاریم و سعی بر این داریم تا بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

میز پلاستیکی گرد

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *