انواع کلمن پلاستیکی شیردار که از مواد اولیه مرغوب تولید می شوند یک وسیله لازم برای خرید عمده به صورت آنلاین هستند کلمن های پلاستیکی را می توانید از شرکت هیراد پلاست تهیه نمایید. همچنین میتوانید جهت خرید خرید کلمن پلاستیکی که با کیفیت خوبی توسط کارخانه های داخلی تولید می شود را به طور مستقیم سفارش دهید. 
اگر اهل سفر هستید کلمن سفری پلاستیکی وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری و خنک نگه داشتن می باشد.

 

قیمت روز کلمن پلاستیکی شیردار سفری

برتری کلمن پلاستیکی شیردار بر دیگر مدل ها

برتری کلمن پلاستیکی شیردار بر دیگر مدل ها

کلمن پلاستیکی شیردار در انواع نمونه های مختلف تولید و در بازار عرضه می شود تا مشتریان بتوانند متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. 
انواع مختلف کلمن شیردار:

·                     کلمن شیردار پلاستیکی ساده

·                     کلمن شیردار پلاستیکی لیوان دار

·                     کلمن شیردار پلاستیکی دو محفظه

·                     کلمن شیردار پلاستیکی دوشیر

این کلمن های پلاستیکی به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد. کلمن ها جنس های مختلفی دارند  توجه داشته باشید کیفیت کلمن بسیار مهم است چون اگر جنس پلاستیک آن مناسب نباشد ممکن است آب داخل کلمن را همراه با بوی پلاستیک ذخیره کند. 

کلمن پلاستیکی شیردار وسیله ای مناسب و کارآمد در مسافرت ها و مراسم ها می باشد که قیمت آن پلاستیکی براساس ویژگی هایی مانند پایه دار یا بدون پایه بودن، مشخص میشود و در فروش عمده قیمت متفاوتی دارداز مزایای این مدل کلمن ها این است که پایه های موجود در زیر کلمن باعث می شود در هر سطحی بتوانید کلمن را قرار دهید. و با عث می شود کلمن را بتوانید در برابر ضربه حفاظت کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد این مدل کلمن ها شیردار بودن.پایه دار بودن و وجود یخ دان و جای لیوان جدا گانه می باشد. 

 سایت هیراد پلست جزو عرضه کنندگان برتر  در زمینه انواع لوازم پلاستیکی به خصوص کلمن های شیردار است که در بهترین کیفیت تتولید می شود

یکی دیگر از مزایای این کلمن دارد این می باشد که  عمر یخچال و فریزر ما را بیشتر می کند، پرا که با وجود کلمن در خانه دیگر نیازی نیست که در فصل گرما جهت نوشیدن آب درب یخچال را مدام باز و بسته کنیم.

مرکز خرید کلمن پلاستیکی شیردار سفری

مرکز خرید کلمن پلاستیکی شیردار سفری

نمایندگی کلمن و یخدان باران کلمن و یخدان باران . ایران پلاستیک مرکز فروش عمده کلمن و یخدان پلاستیکی باران به سراسر کشور می باشد . کلمن باران ترموس یکی از برندهای معتبر و قدیمی تولیدکننده انواع کلمن پلاستیکی و یخدان پلاستیکی در ایران می باشد که با داشتن محصولات با کیفیت و در رنگبندی زیبا برای سالهاست که در بازار پلاسکو ایران جایگاه ویژه ای را داشته است . برای دیدن محصولات کلمن باران ترموس علاوه بر سایت می توانید عضو کانال پلاستیک ایران شوید.

فروش عمده کلمن های پلاستیکی از طریق سایت شرکت هیراد پلاست قابل انجام است که با مراجعه به سایت می توانید انواع مدل ها و طرح ها را ملاحظه نمایید. ببرحسب نیاز خود می توانید بهترین مدل را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *