میز پلاستیکی پایه فلزی در انواع طرح ها و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. این میزها به دلیل سبک بودن و دارا بودن در رنگ های متنوع، بیشتر در کافی شاپ ها و رستوران ها ، مدارس و … مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت فروش این میزها در انواع مختلف متفاوت می باشد. فروش عمده میزهای پلاستیکی هوم کت از سوی شرکت پرهام پلاستیک در کیفیت های خوب و قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

قیمت خرید میز پلاستیکی پایه فلزی هوم کت

ارتفاع مناسب میز پلاستیکی پایه فلزی

ارتفاع مناسب میز پلاستیکی پایه فلزی

ارتفاع مناسب میز پلاستیکی پایه فلزی در سایز استاندارد عرضه می شود، یعنی نه در ارتفاع خیلی کوتاه باشند و نه خیلی بزرگ بلکه استاندارد باشند. برای مثال میز 6 نفره پلاستیکی هوم کت یکی از میزهای استاندارد می باشد که به عنوان میز ناهارخوری به شمار می رود.

میز پلاستیکی 4 نفره به دلیل جنس پلاستیک بسیار مرغوب و پایه های فلزی زیبا و با دوام می توانند آرامش خوبی در هنگام ناهار خوردن به ما بدهند و افرادی که نمی خواهند هزینه بیشتری برای خرید یک میز بپردازند می توانند میز پلاستیکی پایه فلزی را انتخاب کنند که هم سبک می باشد و هم کیفیت آن نیز بالاست.

امروزه این محصولات در طرح های و رنگ بندی های متنوع و شیک به بازار عرضه می شود می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید. میز پلاستیکی پایه فلزی؛ جنس رویه ی این میز از پلی اتیلن ساخته شده است که با دارا بودن پایه های فلزی یک میز با استحکام بالا در فضای داخلی و فضای باز را درست کرده است طول آن 120 سانتیمتر و عرض آن 70 سانتیمتر می باشد که بیشتر برای فضاهای باز و بزرگ کاربرد دارد.

صندلی های پلاستیکی در منزل، مراکز اداری، آموزش، کافی شاپ ها و بستنی ها و …  قابل استفاده قرار می گیرد. کاربرد این میزها خیلی زیاد می باشد همچنین برای مطالعه برای کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. صندلی تاشو پلاستیکی کودک یکی از بهترین انواع این صندلی ها می باشد.

عرضه کننده میز پلاستیکی پایه فلزی هوم کت

عرضه کننده میز پلاستیکی پایه فلزی هوم کت

عرضه کننده میز پلاستیکی پایه فلزی هوم کت توسط شرکت تولیدکننده پرهام پلاستیک آریان با برند هوم کت می باشد این شرکت توانسته با بکارگیری نیروهای متخصص و دستگاه های پیشرفته خود انواع مختلف میز پلاستیکی پایه فلزی با کیفیت و درجه یک به بازار خرید و فروش داخلی و خارجی ارائه دهد. فروش این محصولات از طریق نمایندگی فروش این شرکت در استان های مختلف ایران با ارائه خدمات لازم برای مشتریان عرضه می شود. لذا شرکت های تولیدکننده انواع میزهای پلاستیکی در ایران،با تولید انواع میزهای مجهز و با کیفیت توانسته اند پیشرفت خوبی در تولید و صادرات آن به بازار داخلی و خارجی ایفا کنند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *