گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی سیاه برای گل های خانگی و گلهای تزیینی استفاده میشود. این گلدان ها در سایز ها و طرح های مختلف تولید می شوند . گلدان های پلاستیکی سیاه در دو طرح گرد و چهار گوش در بازار وجود دارد . گلدان های گرد در پسایز های مختلفی تولید می شوند که حدود 15 سایز هستند. گلدان پلاستیکی سایز کوچک سایز آن 65 گرم و گلدان پلاستیکی سایز بزرگ آن 950 گرم است .گلدان سیاه طرح چهار گوش نیز در 9 سایز تولید میشوند که کوچکترین سایز آن130 گرم و بزرگترین سایز آن ۴۵۰۰ گرم است . قیمت های این گلدان ها نیز تنوع بسیاری دارد.

گلدان پلاستیکی سیاه

5 ویژگی مهم گلدان پلاستیکی سایز بزرگ

گلدان پلاستیکی سیاه

۱_گلدان پلاستیکی سایز بزرگ باید به خوبی بتواند وزن زیادی را تحمل کند چرا که حجم زیادی از خاک و گود گلدان را باید در خود جای دهد و هم چنین وزن گیاهی که در آن قرار دارد. هنگام آبیاری نیز وزن آب به گلدان افزوده می‌شود ، گلدان می بایست آنقدر بدنه محکم باشد تا دچار شکستگی هنگام پر کردن نشود .

۲_بدنه گلدان می بایست از جنس مقاومی باشد .گلدان همیشه در معرض نور آفتاب و در کنار آب است . نباید بدنه گلدان در اثر تابش آفتاب شکسته شود و در مجاورت آب پوسیده نشود.

۳_ فرم گلدان باید به نحوی باشد تا آب را به خوبی از خود عبور دهد و آب در گلدان باقی نماند چرا که آب در گلدان بماند می گندد باعث ایجاد جلبک در خاک می شود و خاک رسوب می کند و از بین می رود.

۴_ در مواد اولیه برای تولید گلدان پلاستیکی نباید مواد سمی و خطرناکی به کار رفته باشد . ممکن است مواد سمی موجود در گلدان به گل آسیب برساند یا گیاه در اثر مجاورت با این مواد گاز های سمی و خطرناک تولید کند. مواد اولیه جهت تولید این گلدان میباست نو باشد و از مواد بازیافتی نباشد.

۵_ تیرگی گلدان باید زیاد باشد و ناخالصی در آن نباشد . هر چه تیره تر باشد ریشه ها بهتر رشد می کنند . سیاهی گلدان برای گیاه مفید است . رنگ سیاه و تیره گیاه محیط گلدان را گرم تر میکند و در فصل زمستان گلدان بسیار خوبی برای رشد گیاه است.

باکیفیت ترین انواع گلدان پلاستیکی ژله ای کدامند؟

گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان های پلاستیکی نیز انواع و اقسام مختلفی دارند . گلدان پلاستیکی ژله ای از جمله گلدان هایی است که در بازار عرضه میشود . تنوع تولید کنندگان سبب شده است که گلدان ها در کیفیت متنوعی در بازار یافت شوند.

در تولید گلدان ژله ای می بایست یک سری از فاکتور ها را رعایت کرد. یک گلدان ژله ای خوب چند ویژگی مهم دارد که بررسی میکنیم . اولین نکته ، همینطور که از نامش پیداست ژله ای است یعنی سفت و خشن و محکم نیست . مانند ژله نرم و انعطاف پذیر است.

دومین نکته، گلدان ژله ای در مقایسه با گلدان های پلاستیکی دیگر وزن کمتری دارد.

سومین نکته، به راحتی می توان آن را جا به جا کرد

چهارمین نکته ، اگر بخواهیم گلدان را تعویض کنیم به راحتی امکان پذیر است و گلدان به خاک و گیاه نمی چسبد.

پنجمین نکته ، به گونه ای گلدان ژله ای ساخته شده که در برابر نور خورشید مقاوم است و پوسیده نمی شود.

ششمین نکته ، چون انعطاف پذیری آن خیلی بالاست نه می شکند و نه ضربه می خورد.

هفتمین نکته ، هوا به راحتی میتواند بین خاک و گلدان رفت و آمد کند.

هشتمین نکته ، قیمت این گلدان ها نسبت به سایر گلدان ها ارزان تر است.

نهمین نکته ، این نوع گلدان ها هم مثل گلدان پلاستیکی سیاه تنوع در سایز و اندازه دارد.

دهمین نکته، گلدان ژله ای ویژگی خاک را تغییر نمی دهد و حفظ می کند.

ده نکته از این گلدان گفته شد . با توجه به این نکات می توان دریافت که بین گلدان های پلاستیکی ژله ای کدام یک کیفیت بالایی دارد . ممکن است چندین گلدان ژله ای وجود داشته باشند که همه ی نکات ذکر شده را دارا باشند اما در میزان و درصد آن ویژگی قطعا متفاوت خواهند بود . هر کدام از گلدان های ژله ای که درصد بیشتری از ویژگی ها را داشته باشد با کیفیت تر است.

دانستنی ها در مورد گلدان پلاستیکی پایه دار

گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان پلاستیکی پایه دار یکی دیگر از انواع مختلف گلدان پلاستیکی است . این گلدان به دلیل دارا بودن پایه ، ظاهر زیباتری نسبت به بقیه گلدان ها دارد. طرح های موجود از گلدان پلاستیکی پایه دار نشان می‌ دهد که جنبه ی تزئینی در این محصول بیشتر دیده می شود. رنگ های به کار رفته در گلدان پایه دار در مقابل تابش و نور آفتاب استقامت دارد و در گذر زمان دچار رنگ پریدگی نمی شود. گلدان پلاستیکی با توجه به قطر ی که دارد می تواند از ریشه گیاه حفاظت کند. وزن پایینی که دارند گلدان های پلاستکی به راحتی متوان آن ها را حمل و جا به جا کرد. تبخیر آب در گلدان پلاستیکی پایه دار کم است و به همین خاطر گیاه موجود در گلدان آب کمتری مصرف می کند . گلدان پلاستیکی را می توان به راحتی شست و پاک کرد . چون آب در دیواره گلدان نمیتواند نفوذ کند گلدان یخ نمی زند و نمی شکند. گلدان پلاستیکی را می توان پس از استفاده بازیافت کرد .

خرید بدون واسطه گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان پلاستیکی سیاه

مجموعه یکی از عرضه کنندگان منصف و با وجدان وسایل و گلدان پلاستیکی است . شرکت سعی دارد محصول خوب را به خوبی به خریدار تحویل دهد . چندین سال است که ایشان فعالیت می‌ کند . برای خرید گلدان پلاستیکی می توانید به شرکت اطمینان کنید. تیم مشاوره که این مجموعه دارد به خریدارن خود مشاوره می دهند ‌که دقیقا محصول مورد نظر را خریداری کنند. تنوع محصولاتشان بسیار است . این کمپانی در زمینه فروش محصولات فعالیت دارد ، محصولی که از تولید کنندگان به دست مصرف کنندگان می رساند را خوب بررسی می کند . از هر تولید کننده ای خرید نمی کند چرا که سلامت گیاه برایش اهمیت دارد و همچنین برای رضایت خاطر مشتری و مخاطبانش تلاش می کند. امکان خرید آسان را فراهم کرده است تا خریداران در طی مراحل خرید دچار سختی و مشکلی نشوند.

قیمت محصولات به نحوی تعیین می شوند که هم خریدار هم فروشنده هر دو از معامله راضی باشند. هیراد پلاست محصولات خود را هم به صورت عمده و هم به صورت غیر عمده به فروش می رساند .

وب سایت رسمی شرکت ، محصولات این مجموعه را معرفی میکند و اپراتور پشتیبان هم مشاوره به خریداران می‌دهند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *