گلدان پلاستیکی سایز 10

نشاها، گیاهانی هستند که در یک دوره زندی خود باید در بستری قرار بگیرند که به خوبی رشد کنند تا به هنگام انتقال آنها به داخل باغچه، قدرت کافی برای ایجاد تطابق با باغچه را داشته باشند. گلدان پلاستیکی سایز 10 نشا این زمینه را برای این گلدانها مهیا می‌ کند تا بتوانند به راحتی رشد کرده و قدرت کافی برای انقال به باغچه را داشته باشند. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یکی دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با گلدانهای پلاستیکی سایز 10 نشان بپردازیم و مواردی دیگر پیرامون این موضوع را با یک دیگر مورد بررسی قرار دهیم.

گلدان پلاستیکی سایز 10

 

ابعاد گلدان پلاستیکی سایز 10

برخی از افراد فکر می کنند که گلدان سطل 10 درواقع به دلیل ابعاد آن است که این نام روی آن گذاشته شده است، اما این طور نیست. گلدان سطل 10 دارای ابعاد مختلفی است که در این قسمت می خواهیم به صورت جداگانه به آن‌ها بپردازیم.

  • ارتفاع گلدان: گلدان سطل 10 دارای ارتفاع 8 تا 10 سانتی متری است. این موضوع به این معناست که شما می توانید به راحتی بسیاری از گیاهان کوچک تا گیاهانی که در ابعاد متوسط رشد می کنند را در این گلدان کاشته و از آن‌ها بدون این که در آینده نیاز داشته باشید گلدان آن‌ها را تغییر دهید، نگه داری کنید.
  • قطر زیرین گلدان: قطر زیرین گلدان سطل 10، 5/21 سانتی متر است. در واقع مهم ترین چیزی که به هنگام تولید یک گلدان پلاستیکی باید مد نظر قرار بگیرد این است که این گلدان چه مقدار قطر را برای خود دارد. قطر گلدان اجازه می دهد که زمانی که گیاه و خاک در آن قرار گرفتند با سطح زیرین گلدان به صورت مستقیم در تماس نباشند تا به هنگام سنگین شدن وزن، سطح زیرین گلدان شکسته یا ترک بردارد. در واقع قطر زیرین به نوعی محافظ گلدان معرفی می شود.
  • عرض کلی دهانه گلدان: به صورت کلی، عرضه کلی دهانه گلدان 10 سانتی متر است که این موضوع نیز می توانند مانند قطر زیرین بسیار حائز اهمیت باشد. به نوعی هر چقدر که قطر گلدان بالا باشد، گلدان می تواند وزن بیشتری را متحمل شود و در نهایت گلدان می تواند بستر بسیار خوبی برای بسیاری از انواع گیاهان باشد.

با توجه به ابعاد این گلدان می توان گفت که گلدان سطل 10 مناسب برای کاشت انواع گیاهان است و از این رو توانسته فروش بسیاری را از آن خود کند. شما نیز می توانید به راحتی این گلدان را توسط هیراد پلاست خریداری کنید.

گلدان پلاستیکی سایز 10

 

گلدان پلاستیکی ژله ای سایز 10

همان طور که اشاره شد، خرید گلدان سطل 10 توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به راحتی صورت می گیرد. شما می توانید به راحتی این گلدانها را در این فروشگاه سفارش داده و در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید. خرید اینترنتی گلدان سطل 10 یکی از بهترین روشهای خرید این دسته از گلدانها است، زیرا؛ می تواند قیمت نهایی بسیار کمتری نسبت به خرید همین محصول به صورت حضوری داشته باشد.

شما همچنین می توانید به عنوان یک تولید کننده، محصولات خود را در اختیار هیراد پلاست قرار داده تا این مجموعه بتواند محصولات شما را به مشتریان بسیاری معرفی کرده و سود بیشتری را از آن شما کند. پس شما می توانید به عنوان خریدار برای این که در هزینه های خود صرفه جویی کرده و محصول نهایی را با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید، از فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید محصولات خود کرده و یا به عنوان یک تولید کننده محصولات خود را در اختیار این مجموعه قرار دهید.

خرید اینترنتی توسط فروشگاه های معتبری مانند هیراد پلاست، ارجایت بسیاری نسبت به خرید حضوری دارد، زیرا شما به هنگام خرید حضوری موظف هستید تا به بیرون از خانه رفته و مسافت بسیاری را برای رسیدن به مرکز خرید طی کنید، در صورتی که به هنگام خرید از هیراد پلاست، کافیست تنها تلفن همراه خود را بردارید و به این فروشگاه مراجعه کنید و سپس با ثبت سفارش خود، گلدان سطل 10 را در محل مورد نظر تحویل بگیرید

دلیل اصلی که باعث شده تا خرید گلدان پلاستیکی ژله ای ساز 10 رونق بسیاری را برای خود به همراه داشته باشد این است که شما می توانید به راحتی این گلدان را برای خود خریداری کنید، بدون این که نیاز به این داشته باشید تا داخل گلدان را برای کاش گیاه آماده کنید. این موضوع به این معناست که گاهی اوقات شما با خرید یک گلدان، می بایست داخل آن را از سنگ پر کنید تا مانند سوراخهای زهکشی عمل کند، اما در رابطه با گلدانهای پلاستیکی سایز 10 این گونه نیست و خود دارای انواع سوراخهای زهکشی هستند.

گلدان پلاستیکی سایز 10

 

قیمت گلدان پلاستیکی سایز 10

قیمت گلدان سطل 10 با توجه به موارد بسیاری که در زمینه فروش این محصول قرار دارد محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال، اگر گلدان شما مشکی رنگ باشد نسبت به گلدانهای رنگی دیگر قیمت کمتری را به خود اختصاص می دهد. از سویی دیگر، در زمینه گلدانهای سطل 10 موجود در بازار نیز واسطه‌ ها هم روی قیمتها تاثیر گذار هستند.

به عنوان مثال، اگر شخصی از یک فروشگاه اقدام به خرید گلدان سطل 10 کند و سپس شخص دیگر همان محصول را از این فرد خریداری کند و برای فروش عرضه کند، قطعا قیمت بیشتری برای گلدان وجود دارد زیرا گلدان دارای واسطه است. اما اگر گلدان به صورت مستقیم توسط یک فروشگاه معتبر مانند هیراد پلاست به فروش برسد، درصد واسطه ها بسیار کم و در برخی مواقع نیز به صفر نزدیک است. پس به هنگام خرید و یا مشاهده قیمت انواع گلدان‌های سطل 10 توجه داشته باشید که از چه مکانی قرار است آن را خریداری کنید و یا آیا این مکان در حال ارائه این گلدان با قسمت مناسب و خام است یا واسطه ها و مواردی از این قبیل روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارند.

از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید بسیار سپاس گذار هستیم و همواره تا به امروز سعی بر این داریم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی عالی اقدام به خرید انواع گلدانهای پلاستیکی سایز 10 کنید. ما همواره به دنبال این هستیم که رضایت را در خرید برای شما به ارمغان بیاوریم.

گلدان پلاستیکی سایز 10

0 / 5. 0

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *