میز پلاستیکی پایه فلزی

میزهای پلاستیکی انواع مختلفی دارند و هر یک در مدل ها، رنگ بندی ها و ابعاد مختلف و متفاوتی با کاربردهای گوناگونی تولید و روانه بازار می ‌شوند. فروش کلی میز پلاستیکی پایه فلزی، میز پلاستیکی تاشو، تولید میز پلاستیکی، میز پلاستیکی کودک و خرید میز پلاستیکی موضوعاتی است که در این مطلب قصد داریم پیرامون آن به بحث و بررسی بپردازیم. لازم به ذکر است فروش کلی این محصول معمولاً به صورت عمده انجام می شود.

میز پلاستیکی پایه فلزی

مختصری درباره فرآیند تولید میز پلاستیکی

مختصری درباره فرآیند تولید میز پلاستیکی

فرایند تولید میز و صندلی پلاستیکی همانند دیگر محصولاتی که در کشور و سایر نقاط دنیا تولید می ‌شود در چندین مرحله و به روش های مختلفی صورت می گیرد. برخی از میزها و صندلی ها و به طور کلی محصولات پلاستیکی از زباله های پلاستیکی بازیافتی تولید می شوند و برخی دیگر با استفاده از پلاستیک های دریا تولید می گردند اما آنچه در این میان مهم و حائز اهمیت می ‌باشد این است که فرایند تولید میزها و صندلی های پلاستیکی به روش ها و متد های مختلفی انجام می ‌شود.

به عنوان نمونه، برخی از کارخانه ‌ها و شرکت های تولید کننده و سازنده این محصول آن را به روش تزریق پلاست انجام می دهند. در واقع، قالب هایی وجود دارد که از طریق آن و تزریق پلاستیک می توانند این محصولات را تولید و روانه بازار کنند. اما برخی دیگر از تولید کننده ها آن را با استفاده از دستگاه هایی که صرفاً به همین منظور و به هدف تولید میز و صندلی پلاستیکی ساخته شده اند می سازند و به بازار عرضه می نمایند.

بارز ترین ویژگی های میز پلاستیکی تاشو

بارز ترین ویژگی های میز پلاستیکی تاشو

میزهای پلاستیکی موجود در بازار همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، انواع مختلفی دارند. نوع میز ها و طبقه بندی آنها در دسته بندی های گوناگون بسته به کاربرد میز متفاوت می باشد. برخی از میزهای پلاستیکی برای استفاده در کافی شاپ ها و رستوران های روباز مورد استفاده واقع می شوند و برخی دیگر به عنوان میز تحریر برخی به عنوان میز کودک و برخی هم به عنوان میزهای همه کاره مورد استفاده قرار می گیرند.

غالب میزهای پلاستیکی تاشو میزهای همه کاره هستند. منظور از میزهای همه کاره میزهایی است که نه تنها برای استفاده به عنوان مطالعه بلکه برای تایپ کردن، کار با لپ تاپ، غذا خوردن و هر کار دیگری که بتوان آن را پشت میز انجام داد تولید و به بازار میز و صندلی عرضه می شوند. میزهای پلاستیکی تاشو اغلب مصارف خانگی دارند به این معنا که استفاده کنندگان و خریداران این میز ها اکثراً خانم های خانه دار و افرادی هستند که قصد دارند از این محصول در منزل خود استفاده کنند.

این دسته از میزهای پلاستیکی که قابلیت تا شدن دارند در واقع در غالب موارد پایه فلزی با روکش غیر فلزی دارند، سطحی مربعی و مستطیل شکل دارند و در ابعاد استانداردی که بتوان روی آن لپ تاپ، کتاب، ظرف غذا یا هر شی دیگری قرار داد برخوردار می باشند. وزن این میزها به گونه ای است که قابلیت تحمل اشیا تا چندین کیلوگرم را دارد به طوری که برخی از آنها تا حدی می توانند اجسام سنگین وزن را تحمل کنند که به عنوان نمونه می‌توان یک کلمن متوسط حاوی آب را نیز روی آن قرار داد.

نحوه تا شدن میزهای پلاستیکی با یکدیگر متفاوت است و از شرکتی به شرکت دیگر و از برندی به برند دیگر فرق می کند. به عنوان مثال، برخی از میزهای پلاستیکی تاشو که در منازل مورد استفاده قرار می ‌گیرند به صورتی هستند که این میزها دارای یک سطح مربع یا مستطیل شکلی می باشند که مورد استفاده قرار می گیرد. این سطح مربعی یا مستطیلی از پایه‌ های آن جدا می ‌شود و سپس پایه ‌ها نیز خود با جدا سازی اتصالات خود از یکدیگر جدا می‌ شوند و به این ترتیب است که این نوع میز ها کاملاً جمع می شوند و برای استفاده مجدد کافی است اتصالات پایه ها ابتدا به یکدیگر وصل شود و سپس اتصال آخرین پایه به سطح مربع یا مستطیل شکل میز صورت گیرد.

برخی دیگر از میزهای پلاستیکی به صورتی تا می شوند که پایه های میز ربطی به تا شدن سطح میز ندارد. در واقع، جمع شدن یا همان تا شدن نیز به صورتی است که میز از داخل قالب خود بیرون می‌آید و دوباره در آن قالب فرو می ‌رود و به صورت کشو یا کمد نمود پیدا می ‌کند.

آشنایی مختصر با میز پلاستیکی کودک

آشنایی مختصر با میز پلاستیکی کودک

میزهای پلاستیکی کودکان در رنگ بندی ها، اندازه ها و ابعاد استاندارد اما متفاوتی تولید و روانه بازار میز و صندلی کودک یا فروشگاه های عرضه کننده لوازم التحریر کودک یا اسباب بازی کودک می شود. میزهای پلاستیکی کودکان به این دلیل با یکدیگر متفاوت می باشند که ممکن است تولید کننده‌ های آنها این محصول را با سلیقه های مختلف تولید کنند، ثانیاً متناسب با رده سنی کودکان این کالا را روانه بازار می نمایند.

برخی از میزهای پلاستیکی کودکان میز ناهار کودک می باشد که اغلب با یک صندلی کوچک که با خود میز ست می‌ شود همراه است، برخی دیگر از میزهای کودکان میز تحریر آنها می باشد که در این موارد نیز با صندلی هم‌شکل و هم‌رنگ با خود میز باهم یکجا به فروش می رسد. میزهای پلاستیکی کودکان اولاً بسته به رده سنی کودک، ثانیاً بسته به جنسیت کودک و ثالثاً بسته به نوع کاربری آن نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

شایان ذکر است که میزهای پلاستیکی مخصوص کودکان با هر رده سنی که باشند معمولاً با طراحی و نقشه های و بسیار زیبا و در رنگ بندی های متنوع و شاد تولید و عرضه می‌شوند این میزهای پلاستیکی معمولاً یک محل کوچکی در روی خود نیز یا کنار میز به صورت تعبیه شده دارند که در آن می توان بطری آب یا یک ظرف غذای کوچک قرار داد تا کودک حین کار کردن یا نقاشی کشیدن و یا مشق نوشتن و یا بازی کردن بتواند از آن استفاده کند.

مرکز خرید میز پلاستیکی پایه فلزی

مرکز خرید میز پلاستیکی پایه فلزی

مراکز خرید میزهای پلاستیکی با پایه‌ های فلزی معمولاً فروشگاه هایی هستند که یا نماینده های مستقیم تولید کننده این محصولات به شمار می‌ روند و یا نمایندگی های با واسطه تولید کننده به حساب می‌ آیند. این مراکز خرید فعالیت خود را به صورت حضوری و اینترنتی و به تعداد مورد نیاز مشتری یعنی به صورت های تکی و عمده در اختیار خریداران قرار می دهند. ضمن این که جهت استعلام قیمت از آخرین و به روز ترین قیمت محصولات آنها یعنی میزهای پلاستیکی با پایه فلزی می‌ توان به پایگاه‌ های اینترنتی معتبری که عرضه کننده این کالا می باشند مراجعه نمود.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *