برای ساخت انواع لوازم پلاستیکی با وجود مواد اولیه داخلی در کشور ، کارخانه های متعددی با استفاده از طراحان و ماشین آلات مجهز نوع های گوناگونی از میز پلاستیکی را طراحی و تولید می کنند که یک نوع آن میز پلاستیکی ساده می باشد. این میز پلاستیکی ساده، علاوه بر زیبایی کاربردهای فراوانی دارد و خرید آن طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. به همین خاطر، فروش کلی میز پلاستیکی ساده رو به گسترش می باشد.

فروش کلی میز پلاستیکی ساده

مختصری درباره فرآیند تولید میز پلاستیکی

میز پلاستیکی ساده

در صورتی که قصد خرید و استفاده از میز پلاستیکی را دارید. آیا از فرآیند تولید میز پلاستیکی آگاهی دارید؟ این اطلاعات را از افرادی که در زمینه تولید تجربه دارند، به دست آورید و یا با همراه شوید تا مختصری درباره فرآیند تولید میز پلاستیکی با شما گفت و گو داشته باشیم.

  • در ابتدا به این نکته باید اشاره کرد که تولید میز پلاستیکی، مرحله های گوناگونی دارد. در اولین مرحله، مواد اولیه پلاستیکی مرغوب و با کیفیت تهیه می شود.
  • در مرحله دوم، تمام مواد پلاستیکی با درجه خاصی مورد حرارت و گرما قرار می گیرد تا کاملا نرم و مذاب شوند. در این مرحله تمام مواد پلاستیکی مذاب و حرارت داده شده در قالب مورد نظر که برای میز طراحی و ساخته شده است، ریخته می شود.
  • در این مرحله تمام قالب های میز پلاستیکی را درون مکانی که درجه هوا از حد معمول سردتر می باشد و چیزی شبیه به سردخانه هست، قرار می دهند و به قالب ها زمان داده شود تا میز ها شکل قالب را به خود بگیرد.
  • در طی این مرحله که مواد پلاستیکی درون قالب سرد شده و میز شکل قالب را به خود گرفته است، تمامی قالب ها از سردخانه خارج و میز پلاستیکی از درون قالب ها جدا می شود و در این مرحله، میز پلاستیکی آماده شده است.

بارز ترین ویژگی های میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی ساده

در صورتی که از میز پلاستیکی ساده استفاده می کنید. قبل از استفاده از بارزترین ویژگی های میز پلاستیکی تاشو، بهتر است اطلاع داشته باشید تا میز مناسبی را خریداری و استفاده کنید. با ما همراه شوید تا بارزترین ویژگی های میز پلاستیکی را مورد بررسی قرار دهیم.

  • در ابتدا به این مورد باید اشاره کرد میز پلاستیکی تاشو، ویژگی های گوناگونی دارد که یکی از این ویژگی ها وزن کم میز می باشد. در میز پلاستیکی تاشو، وزن کم و متعادل حرف اول می زند تا به راحتی حمل و نقل میز صورت گیرد. با سبک وزن بودن، میز به راحتی نیز جمع و بسته می شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های بارز میز پلاستیکی تاشو، دوام و محکم بودن میز می باشد. در تولید میز پلاستیکی از موادی باید استفاده شده باشد تا میز دوام بالایی داشته باشد و به راحتی اجسام سنگین را بر روی سطح خود تحمل کند، علاوه بر آن که با قرار گرفتن اجسام به هیچ وجه میز شکسته و یا تو نرود.
  • میز پلاستیکی ساده، قابل شست و شو می باشد و در زیر باران و یا تابش نور خورشید از بین نمی رود و خراب نمی شود و به همین خاطر عمر بالایی دارد، ضمن آن که پایه های میز باید بسیار محکم وصل شده باشد تا در هنگام کشیدن میز و یا گرفتن اجسام، پایه ها مورد صدمه قرار نگیرند.
  • یکی از ویژگی های بارز میز که در هنگام خرید به آن باید دقت داشته باشید، تعادل میز می باشد. این دسته از میز ها طبق ابعاد استاندارد و ارتفاع میز تا زمین باید رعایت شده باشد تا به هیچ عنوان تعادل میز به هم نخورد و اگر جسمی در یک طرف میز قرار می گیرد، میز بر نگردد.
  • اینگونه از میزها، در مقابل ضربه نیز مقاوم هستند و به راحتی صدمه نمی بینند و خط و خش نیز به این میزها وارد نمی شود.

آشنایی مختصر با میز پلاستیکی کودک

میز پلاستیکی ساده

به دلیل آن که میز پلاستیکی فضای کمی را اشغال می کند و وزن کمی نیز دارد، برخی از آن ها به شکل میز پلاستیکی کودک استفاده می شود. در صورتی که شما نیز قصد خرید میز پلاستیکی کودک را دارید. با ما همراه شوید تا آشنایی مختصر با میز پلاستیکی کودک داشته باشید.

  • به اولین نکته ای که باید اشاره کرد، به دلیل آن که این میز برای کودک استفاده می شود، وزن بسیار سبکی باید داشته باشد تا کودک شما نیز به راحتی آن را بتواند بکشد و یا بلند کند.
  • یکی دیگر از موارد آشنایی با میز پلاستیکی کودک، طرح و رنگ ها جذاب آن می باشد. به دلیل آن که این میز مخصوص کودک می باشد، از رنگ های جذاب و طرح های شاد کارتونی باید استفاده شده باشد، علاوه بر آن که رنگ استفاده شده نیز اهمیت دارد و باید از رنگ های با کیفیت استفاده شود تا هیچ گونه ضرری متوجه کودک شما نباشد.
  • در میز پلاستیکی کودک، پایه های میز حرف اول را می زند، پایه ها تا سطح میز کاملاً باید استاندارد باشد تا به بدن کودک، صدمه ای وارد نشود.
  • در این نوع از میزهای کودک، پایه های میز محکم به سطح میز باید وصل شده باشند تا در هنگام استفاده پایه ها دچار شکستگی نشوند، ضمن آن که سطح میز ابعاد لازم را داشته باشید تا بر روی آن ها وسایل کافی جا شود. چون کودک شما از این میز برای نقاشی و یا بازی استفاده می کند، یکی از مواردی که در هنگام خرید میز باید دقت داشته باشید، ضد آب و ضد خش بو.دن میز می باشد تا به آسانی با آب شسته و با وسایل تیز مورد خش قرار نگیرد.

قیمت انواع میز پلاستیکی ساده

قیمت انواع میز پلاستیکی ساده در تولید میز پلاستیکی، تولید کننده و طراحان زیادی مشغول به تولید هستند. این تولید کننده ها تلاش می کنند تا مواد اولیه مرغوب را تهیه و بهترین و متنوع ترین طرح ها را طراحی و تولید نمایند.

در صورتی که قصد خرید میز پلاستیکی های مختلف را به صورت عمده را دارید با مراجعه به این تولید کننده ها، نوع های گوناگونی از میز پلاستیکی از جمله: میز پلاستیکی تاشو، میز پلاستیکی کودک و غیره با قیمتی مناسب به فروش می رسد. در بازار قیمت میز پلاستیکی به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه بسیار مختلف می باشد.

این قیمت ها را اتحادیه بر اساس شرایط و ضوابط مشخصی تعیین می کند تا به خریدار و تولید کننده ضرری وارد نشود و سپس برای فروش به بازار عرضه می نماید، همچنین قیمت انواع میز پلاستیکی ساده بنا به اندازه، طرح، شکل و موارد دیگر نیز متفاوت می باشد که پیشنهاد می شود، قبل از خرید قیمت ها را مورد بررسی قرار دهید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *