میز و صندلی های پلاستیکی از جمله محصولات رایج در بازار می باشد که برای استفاده مختلف از آن بهره می گیرند. میز پلاستیکی 6 نفره در رنگ بندی های مختلف تولید می گردد که می تواند قابلیت های مختلفی مانند تاشو نیز داشته باشد. این مجموعه اقدام به فروش عمده میز پلاستیکی و انواع صندلی پلاستیکی نموده است و شما مشتریان عزیز جهت خرید می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

فروش عمده میز پلاستیکی 6 نفره

آشنایی با میز پلاستیکی 6 نفره

آشنایی با میز پلاستیکی 6 نفره برای تولید انواع میز ها بایستی یکسری استاندارد ها رعایت شود تا بهترین نوع محصول به دست مشتریان برسد. مسلما میز پلاستیکی 6 نفره دارای یک سری استاندارد های خاص خود می باشد و تولید کننده ها بر اساس این موارد اقدام به تولید آن می کنند.

به عنوان مثال طول و عرض میز باید به گونه باشد که این میز 6 نفره محسوب شود. ضخامت و رویه میز نیز باید اندازه مناسب داشته باشد تا استحکام و مقاومت کافی در برابر فشار داشته باشد.

ارتفاع و حتی مقاومت پایه های استفاده شده برای تولید این میز ها نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند. برای تولید انواع میز 6 نفره پلاستیکی، شرکت های مختلف ابعاد متفاوتی استفاده می کنند. به عنوان مثال برخی شرکت ها ابعاد 183*76 را به عنوان استاندارد تعیین می کنند. اما گاهی این ابعاد به شکل 198*91 و 244*137 نیز در نظر گرفته می شوند.

مسلما مواد اولیه و متریال به کار رفته برای تولید هر یک از میز ها با ابعاد مختلف متفاوت خواهد بود. این مسئله در نهایت سبب می شود قیمت خرید میز پلاستیکی 6 نفره متغیر باشد.

بورس خرید میز صندلی پلاستیکی 6 نفره

بورس خرید میز صندلی پلاستیکی 6 نفره در کنار میز پلاستیکی بایستی نسبت به خرید صندلی پلاستیکی برای 6 نفر نیز اقدام کنیم تا بتوانیم محصولی کامل و ست در اختیار داشته باشیم. همانطور که می دانید از میز صندلی پلاستیکی به عنوان میز ناهارخوری و یا میز دورهمی در فضاهای باز و تفریحی استفاده می کنند تا خانواده دور هم بنشیند.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند. آنچه مسلم است بازار خرید و فروش انواع میز و صندلی پلاستیکی در کشور بسیار رونق دارد، به خصوص این که قیمت مناسب تری هم نسبت به سایز میز و صندلی های فلزی و چوبی دارند.

بنابراین خریداران عمده ترجیح می دهند این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه و یا نمایندگی های فروش آن تهیه کنند تا بتوانند هزینه کمتری برای خرید پرداخت نمایند. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که این بازرگانی به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع میز و صندلی پلاستیکی فعالیت می کند و شما عزیزان می توانید به طور عمده نسبت به خرید انواع میز و صندلی پلاستیکی با قیمت ارزان اقدام نمایید.

0 / 5. 0

2 دیدگاه

  • سلام خانم صفری زاده هستم میخاستم قیمت میز.صندلی 6نفره چنده من دوتامیزمیخام با12 تاصندلی مدل حصیری همین رنگ که اینچا گذاشتیدباتخفیف میخام هم بزرگسال هم کودک ازش استفاده کنه برای کلاس هنریم میخام ممنون میشم قیمت برام بفرستیدالبته باتخفیف باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *