فروشگاه عرضه تخت استخر باغی با توجه به سلیقه ها و در آمد مختلف افراد سعی می کند مدل ها و جنس های مختلفی را عرضه کند تا بتواند به بهترین نحوه پاسخگویی نیاز خریداران باشد.

تخت استخری باغی همان طور که از نامش مشخص است در باغ و کنار استخر استفاده می شود و شما می توانید به راحتی روی آن ها دراز بکشید و استراحت کنید.

تخت استخر باغی

 

مزیت های استفاده از تخت استخری باغی

 

تخت استخر باغی

مزیت های استفاده از تخت استخری باغی موجب گردیده این نوع کالا ها افرادی زیادی را به خود جذب کنند که می توان موارد زیر را نام برد:

  • استحکام و دوام بالای دارد و شما می توانید بدون ترس از آسیب دیدن آن روی تخت دراز بکشید چون قادر است وزن های بالا را تحمل کند.
  • بعد از شنا می توانید با دراز کشیدن روی این تخت از آفتاب گرفتن لذت ببرید تا بدن شما سریع خشک شود.
  • باعث می شود شما بتوانید با خوابیدن روی آن به استراحت عضلات بدن خود کمک کنید که این می تواند باعث آرامش بخشی شما شود.
  • زیر این تخت استخری دارای درز و سوراخ های می باشد که موجب می گردد هوا به خوبی به بدن شما برسد و بعد از شنا کردن رطوبت بدن خشک شود.
  • در مقابل آفتاب و آب مقاومت عالی دارد.
  • در هنگام خوابیدن بر روی آن تخت لیز نمی خورد و شما می توانید با آرامش استراحت کنید.
  • از بهترین رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است و به هیچ عنوان دچار خوردگی، زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود.

[av_icon_box position=’left’ icon_style=” boxed=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=’custom’ custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” admin_preview_bg=”]
هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم تخت پلاستیکی به قیمت کارخانه با امکان خرید حضوری و غیر حضوری[/av_icon_box]

خرید کلی تخت استخر باغی

 

تخت استخر باغی

خرید تخت استخر باغی به صورت کلی توسط شرکت های بازرگانی، تاجران و دیگر فعالان اقتصادی در این عرصه انجام می شود و همه آن ها تلاش می کنند کالا را به طور مستقیم خرید کنند تا بتوانند با قیمت های مناسبی در اختیار مشتریان بگذارند.

تخت استخری باغی را می توان در کنار استخر ها و در باغ ها و به طور کلی در فضاهای باز استفاده کرد و همین باعث شده خرید آن روندی رو به بالا داشته باشد، علاوه بر این درجنس های مختلف استیل، فایبرگلاس، پلاستیکی و حصیری تولید می شود که انتخاب آن ها بسته به بودجه و سلیقه مشتری می تواند متفاوت باشد.

این تخت ها طوری ساخته شده اند که تمام افراد قد کوتاه، قد بلند، چاق و لاغر بتوانند روی آن ها بخوابد و پایه های محکمی دارند و ارتفاع آن ها کاملا استاندارد می باشد و به راحتی تمام افراد با اندام های مختلف می توانند به روی آن ها دراز بکشند و سپس پایین بیایند برخی از مدل های آن ها قابلیت تاشو شدن دارند و می توان بعد از استفاده آن ها را تا کرد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *