گلدان پلاستیکی زیبا

یکی از بخشهای زیبای خانه که وجود گیاه درد آنجا می تواند بسیار جذاب باشد، تراس خانه است. در حال حاضر انواع و اقسام مختلفی از گلدانهای مخصوص تراس توسط تولید کنندگان ارائه می شوند که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی عالی آنها را خریداری کنید. در این مطلب ما قصد داریم اطلاعات مفید درمورد این دسته از گلدانها به شما عزیزان ارائه دهیم. همراه ما در این مطلب باشید تا در کنار یک دیگر این موارد را برای شما ارائه دهیم.

گلدان پلاستیکی تراس

 

انواع گلدان پلاستیکی

در ابتدای این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع گلدان پلاستیکی تراس آشنا کرده و سپس در ادامه بهترین روش خرید این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

گلدان پلاستیکی تراس پایه دار

گلدانهای پلاستیکی تراس پایه دار به عنوان یک محصول بی نظیر معرفی می شود که شما می توانید در هر جایی از تراس خانه خود قرار دهید. این دسته از گلدانها را می توانید در سایزهای مختلف خریداری کنید و انواع و اقسام گیاهان را در آن بکارید.

گلدان پلاستیکی تراس

گلدان پلاستیکی لبه تراس

یکی دیگر از بهترین گلدانهایی که می توانید در تراس از آن استفاده کنید، گلدان پلاستیکی لبه تراس است که توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی عالی برای فروش عرضه می شود. این دسته از گلدانها طرحهای مختلفی دارند که خورجینی یا مستطیلی در این دسته جای می گیرند.

گلدان پلاستیکی تراس

گلدان های دیواری تراس

دیگر گلدانهایی که می توانند فضایی عالی را برای تراس شا به ارمغان بی آورند، گلدانهای دیواری هستند که در انواع طرحهای مختلف توسط فروشگاه هیراد پلاست با قیمتی عالی برای فروش عرضه می شوند. می توانید تمام گیاهان را به راحتی در این دسته از گلدانها بکارید.

گلدان پلاستیکی تراس

گلدان ها به همراه زیر گلدانی

این دسته از گلدانها نیز می توانند گزینه بسیار عالی برای تراس شما باشند. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید انواع و اقسام گلدانهای پلاستیکی به همراه زیر گلدانی کرده و بهترین بستر را برای گیاهان خود به ارمغان بیاورید.

گلدان پلاستیکی تراس

 

گلدان پلاستیکی تراس

حال که با انواع گلدان پلاستیکی مخصوص تراس آشنا شدید، به سراغ معرفی کلی گلدان پلاستیکی تراس می رویم. افراد هنگام خرید یک گیاه آپارتمانی برای خانه خود اول از همه به این فکر می کنند که آن را در چه ظرفی پیوند بزنند. بسیاری به اشتباه  معتقدند ظرفی که گیاه در آن خریداری شده برای کشت طولانی مدت مناسب است. اما اینطور نیست. چنین ظرفی فقط برای حمل و نقل و نمایش در فروشگاه در نظر گرفته شده است. بنابراین، مهم است که گلدانی را انتخاب کنید که در میان انواع آن محصولات پلاستیکی محبوب هستند.

انتخاب گلدان مناسب برای کاشت گیاه آپارتمانی یا نهال در تراس آنقدرها هم که در نگاه اول به نظر می رسد ساده نیست. به هر حال، سلامت، طول عمر و بهره وری آنها تا حد زیادی به محل رشد یک ارکیده، کاکتوس یا حتی گوجه فرنگی خانگی بستگی دارد. امروزه رایج ترین راه حل برای کاشت نهال و گیاهان داخلی در تراس گلدانهای پلاستیکی است. این دسته از گلدانها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند. رنگهایی که در این گلدانها به کار گرفته شده کاملا محافظ اشعه ماورا بنفش خورشید هستند که با تابش نور آفتاب دچار رنگ پریدگی نمی شوند. در این جا به دیگر مزایای استفاده از گلدان پلاستیکی در تراس اشاره می کنیم:

  • ارزان بودن: مدل غیر معمول از یک گلدان پلاستیکی را ارزان تر از نمونه مشابه ساخته شده از سرامیک، شیشه یا خاک رس خریداری کنید.
  • ماندگاری: یک گلدان پلاستیکی به سختی می شکند یا ترک بر می دارد. همچنین به دلیل دوام بالا، برای مدت بسیار طولانی به شما خدمت خواهد کرد.
  • راحتی کاشت گیاهان: کاشت راحت در چنین محصولاتی برای هر نوع گیاهی مناسب است.
  • سبکی: مرتب کردن مجدد محصولات و جابجایی آنها در اتاق آسان است.
  • زیبایی: ارزش زیبایی شناختی مدلهای مدرن گلدانهای پلاستیکی برای گیاهان فقط ظروف نیستند، بلکه آثار هنری واقعی هستند. هر کسی می تواند مدلی را به سلیقه خود انتخاب کند. گزینه های زیادی از اشکال، اندازه ها و رنگ ها وجود دارد. شما به راحتی می توانید آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید.

ناگفته نماند که عدم وجود منافذ در دیواره ها باعث می شود که هوا فقط در قسمت بالایی ظرف عبور کند. از این رو ساقه و برگ گیاهان تماما از اکسیژن تغذیه می کنند. اگر انتهای این گلدانها را مورد بررسی قرار دهید، مشاهده می کنید که تماما دارای سوراخ های زهکشی هستند. این سوراخهای زهکشی آبهای اضافی را خارج می کنند که مانع از پوسیدگی ریشه می شود. برای گیاهانی که در تراس نگهداری می شوند، استفاده از این دسته از گلدانها بسیار مناسب است؛ زیرا می توانند رطوبت خود را تا روزها نگهدارند و نیازی به آبیاری مرتب گیاهان نباشد. به همین دلیل است که همواره می گویند که گلدانهای پلاستیکی بهترین بستر برای تمامی گیاهان هستند.

گلدان پلاستیکی تراس

 

قیمت گلدان پلاستیکی تراس

نیاز است که برای اطلاع از قیمت گلدانهای پلاستیکی تراس از بهترین فروشگاه استفاده کنید. این که فروشگاهی به عنوان یک عرضه کننده معتبر معرفی شود، می تواند به خوبی این زمینه را برای شما به وجود آورد که با قیمتی عالی اقدام به خرید گلدان پلاستیکی تراس کنید. هیراد پلاست امروزه به عنوان یک فروشگاه معتبر شناخته می شود که توانسته به راحتی این زمینه را برای تمامی افراد ایجاد کند که گلدان پلاستیکی تراس را با قیمتی عالی برای خود خریداری کنند. در واقع هیراد پلاست به شما اجازه می دهد که با هر میزان بودجه ای که دارید بتوانید نسبت به خرید گلدان پلاستیکی خود اقدام کنید.

این فروشگاه با حذف واسطه ها و ارتباط به صورت مستقیم با تولید کنندگان، در حال حاضر جزء فروشگاه هایی معرفی می شود که قیمت بسیار عالی برای گلدانهای خود دارد. آیا می خواهید یک فضای سبز کوچک در تراس خود به همراه گلدانهایی زیبا بسازید؟ هیراد پلاست می تواند بهترین گلدانها را در اختیار شما قرار دهد. از این که این مجموعه را برای خرید گلدانها انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم و سعی بر این داریم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهیم.

گلدان پلاستیکی تراس

 

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *