گلدان می تواند بخشی از دکوراسیون مهم خانه و خیاط می باشد که در جنس های مانند گلدان پلاستیکی و گلدان ژله ای تولید شده و عمده به فروش می رسد. عمده فروشی گلدان پلاستیکی گرد را با کیفیتی عالی و بهترین شکل ظاهری به مشتریان خود عرضه می کند. هر نوع گل زیبا را در گلدان گرد با سایز های متنوعی می توان کاشت و در گوشه سالن یا حیاط قرار داد و از زیبایی آن لذت برد.

گلدان پلاستیکی گرد

 

مشخصات گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی گرد

گل برای رشد و پرورش نیاز به شرایط مناسبی دارد که اصلی ترین آن داشتن گلدانی پلاستیکی در سایز مناسب است چون اگر گلدان کوچک باشد موجب می شود گل فضای مفیدی برای رشد نداشته باشد و پلاسیده شود. از مشخصات گلدان گرد پلاستیکی می توان به این موارد مهم اشاره نمود.

  • این محصول بر خلاف دیگر محصولات مشابه کریستالی یا سفالی مقاومت بالایی در برابر شکسته شدن دارد و با وارد آمدن ضربه به آن ترک و خط خوردگی پیدا نمی کند.
  • طراحی عالی و جذابی دارد که باعث جذب مشتری می شود و در سایز های مختلفی با رنگ بندی عالی تهیه شده است. جنس آن از پلاستیک فشرده یا پلی اتیلن می باشد.
  • مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خوردگی در برابر نور شدید آفتاب دارد به همین علت می توان آن را در گوشه حیاط، بالکن و پشت پنجره گذاشت بدون آنکه خراب شود.
  • زهکشی این گلدان مناسب برای تمامی گلدان ها می باشد به این صورت که آب اضافی از این سوراخ ها خالی شده و از خراب شدن ریشه گیاه جلوگیری می شود.
  • برای هر کدام از این گلدان ها یک سینی از همان جنس و رنگ طراحی شده است که برای جلوگیری از نفوذ آب و خاک گلدان به زمین و برای بهداشت کار لازم است.
  • سبک بودن این گلدان از مشخصه مهم این کالا است که موجب برتری این نمونه از سایر محصولات شده است و حمل و نقل آن آسان می باشد.

فروشگاه عرضه گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی گرد

فروشگاه و تولیدی محصولات پلاستیکی مختلفی اعم از میز و صندلی و انواع گلدان در طرح های گرد و مربع را به بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند. عرضه گلدان پلاستیکی به صورت عمده و جزئی انجام می گردد.

فقط کافی است که مشتری سفارش خود را در این سایت ثبت کند تا مشاوران فروش راهنمای لازم را برای خرید برای مصرف کننده انجام دهند. به راحتی در هر نقطه از کشور که هستید آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید و از ایجاد هزینه های اضافی پرهیز کنید.

فروشگاه عرضه گلدان تمامی محصولات خود را از طریق نمایشگاه مجازی در معرض نمایش گذاشته اند تا مصرف کننده دست بازی برای انتخاب داشته باشد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *