گلدان نرده ای یک طرفه

به جرأت می توان گفت که در اکثریت قریب به اتفاق فضاهای آزادی که شما تا بحال دیده اید، دارای گلدانهای نرده ای بوده اند و این دلیل پر رونقی خرید و فروش این نوع گلدانها در بازار امروزه می باشد که شرکتهای گوناگون زیادی به تولید و عرضه آن اقدام کرده اند. گلدان نرده ای یک طرفه علاوه بر زیبایی خاصی که به محیط اطراف خود می دهد، فضای کمتری را نسبت به گلدانهای سقفی و یا نوع آویز آن اشغال می کند که ویژگی برتر دیگر این محصول خاص می باشد. هیراد پلاست به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی در ایران این بار با تولید گلدان پلاستیکی نرده ای یک طرفه رقیبان خود را به چالش کشید. در این مطلب، ما قصد داریم به صورت کاملا اختصاصی به ارائه اطلاعات مهم در رابطه با این محصول بپردازیم.

چرا گلدان پلاستیکی طرفداران بیشتری دارد؟

 

چرا گلدان پلاستیکی طرفداران بیشتری دارد؟

گلدا‌های پلاستیکی یکی از پر فروش ترین محصولات پلاستیکی در جهان می باشد که عرضه آن بصورت اینترنتی در ایران نیز فراهم شده است که شما همراهان گرامی می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنند. عنوان پرفروش ترین محصول پلاستیکی، برای گلدان پلاستیکی بدلیل مزیتهای فراوان آن می باشد که وقتی به دور و اطراف خود بنگرید متوجه می شوید که طیف وسیعی از ظروف پلاستیکی برای انتخاب وجود دارد. بیشترین ماده استفاده شده در وسایل یک خانه می باشد.

یکی از مزیتهای پلاستیکی بودن این محصول، ضدآب بودن آن است که شما را قادر می سازد که آن را با خیال راحت در باغ و یا تراس خود و یا هر محیط باز دیگری استفاده کنید. ارزان بودن تولید ماده اولیه این محصول مزیت دیگر آن است که باعث پایین بودن قیمت نهایی آن می شود. قابلیت انعطاف بالا و شکل پذیری راحت آن باعث می شود که بتوان آن را در ابعاد و اشکال مختلف دراورد بطوریکه اکثریت قریب به تمام سلیقه های موجود را شامل شود. پلاستیکی بودن این گلدانها نسبت به گلدانهای سرامیکی و سفالی این برتری را به شما می دهد که دیگر نگران تغییرات آب و هوایی و سرد گرم شدن گلدان خود نباشد.

آن دسته از گیاهانی که نیاز به رطوبت بالای خاک خود هستند معمولا نیازمند نگهداری در گلدان پلاستیکی می باشند که دلیل آن عدم تخلخل در ذرات پلاستیک است که این خود باعث عدم جریان هوا و نگهداری بیشتر از رطوبت می شود. پلاستیک براحتی هرچه تمام تر قابلیت رنگ پذیری دارد، بطوریکه هر رنگی که در ذهن خود دارید، می توانید در گلدانهای پلاستیکی پیدا کنید. سبک بودن گلدانهای پلاستیکی در مقال دیگر انواع گلدان موجود در بازار این امکان را برای شما فراهم می کند که براحتی آن را حمل کنید و یا بصورت مدون آن را جابجا کنید. این ویژگی باعث شده است که حتی بتوانید انواعی از این نوع گلدانها را به سقف و یا دیوار خود آویزان کنید.

ابعاد گلدان نرده ای یک طرفه پلاستیکی

 

ابعاد گلدان نرده ای یک طرفه پلاستیکی

امروزه شرکتهای بسیاری در کشور عزیزمان به طراحی و ساخت انواع گلدانهای  پلاستیک  در مدلهای گوناگون پرداخته اند. هدف اصلی این شرکتها تولید محصولات خود در بهترین کیفیت و بالاترین کوالیتی می باشد. گلدان پلاستیکی تراس با طراحی منحصر بفرد خود نظر همگان را بر خود جلب کرده است. این گلدان ویژه با رنگهای سفید و قهوه ای به بازار عرضه می شود که دارای سایزها و مدلهای متفاوت می باشد که توانایی استفاده از آن در محیط باز، جزء بارز ترین ویژگیهای آن است. مجموعه هیراد پلاست با تولید انواع گلدان پلاستیکی از جمله گلدان پلاستیکی نرده ای به صورت عمده و بدون واسطه با کمترین سود و بیشترین کیفیت برای شما همراهان گرامی فراهم می آورد که دارای ابعادی به شرح زیر می باشد:

  • طول۶۴cm
  • عرض۴۲cm
  • ارتفاع۲۴cm
  • لیتر ۲۶lit

قیمت گلدان نرده ای یک طرفه پلاستیکی

 

قیمت گلدان نرده ای یک طرفه پلاستیکی

گلدان پلاستیکی عرضه شده توسط ایران یکی از بهترین محصولاتی است که افراد می توانند با قیمتی بسیار عالی نسبت به خرید آن اقدام کنید. فروشگاه هیراد پلاست با حذف واسطه ها توانسته به خوبی قیمت مناسبی را برای گلدانهای خود ارائه دهند. خرید این دسته از گلدانهای پلاستیکی که رنگهای بسیار جذابی نیز دارند می توانند باعث شود تا شما بتوانید با توجه به دکوراسیون مد نظر خودتان نسبت به خرید این گلدان اقدام کنید.

هیراد پلاست با حذف واسطه ها و همچنین عرضه مستقیم محصولات توانسته به خوبی در این زمینه به فعالیت بپردازند و گلدانهای پلاستیکی بسیار با کیفیتی را برای شما عزیزان ارائه دهند. کافیست تنها به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست مراجعه کرده و سپس با ثبت سفارش نسبت به خرید محصول خود اقدام کنید. نکته دیگر در این بین این است که شما با انتخاب هیراد پلاست برای خرید گلدان پلاستیکی یک طرفه می توانید در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید..

فروش عمده گلدان نرده ای

 

فروش عمده گلدان نرده ای

گلدانهای نرده ای پلاستیکی فروش بسیاری را از آن خود کرده اند زیرا دارای طرفداران بسیار زیاد هستند. اگر شما به عنوان یک خریدار قصد دارید تعداد زیادی از این گلدانها را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب کرده و بالکن یا پنجره‌های خود را به وسیله این گلدان به زیبایی هرچه تمام تر تزئین کنید.

اما اگر به عنوان یک تولید کننده در این زمینه به فعالیت می ‌پردازید می توانید از طریق هیراد پلاست فروش خود را چندین برابر کنید. کافیست تنها به ایجاد همکاری با هیراد پلاست بپردازید و محصولات خود را در اختیار این عرضه کننده قرار دهید. سپس مشاهده می کنید که تا چه اندازه فروش شما سود بیشتری را به خود اختصاص می دهد زیرا مشتریان هیراد پلاست تعداد بسیاری را به خود اختصاص داده اند و همچنین به عنوان مشتری ثابت این فروشگاه هستند، پس محصولات شما با فروش بسیاری رو به رو خواهند شد.

معمولا همواره فروش گلدان نرده ای به صورت اینترنتی بیشتر از فروش این محصول به صورت حضوری رونق داشته است. از سویی دیگر این محصول نیز به صورت عمده هم توسط هیراد پلاست به فروش می رسد. پس می توان گفت که هیراد پلاست بهترین انتخاب برای خرید انواع گلدان نرده ای پلاستیکی است.

1 / 5. 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *