گلدان پلاستیکی سیاه مستطیل شکل یکی از پرفروش ترین نوع این کالاها است که توسط شرکت های تولید کننده بیشماری در کشورمان تولید می گردد. برترین تولید کنندگان این وسیله ها در کشور هر ساله حجم بالایی از بهترین نوع تولیدات خود را به بازارهای خارجی ارائه می نمایند.

در سالهای اخیر با رونق گرفتن چرخه تولید گلدان پلاستیکی رنگی مستطیل بزرگ کارخانه های بزرگ سعی می کنند تا این وسیله ها را با درجه کیفی بالا در طرح هایی متنوع تولید نموده و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار فروش ارسال می نمایند.

عرضه کنندگان گلدان پلاستیکی سیاه

دانستنی ها در مورد گلدان پلاستیکی تزئینی

گلدان پلاستیکی سیاه

با توجه به افزایش پیدا کردن جمعیت شهرنشین در کشور و زیاد شدن آپارتمان نشینی در شهرستان های مختلف ایران اکثریت افراد برای کاشتن انواع سبزیجات و گیاهان سعی می کنند از وسیله هایی با حجم بسیار کم بهره بگیرند. یکی از بهترین و نوع این ملزومات گلدان است. افراد با استفاده از گلدان می توانند گیاه های مختلف و مورد علاقه ی خود را به راحتی بکارند و از آنها استفاده نمایند.

این نوع از اقلام از متریال های متفاوتی ساخته می شوند که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. یکی از پرفروش ترین نوع این وسایل گلدان های پلاستیکی می باشند. این نوع از اجناس دارای طرح های هندسی بسیار گوناگونی هستند که افراد با توجه به سلیقه خود می توانند هر یک از آنها را تهیه کنند. در ذیل به کاربرد این محصولات برای کاشت سبزیجات به صورت مختصر و مفید اشاره می کنیم:

افراد به راحتی می توانند از این ملزومات در اندازه های بسیار بزرگ در تراس های منازل خود استفاده کرده و سبزی های متنوعی را کاشته و در کمترین زمان ممکن از آنها بهره ببرند.یکی دیگر از کاربردهای مهم این وسیله ها استفاده کردن از آنان در پشت بام های آپارتمان های مسکونی می باشد. افراد می توانند گیاه های بسیار متنوعی را درون این وسیله ها کاشته و از آنان لذت ببرند.

5 ویژگی مهم گلدان پلاستیکی مستطیلی

 

گلدان پلاستیکی سیاه

یکی از روش های توزیع و پخش گلدان پلاستیکی شیار دار که این روزها در کشورمان رایج شده است پخش به صورت عمده می باشد. با توجه به اینکه این روش از پخش داری مزیت های زیادی است بیشتر شرکت های تولیدی نیز درصدد می باشند تا این وسیله ها را به صورت کلی به بازار فروش ارائه نمایند.

در سال جاری با افزایش پیدا کردن میزان پخش عمده گلدان پلاستیکی تزئینی شکل در بازار لیست قیمت نهایی این اجناس کاهش پیدا کرده است. از دیگر فواید پخش به صورت عمده دسترسی بسیار راحت تمامی مردم در هر نقطه ای از این سرزمین می باشد.

یکی از دلایل تولید گلدان پلاستیکی به شکل مستطیل کمبود فضا در خانه های آپارتمانی است که گاهی افراد برای زیبا سازی تراس و یا راه پله های خود از گلدان استفاده می کردند اما در صورت استفاده از اشکال دیگر متوجه می شدند که چقدر فضا اشغال شده و حتی در راه پله ها با خوردن کوچکترین ضربه گلدان نقش زمین میشد و علاوه بر کثیف کردن محل مورد نظر گل هم آسیب می دید.

با فروش گلدان پلاستیکی رنگی به شکل مستطیل دیگر این مشکلات حل شد و حتی اگر در مکانی چندین گلدان کنار هم قرار داده شود مثل پازل کنار هم قرار گرفته و اصطلاحا در هم چفت میشوند و محکم سر جای خود مانده و به هیچ وجه قل نمیخورند و اما مهمترین دلیل این است که اگر جهت استفاده از مکان های لوکس خریداری شود میتوان با قدری نو آوری و خلاقیت دو گل در یک گلدان گذاشت و به شکل زیبایی از آن استفاده کرد.

مشخصات قابل توجه گلدان پلاستیکی شیار دار

گلدان پلاستیکی سیاه

ضخامت بدن انواع گلدان پلاستیکی رنگی ممکن است با هم دارای تفاوت هایی باشد و طبیعی است که هرچه ضخامت بدنه گلدان بیشتر باشد مقاومت و استحکام آن بالاتر خواهد بود و می تواند وزن سنگین تری را تحمل کند بدون اینکه دچار شکستگی شود اما بر عکس هر چه ضخامت بدنه گلدان‌ پلاستیکی کمتر باشد ظرفیت کمتری خواهد داشت و اگر وزن ماسه و خاک درون آن بیش از حد باشد به طور قطعی دچار شکستگی خواهد شد.

به طور کلی ضخامت بدنه گلدان باید استاندارد و مناسب باشد کارایی و عملکرد بسیار خوبی داشته بود همچنین برای تولید گلدان اگر از مواد پلاستیکی دسته اول و یا به عبارتی درجه یک استفاده شود می توان گفت که گلدان گزینه بهتری برای خرید کردن می باشد البته باید دانست که بسیاری از گلدان های پلاستیکی موجود در بازار حاصل بازیافت مواد بازیافتی هستند که البته این گلدانها هم دارای کارایی بسیار خوبی هستند.

امروزه در هر منزلی چه بزرگ و چه کوچک یک استند طبقه ای دیده می شود که در هر طبقه گلدان هایی با رنگ های متفاوت گذاشته شده و فضای خانه را دلنشین تر می کنند اما طبقه های استند اکثرا مستطیلی شکل هستند و با قرار دادن گلدان گرد روی آن قدری زشت می شود و گلدان مستطیل زیباییش را دوچندان کرده و به راحتی در طبقه ها جا گرفته و به هیچ وجه از روی طبقه ها نمی افتد.و هزاران دلیل دیگر که گفتن همه آنها در حوصله خواننده نمی گنجد.

مراکز پخش مستقیم گلدان پلاستیکی سیاه

مراکز پخش مستقیم گلدان پلاستیکی سیاه کیفیت جنس گلدان پلاستیکی تزئیتی بستگی به نوع مواد اولیه به کار برده شده برای تولید آن دارد بنابراین هرچه از مواد پلاستیکی درجه یک استفاده شده باشد به طور قطع می توان گفت کیفیت جنس گلدان های تولید شده بسیار عالی و مقاوم می باشد به گونه ای که تحمل وزن بسیار بالایی دارند.

گلدان پلاستیکی مستطیلی یک دارای جنس نرم و انعطاف پذیری هستند بهترین کیفیت جنسی را دارند زیرا نسبت به شکستگی و ترک خوردن بسیار مقاوم هستند همچنین در برابر عوامل مانند رطوبت هم مقاومت بالایی از خود نشان می دهند به همین دلیل است که دیده می‌شود در منازل برای کاشت گل و حتی در گلخانه ها برای کاشت محصولات کشاورزی به فراوانی استفاده می‌شوند.

گلدانهای پلاستیکی در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی موجود هستند و گاهی رنگ بندی آنها نشان دهنده کیفیت آنها نیز می باشد به گونه ای که همیشه انواع گلدان که دارای رنگ روشن تر هستند کیفیت بهتری دارند زیرا از مواد اولیه پلاستیکی درجه یک برای تولید آنها استفاده شده است.

گلدانهای پلاستیکی به طور کلی از مواد اولیه پلاستیکی تهیه می شود اما نوع موادی که برای تولید آنها استفاده می شود با هم متفاوت است لذا هرچه از مواد درجه یک برای ساخت آنها استفاده شود قطعاً کیفیت و مرغوبیت نهایی گلدان های تولید شده بهتر خواهد شد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *